Autor Tema: Banderes a la NCA  (Llegit 74868 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
Re:Banderes a la NCA
« Respondre #60 el: 06 de Juny de 2011, 19:59:55 pm »
Tot el que no siguin banderes del Sabadell i pancartes del Sabadell són collonades que no pinten res. Polititzar amb banderes i pancartetes un club tant petit com aquest només porta a la divisió dels aficionats ( que ja som pocs ).
The pride of Catalunya

Desconnectat Zerj

• Infantil
  • Missatges: 134
  • Gènere: Masculí
« Respondre #61 el: 06 de Juny de 2011, 23:02:43 pm »
Voleu dir aquesta, s'hauria de mira d'liminar segons quines coses del estadi :mmmm

Per quina raó ¿?
Perquè incomoda a molta gent i es pot evitar perfectament.
Perdona però com saps tambe tenim d'Anglaterra i no incomoda, per demanar respecte s'ha de respectar i una bandera Espanyola no ha d'ofendre a ningú, un atre cosa es que s'utilitzi d'una forma radical amb anims de tocar els .... però crec que el comentari que tu fas tambè pot incomodar a gran part, tots estimem al Sabadell i a Catalunya i per això mateix no hem de criticar la presencia d'una bandera, hem de criticar actituts de falta de respecte.

p.d. tambe posats al tema eliminem tambè les samarretes del Far$a, no?. Crec que ha de venir la gent com vulgui erò compertant-se, que es gratuit i no ha de soposar esfrç.

David De Navas Forever!

jordix2

• Visitant
« Respondre #62 el: 07 de Juny de 2011, 21:53:11 pm »
Voleu dir aquesta, s'hauria de mira d'liminar segons quines coses del estadi :mmmm

Per quina raó ¿?
Perquè incomoda a molta gent i es pot evitar perfectament.
Perdona però com saps tambe tenim d'Anglaterra i no incomoda, per demanar respecte s'ha de respectar i una bandera Espanyola no ha d'ofendre a ningú, un atre cosa es que s'utilitzi d'una forma radical amb anims de tocar els .... però crec que el comentari que tu fas tambè pot incomodar a gran part, tots estimem al Sabadell i a Catalunya i per això mateix no hem de criticar la presencia d'una bandera, hem de criticar actituts de falta de respecte.

p.d. tambe posats al tema eliminem tambè les samarretes del Far$a, no?. Crec que ha de venir la gent com vulgui erò compertant-se, que es gratuit i no ha de soposar esfrç.

aquest és un tema bastant penos, si vas al camp del sabadell a veure el sabadell i vas a veure'l amb la samarreta del barça no ho trobo logic però que cadascu fagi el que vulgui jo no soc ningu per prohibir res

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #63 el: 11 de Setembre de 2011, 13:44:33 pm »
Bé doncs sembla que alguns nous aficionats del CES també porten banderes que no surten al nostre escut. A la zona dels supporters es va acostar un home amb una bandera d'espanya disposat a penjar-la però un noi li va dir que a la zona de la penya només s'acceptaven les banderes que surten al nostre escut.

M'agrada que les penyes no és vegin influenciades per la política.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #64 el: 11 de Setembre de 2011, 16:24:18 pm »
al costat de aquesta bandera d'ahir amb sembla que al costat en surtia un altre deia algu no?? sabeu que deia??
SOM DE 2a A!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #65 el: 11 de Setembre de 2011, 18:05:35 pm »
al costat de aquesta bandera d'ahir amb sembla que al costat en surtia un altre deia algu no?? sabeu que deia??

A mi em va semblar llegir : "El futbol español no son solo Barça y Madrid" però tampoc ho asseguro, estic cegato xD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #66 el: 11 de Setembre de 2011, 23:04:20 pm »

A mi em va semblar llegir : "El futbol español no son solo Barça y Madrid" però tampoc ho asseguro, estic cegato xD

gracies pipo jo tampoc portaba les ulleres xDD
SOM DE 2a A!!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #67 el: 12 de Setembre de 2011, 23:18:46 pm »
jeje com sabia q sortiria aquest tema per aquí. El q possava era això sí, q el futbol espanyol no eren Barça i Madrid. Sincerament a mi també em va sorprendre veure tan la pancarta com la bandera espanyola colocada en el Gol Nord, ara bé crec q no cal donar-li massa importància ja q simplement em va semblar una petita protesta en contra del futbol espanyol actual. No crec q els qui van portar aquella bandera ho fessin amb cap tipus d'intenció política, simplement això.

