Autor Tema: Banderes a la NCA  (Llegit 74739 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re:Banderes a la NCA
« Respondre #20 el: 05 de Juny de 2011, 08:47:33 am »
Ja tornem a estar amb la polèmica recurrent i cansina sobre les banderes....

Partint de la base de que per mi totes les banderes "polítiques" (és dir no arlequinades), estan fora de lloc a la NCA, perquè és un recinte esportiu no la seu d´un partit polític i acceptant, però, que la llibertat d´expressió (dintre d´un respecte) tampoc és pot vulnerar, a partir d´aquí tenen tant dret a estar tant les banderes espanyoles com les senyeres, així com si fos l´anglesa, la guineana o la pirata....totes mentre no incitin a la violència, òbviament. (al marge de que a mi no m´agrada veure-hi estelades ni pre-constitucionals).

Puc entendre que els independentistes pugui no resultar-vos especialment simpàtic veure-la així com també s´ha d´entendre que  pels considerem perfectament compatible sentir-se català i espanyol (opció precissament molt abundant a la ciutat i comarca dónada la seva composició socio-política), no resulti cap problema en absolut veure qualsevol de les dues banderes. I no estic parlant del missatge, m´estic referint exclussivament a les banderes.

Jo aniria arxivant aquest tipus de polèmiques, perquè tampoc ens posarien mai d´acord i és dividir innecessariament a l´afició, quan precissament el que convé és sumar entre tots per seguir fent història en el nostre club.

« Darrera modificació: 05 de Juny de 2011, 13:10:15 pm per BLANC-I-BLAU »
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #21 el: 05 de Juny de 2011, 09:04:28 am »
I senyors, això es Catalunya...

I Espanya, no te n'oblidis. El que tu vulguis no ho generalitzis que no tothom pensa com tu i aquí hi hem de tenir tots cabuda. A mi em sembla molt bé si agafes i et poses a criticar lo de les banderes pq no n'hi ha d'haver, pero si et poses a criticar una bandera per dir que se n'ha de posar l'altre amb mi ja estàs perdent tot el teu crèdit. Si el portar banderetes i bandorelos ha de donar tants problemes i discussions millor que no se'n portin pq total, a la nova creu alta s'hi va per parlar i veure altres coses molt més sanes que no pas això...

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #22 el: 05 de Juny de 2011, 09:36:24 am »
Ja tornem a estar amb la polèmica recurrent i cansina sobre les banderes....

Partint de la base de que per mi totes les banderes "polítiques" (és dir no arlequinades), estan fora de lloc a la NCA, perquè és un recinte esportiu no la seu d´un partit polític i acceptant, però, que la llibertat d´expressió (dintre d´un respecte) tampoc és pot vulnerar, a partir d´aquí tenen tant dret a estar tant les banderes espanyoles com les senyeres, així com si fos l´anglesa, la guineana o la pirata....totes mentre no incitin a la violència, òbviament.

Puc entendre que els independentistes pugui no resultar-vos especialment simpàtic veure-la així com també s´ha d´entendre que  pels considerem perfectament compatible sentir-se català i espanyol (opció precissament molt abundant a la ciutat i comarca dónada la seva composició socio-política), no resulti cap problema en absolut veure qualsevol de les dues banderes. I no estic parlant del missatge, m´estic referint exclussivament a les banderes.

Jo aniria arxivant aquest tipus de polèmiques, perquè tampoc ens posarien mai d´acord i és dividir innecessariament a l´afició, quan precissament el que convé és sumar entre tots per seguir fent història en el nostre club.