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #68 el: 13 de Setembre de 2011, 00:53:03 am »
en general habia una estelada.... yo kreo ke una bandera de españa no es politica ni es nada, es la bandera de tu pais, si saliera algun tipo de ave rara eso ya seria otro tema... :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
« Respondre #69 el: 13 de Setembre de 2011, 08:10:58 am »
OK tienes toda la razon  :clap2 :beer2

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #70 el: 13 de Setembre de 2011, 19:00:42 pm »
en general habia una estelada.... yo kreo ke una bandera de españa no es politica ni es nada, es la bandera de tu pais, si saliera algun tipo de ave rara eso ya seria otro tema... :beer2
Totalment d'acord amb tu, company. tienes razón si hubiese simbolos politicos o de otra ideologia no me gustaria .
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat arlekinatlasalut

• Juvenil
  • Missatges: 318
« Respondre #71 el: 13 de Setembre de 2011, 23:00:52 pm »
Totalment d'acord amb tu, company. tienes razón si hubiese simbolos politicos o de otra ideologia no me gustaria .
Totalment d'acord amb tu, company.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #72 el: 13 de Setembre de 2011, 23:15:19 pm »
Doncs a mi, una bandera espanyola en un partit on s'enfronten dos equips espanyols la trobo una absurditat com un campanar.

A l'igual que una catalana en un CE Sabadell-Girona.

A qui collons està animant el seu portador?

I de la resta de banderes, tipus estelada, estanquera amb el pollastre i altres merdes, ja no les deixaria ni entrar.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat hool_tdb

• Infantil
  • Missatges: 109
« Respondre #73 el: 16 de Setembre de 2011, 11:53:13 am »
j****, como cambia el tema cuando la bandera no aparece en el gol sud.
C.E.S. 1903  - TORREDEMBARRA-

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #74 el: 16 de Setembre de 2011, 13:21:23 pm »
Doncs a mi, una bandera espanyola en un partit on s'enfronten dos equips espanyols la trobo una absurditat com un campanar.

A l'igual que una catalana en un CE Sabadell-Girona.

A qui collons està animant el seu portador?

I de la resta de banderes, tipus estelada, estanquera amb el pollastre i altres merdes, ja no les deixaria ni entrar.

Totalment d'acord amb tu, company., es mas yo no dejaria entrar ninguna que no fuera de los dos equipos que juegan ese partido, un ejemplo si se juega el sabadell Cartagena solo dejaria entrar del Sabadell o del Cartagena todas las demas no pintan nada y no las dejaria entrar  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat castellarenc arlequinat

• Aleví
  • Missatges: 33
« Respondre #75 el: 16 de Setembre de 2011, 13:48:58 pm »
Suposo que  jo seré l'opinió dissonant però no estaria d'acord amb vetar l'entrada de banderes nacionals/estatals.

El tema de dur la senyera independentment del partit que sigui no ho trobo ni molt menys forassenyat doncs és la bandera d'aquest país. Per altre banda si algú sent la bandera espanyola com a pròpia (tot i que a mi no em resulti agradable ni molt menys)  doncs m'aguanto i punt, el Sabadell no és meu, és d'aquesta ciutat i de tots i totes les arlequinades. Per X o Y i sortosament no tots compartim els mateixos valors tret de la nostra estima a l'equip arlequinat, al meu entendre el millor patrimoni que tenim a conservar.

Per altre banda si des de penyes tenen uns criteris específics en aquest sentit crec que cal respectar-los.

Per aquells qui ens volien enterrar vius hem tornat per a quedar-nos, per reafirmar de nou la dignitat d'un equip històric: l'equip del Vallès. HONOR AL SABADELL.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #76 el: 16 de Setembre de 2011, 14:01:46 pm »
Suposo que  jo seré l'opinió dissonant però no estaria d'acord amb vetar l'entrada de banderes nacionals/estatals.