Estic d'acord en arxivar polèmiques i res millor que un proverbi oriental

“Quan el dit assenyala la lluna,
l’id**** només veu el dit, i no la lluna”,
diu un proverbi oriental.

i cada un que pensi si mira el dit o la lluna  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
Re:Campionat de segona B, anada: Sabadell-Murcia, dissabte, 4 de Juny, 20.30 hores
« Respondre #23 el: 05 de Juny de 2011, 09:41:53 am »
bueno el dilluns parlarem oficialment , an guanyat els altres, hools is dead,
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat CES_Samu

• Penya @rlekinats.com
  • Aleví
  • *
  • Missatges: 86
« Respondre #24 el: 05 de Juny de 2011, 10:35:10 am »
La única bandera que debería de abundar en el estadio es la arlequinada, pero en mi opinión por que este una senyera o una bandera española tampoco pasa nada, yo no le doy importancía.

Le doy más importancías y de ESTAS NO ME INTERESA cuando hay banderas independentistas o banderas españolas con el pajaro.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #25 el: 05 de Juny de 2011, 11:13:43 am »
yo jamas llevaria una bandera ni española ni catalana al campo todo lo que no sea una bandera arlekinada sobra en mi opinion, pero respeto si se llevan españolas o catalanas lo unico que no veo bien es si se llevaran independentistas o españolas con el aguila, española normal y catalana sin la estrella lo veo normal todo y que yo jamas llevare otra que no sea la del Sabadell  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #26 el: 05 de Juny de 2011, 11:19:14 am »
Em podríeu confirmar si a la grada del gol d'Olimpia n'hi havia una Estelada?  :malament

Jo vaig veure ahir 3 estelades. Una d'un noi que estava adalt del gol nord, i 2 a general (una estava a la tanca publicitària d'abaix del tot, i l'altra la duia un home).

I senyeres hi havia un munt. Des del meu punt de vista, la bandera d'espanya aquesta no l'haurien d'haver portat.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 758
« Respondre #27 el: 05 de Juny de 2011, 12:39:12 pm »
Em podríeu confirmar si a la grada del gol d'Olimpia n'hi havia una Estelada?  :malament
I senyeres hi havia un munt. Des del meu punt de vista, la bandera d'espanya aquesta no l'haurien d'haver portat.

¿I les estelades si?
Aquest és un tema curiós. Per mi; en un estadi de fútbol no haurien de haver banderes de ningun tipus excepte arlequinades. Però si es permeten l'entrada d'estelades, tenen tot el dret a portar una bandera espanyola també.

La única bandera que debería de abundar en el estadio es la arlequinada, pero en mi opinión por que este una senyera o una bandera española tampoco pasa nada, yo no le doy importancía.

Totalment d'acord amb tu, company.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #28 el: 05 de Juny de 2011, 12:43:29 pm »

¿I les estelades si?
Aquest és un tema curiós. Per mi; en un estadi de fútbol no haurien de haver banderes de ningun tipus excepte arlequinades. Però si es permeten l'entrada d'estelades, tenen tot el dret a portar una bandera espanyola també.

Jo no he dit cap bandera espanyola, jo he dit la bandera espanyola aquella (que posava chicano libertad o algo així).
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #29 el: 05 de Juny de 2011, 13:20:16 pm »
Yo si nos limitamos a valorar la bandera española, sin la frase me da igual.

Igual que muchos traen la de Catalunya porque es nuestra comunidad, también otros o los mismos pueden traer la de España que es nuestro país.

Lo que más fuerte me parece que por ejemplo la bandera de Inglaterra que siempre traen los HHVV nunca se queja nadie y falta tiempo para que haya una de España para que se queje la gente.

No es de Inglaterra, es la Creu de Sant Jordi de Catalunya, y por eso la ponen  :beer2
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat Pygmalion

• Infantil
  • Missatges: 215
« Respondre #30 el: 05 de Juny de 2011, 14:02:13 pm »
I senyors, això es Catalunya...