El tema de dur la senyera independentment del partit que sigui no ho trobo ni molt menys forassenyat doncs és la bandera d'aquest país. Per altre banda si algú sent la bandera espanyola com a pròpia (tot i que a mi no em resulti agradable ni molt menys)  doncs m'aguanto i punt, el Sabadell no és meu, és d'aquesta ciutat i de tots i totes les arlequinades. Per X o Y i sortosament no tots compartim els mateixos valors tret de la nostra estima a l'equip arlequinat, al meu entendre el millor patrimoni que tenim a conservar.

Per altre banda si des de penyes tenen uns criteris específics en aquest sentit crec que cal respectar-los.

yo personalmente jamas e llevado al campo ninguna bandera que no sea la de el ekipo, pero si veo una senyera Catalana sin la estrella, o una Española sin el aguila no me importa verlas por el campo, las que me **** ver son la estelada o la Española con el aguila, pero para evitar conflictos de que a unos les joda ver la Catalana y a otros la Española no dejaria entrar ninguna, no vamos a ver ni la seleccion Española ni la seleccion Catalana, por tanto como dije antes solo dejaria entrar banderas del Sabadell y de el otro equipo que juege ese dia en la nca, bueno y tmb dejaria si alguien quiere llevar alguna de la ciudad de Sabadell todas las demas no dejaria ninguna  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat castellarenc arlequinat

• Aleví
  • Missatges: 33
« Respondre #77 el: 16 de Setembre de 2011, 15:01:47 pm »

yo personalmente jamas e llevado al campo ninguna bandera que no sea la de el ekipo, pero si veo una senyera Catalana sin la estrella, o una Española sin el aguila no me importa verlas por el campo, las que me **** ver son la estelada o la Española con el aguila, pero para evitar conflictos de que a unos les joda ver la Catalana y a otros la Española no dejaria entrar ninguna, no vamos a ver ni la seleccion Española ni la seleccion Catalana, por tanto como dije antes solo dejaria entrar banderas del Sabadell y de el otro equipo que juege ese dia en la nca, bueno y tmb dejaria si alguien quiere llevar alguna de la ciudad de Sabadell todas las demas no dejaria ninguna  :beer2 :beer2

opinió molt respectable tot i que com he dit ho trobaria excessiu, salut!
Per aquells qui ens volien enterrar vius hem tornat per a quedar-nos, per reafirmar de nou la dignitat d'un equip històric: l'equip del Vallès. HONOR AL SABADELL.

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #78 el: 16 de Setembre de 2011, 16:22:13 pm »
Yo tampoco he llevado nunca ninguna bandera ni en casa ni a fuera, no le veo mucho sentido... Personalmente, con las senyeras catalanas ni me inmuto, pero con las esteladas y las españolas el ojo ya me empieza a parpadear. Más que por política, ya que la mayoría sabéis que me quedo antes con las segundas que con las primeras ( :laugh2:) no me hacen mucha gracia por que siempre he tenido la sensación de que somos una afición bastante neutra y no me gusta que parezca que con el ascenso y con los nuevos socios o aficionados que puedan haber nos tengamos que significar demasiado en estos temas que se llevan más por el barrio marítimo que por aquí y que nos preconfiguremos una determinada "imagen política" de cara a las demás aficiones. Si nuestro campo se inunda de esteladas seremos insultados en la mayoría de los campos de la categoría, y si se inunda de españolas pareceremos el español, una especie de resistencia a lo que sería el imperio centronacionalistaculé y me gustaría que crecieramos en masa social ofreciendo solamente deporte y buen ambiente.

Pero bueno, si todo esto no se puede evitar y tiene que haber banderas lo mejor es que haya de las dos y que no se puedan prohibir los unos a los otros de llevar la que les dé la gana como si pasa en otros sitios, al fin y al cabo esa es la realidad de la ciudad y siendo rigurosos aún podrían haber más españolas que catalanas.  :beer2

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #79 el: 16 de Setembre de 2011, 16:28:52 pm »
lo q es bastante curioso  es q cada vez q aparezca una bandera española en la NCA se monten estos debates q si banderas sí o banderas no... en una ciudad de mas de 200.000 habitantes como es normal hay gente de todo tipo de pensamientos, si fueramos un pueblo de montaña de 100 habitantes pues seguramente si q sería todo un misterio pero en una ciudad grande no creo q haya q darle tantas vueltas a estas cosas, q si banderas sí o banderas no xDDDD. Al final viendo el panorama traeré la mia de Itália de 2 metros y de bién seguro q el lunes estará esto infectado de preguntas y debates :-)