I Espanya, no te n'oblidis. El que tu vulguis no ho generalitzis que no tothom pensa com tu i aquí hi hem de tenir tots cabuda. A mi em sembla molt bé si agafes i et poses a criticar lo de les banderes pq no n'hi ha d'haver, pero si et poses a criticar una bandera per dir que se n'ha de posar l'altre amb mi ja estàs perdent tot el teu crèdit. Si el portar banderetes i bandorelos ha de donar tants problemes i discussions millor que no se'n portin pq total, a la nova creu alta s'hi va per parlar i veure altres coses molt més sanes que no pas això...

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #31 el: 05 de Juny de 2011, 17:27:49 pm »
Yo tolero y respeto la libertad de expresión y que cada uno puede venir con la bandera que quiera al campo, la española, la catalana, la del águila, la estelada, la inglesa, la china o la japonesa.

Pero lo que no tampoco creo conveniente que haya gente por aquí que diga que no se pueden llevar banderas españolas al campo pero que todo el mundo tendríamos que ir con esteladas, que alguno lo ha dicho pero con otras palabras. Cada uno que vaya con lo que quiera, pero que nadie se ponga a imponer y tal por como bien han dicho igual que estamos en Catalunya estamos en el España.

Yo personalmente si voy con alguna bandera a ver al Sabadell iré con la bandera arlequinada, nunca me veréis ni con una española, ni con una catalana ni con ninguna otra que no sea del Sabadell. Yo voy a animar a mi equipo y verlo no voy a imponer o expresar cualquier tipo de política. Pero como bien digo cada uno puede ir con la que quiera y lo respeto.

En cuanto lo que dice Miki, yo a lo que me refiero és a las banderas de Inglaterra que suelen traer los Hooligans, que por lo que tengo entendido es por el origen de este grupo, los Hooligans se originaron en el fútbol inglés.

Saludos!

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #32 el: 05 de Juny de 2011, 17:32:17 pm »
Només vull fer un incís: al nostre escut hi tenim una ceba, uns quadres arlequinats i una senyera.

:ok

Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat kituz*

• Juvenil
  • Missatges: 558
« Respondre #33 el: 05 de Juny de 2011, 18:22:56 pm »
Només vull fer un incís: al nostre escut hi tenim una ceba, uns quadres arlequinats i una senyera.

:ok

Totalment d'acord amb tu, company..

Mireu, jo mai he anat amb cap bandera a la NCA, pq. estic d'acord q al camp es va a animar l'equip i prou, i si ahir nit ( l'estat meu no era el millor  :pilotasso) vaig estar una mica radical amb el meu plantejament demando disculpes a qui es pogui sentir  molestat o digue-ho com vulgueu.
Sense anar més lluny l'amic amb qui sempre estic al camp pensa precisament al contrari del que penso jo,  i vagi per davant, que el que vull, com tots, és està units,pensem el que pensem. Però tot i axí, crec que voler negar o resta importancia a la catalanitat que aquest club sempre ha tingut, és , en el meu punt de vista, un error.

Dit això, visca el Sabadell! i que estem a segona collons!!!!

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #34 el: 05 de Juny de 2011, 19:08:31 pm »
Para mi en el estadio solo tendria que haber banderas del sabadell, todas las demas sobran.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #35 el: 05 de Juny de 2011, 19:13:23 pm »
Algu podria dir qui es aquest tal chinarro i perquè se li demanava la llibertat  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #36 el: 05 de Juny de 2011, 19:24:07 pm »
a mi també em va fer mal als ulls aquella bandera...   :geek

com bé ha dit un forero, al nostre escut hi ha els cuadres blanc-i-blaus i la senyera catalana, i a mi son les dues banderes que m'agrada veure al estadi
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #37 el: 05 de Juny de 2011, 19:28:37 pm »
Algu podria dir qui es aquest tal chinarro i perquè se li demanava la llibertat  :mmmm

Em sembla q tots plegats n'esteu fent un gra massa amb el cuento de les banderes.
Jo no sóc del parer de fer cap tipus de reclam o protesta no relacionada amb l'esport en un camp de futbol, ara bé, cap de nosaltres estem en dret de dir si hi han d'haver senyeres i banderes espanyoles a l'estadi, q cadascú faci el que vulgui !!! Em sembla q estem donant un protagonisme inecessari a una bandera q una penya va lluir a l'estadi durant el dia d'ahir, ells sabran els motius q tenen per a fer això, i la relació q té això amb el futbol, q diria q és poqueta o nula, pero vaja, ja et dic q ni ho sé ni tampoc m'interessa massa aquest tema. De fet ara mateix acabo de veure per TV una bandera espanyola en el sector d'aficionats del Badalona a camp del Mirandés i de ben segur q ningú n'hi donaria la importància q ni estem donant nosaltres... particularment m'agrada veure més banderes catalanes q no espanyoles quan ens desplacem fora de Catalunya, més q res perq una bandera espanyola a camp del Mirandés no identifica absolutament res, però una catalana, al igual q una vasca quan va venir l'Eibar doncs si que dona una identificació més pròpia als aficionats i dona color a l'estadi.  Com a mínim q se sàpiga d'on són els equips q l'altre dia a Eibar una noia em va dir, lo único q sé es q sois catalanes pero no sé ni como se llama el ekipo xD. De ben segur q si a camp de l'Eibar només ens presentem amb banderes del Sabadell i espanyoles més d'un encara s'estaria preguntant si sóm murcians, andalussos, gallegcs, castellans o navarresos....

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #38 el: 05 de Juny de 2011, 19:34:24 pm »

Em sembla q tots plegats n'esteu fent un gra massa amb el cuento de les banderes.
Jo no sóc del parer de fer cap tipus de reclam o protesta no relacionada amb l'esport en un camp de futbol, ara bé, cap de nosaltres estem en dret de dir si hi han d'haver senyeres i banderes espanyoles a l'estadi, q cadascú faci el que vulgui !!! Em sembla q estem donant un protagonisme inecessari a una bandera q una penya va lluir a l'estadi durant el dia d'ahir, ells sabran els motius q tenen per a fer això, i la relació q té això amb el futbol, q diria q és poqueta o nula, pero vaja, ja et dic q ni ho sé ni tampoc m'interessa massa aquest tema. De fet ara mateix acabo de veure per TV una bandera espanyola en el sector d'aficionats del Badalona a camp del Mirandés i de ben segur q ningú n'hi donaria la importància q ni estem donant nosaltres... particularment m'agrada veure més banderes catalanes q no espanyoles quan ens desplacem fora de Catalunya, més q res perq una bandera espanyola a camp del Mirandés no identifica absolutament res, però una catalana, al igual q una vasca quan va venir l'Eibar doncs si que dona una identificació més pròpia als aficionats i dona color a l'estadi.  Com a mínim q se sàpiga d'on són els equips q l'altre dia a Eibar una noia em va dir, lo único q sé es q sois catalanes pero no sé ni como se llama el ekipo xD

No es que en fem un gra massa es que estem debatin una cosa equivocada per això mes amunt he posat lo del dit i la lluna NO ES LA BANDERA el que feia mal els ulls sinó el que posava, banderes que cada persona porti la que vulgui però el debat no es aquest al menys crec jo, si algú pot contestar QUI ES EL CHINARRO I PERQUÈ SE LI DEMANAVA LA LLIBERTAT , potser veurem la lluna i no el dit
 :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #39 el: 05 de Juny de 2011, 19:56:21 pm »
Sincerament no entenc tot akest enrenou k s'ha montat, si al llarg de tota la temporada hem tingut banderes k estan fora de lloc en un camp de FUTBOL com son les estelades i ningu a dit res, curios. Pero ja veig k el sentit comu prevaleix, el camp hauria d'estar ple de banderes arlequinades i sacabo! tot lo demes sobra! ( i ki porti la senyera es tant respectable com portar l'espanyola, mentres no siguin banderes pre-constitucionals o estelades, pero be, cadascú es lliure de fer el k vulgui)
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!