Autor Tema: Banderes a la NCA  (Llegit 75010 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re:Banderes a la NCA
« Respondre #140 el: 27 de Setembre de 2011, 12:59:10 pm »
También havia una estelada en la zona de preferencia (general) y nadie dice nada, y no a todos les sienta bien.
La bandera de España, igual, la pancarta de ''Bar$a is not Catalonia'' igual tot i que els culés els hi molestin deurien reconeixer que es una gran realitat.

:ok
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat soler

• Infantil
  • Missatges: 196
  • Gènere: Masculí
  • C.E. SABADELL
« Respondre #141 el: 27 de Setembre de 2011, 14:18:08 pm »
pues a mi la puñetera bandera española me molesta es mas me toca la p***a. Solo les gusta a los t***s de marca ke no saben ni pronunciar sabadell (todo el partido con el sabadeL)
« Darrera modificació: 27 de Setembre de 2011, 18:20:15 pm per X-Men Aigua »
C.E. SABADELL

Desconnectat simelo05

• Aleví
  • Missatges: 60
« Respondre #142 el: 27 de Setembre de 2011, 14:40:43 pm »
Yo quiero ir con la familia al mini y me gustaria ir con mi bandera arlekinada y mi camiseta pero se te quitan las ganas porque solo vamos con intención de provocar que si la pancarta, que si el barça no representa lo que hay que intentar es ir y pasarselo bien y animar al maximo y dejarse de provocaciones pues los que vamos a menudo a los demas estadios vayamos trankilos con nuestros colores.

Desconnectat arlekinatlasalut

• Juvenil
  • Missatges: 318
« Respondre #143 el: 27 de Setembre de 2011, 16:37:33 pm »
pues a mi la puñetera bandera española me molesta es mas me toca la p***a. Solo les gusta a los t***s de marca ke no saben ni pronunciar sabadell (todo el partido con el sabadeL)

Pues quedaba perfecta en el campo  :cor
« Darrera modificació: 27 de Setembre de 2011, 18:21:01 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #144 el: 27 de Setembre de 2011, 16:44:02 pm »

És la teva opinió, però per altres millor que no hi fós.  :ok
dejad ya el tema, que este post es para hablar de otra cosa

que cada uno vaya con la bandera o pancarta que quiera, faltaria mas. Libertad de expresión, no?

No es ir en contra de la libertad de expresión, es hacer lo mismo que dice aquel dicho de

"UN SITIO PARA CADA COSA, Y CADA COSA EN SU SITIO"

Ir a nuestro campo, es un disfrute para cualquier arlequinado y, por tanto se debería portar banderas, insignias y simbolos arlequinados que hagan referencia a nuestro equipo, lo demás es un flaco favor que se está haciendo a la entidad y como socio me molesta.

Para hacer politica hay otros lugares más adecuados.

Doncs jo no vull dir res, però al darrera de la porteria del Gol Nord, hi havia una bandera d'Espanya el dia del Sabadell-Hercules!!!

Perdona, pero el dia del Hércules SE INTENTÓ poner una bandera española detrás de la portería que al final se cambió de sitio, y se puso donde la otra vez.

Al igual que cuando el dia del Cartagena SE INTENTÓ poner otra bandera Española justo al lado de la pancarta de Supporters y se le dijo que si la podía quitar y muy amablemente aceptó.

i i que hi pinta una bandera española al camp del Sabadell?

Representa el pais on vivim  :yes:

:sick:   (t'havia escrit una resposta, però.. passo)

El pais on vivim? Per tu és això, per altres el pais que fa més de 300 anys que ens ocupa i ens esclavitza.
No entrem en política.

Al camp del Sabadell: Banderes, arlequinades, senyeres i cebes --> baja el que porta l'escut. A qui no li agrada, poder és que no es tant arlequinat com es pensa.

Salut, i espero que entenguis la meva resposta.
« Darrera modificació: 27 de Setembre de 2011, 18:21:20 pm per X-Men Aigua »
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2197
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #145 el: 27 de Setembre de 2011, 16:52:52 pm »
pues a mi la puñetera bandera española me molesta es mas me toca la polla. Solo les gusta a los ton.tos de marca ke no saben ni pronunciar sabadell (todo el partido con el sabadeL)

És la teva opinió, però per altres millor que no hi fós.  :ok
dejad ya el tema, que este post es para hablar de otra cosa

que cada uno vaya con la bandera o pancarta que quiera, faltaria mas. Libertad de expresión, no?

No es ir en contra de la libertad de expresión, es hacer lo mismo que dice aquel dicho de

"UN SITIO PARA CADA COSA, Y CADA COSA EN SU SITIO"

Ir a nuestro campo, es un disfrute para cualquier arlequinado y, por tanto se debería portar banderas, insignias y simbolos arlequinados que hagan referencia a nuestro equipo, lo demás es un flaco favor que se está haciendo a la entidad y como socio me molesta.

Para hacer politica hay otros lugares más adecuados.

Doncs jo no vull dir res, però al darrera de la porteria del Gol Nord, hi havia una bandera d'Espanya el dia del Sabadell-Hercules!!!

Perdona, pero el dia del Hércules SE INTENTÓ poner una bandera española detrás de la portería que al final se cambió de sitio, y se puso donde la otra vez.

Al igual que cuando el dia del Cartagena SE INTENTÓ poner otra bandera Española justo al lado de la pancarta de Supporters y se le dijo que si la podía quitar y muy amablemente aceptó.

i i que hi pinta una bandera española al camp del Sabadell?

Representa el pais on vivim  :yes:

:sick:   (t'havia escrit una resposta, però.. passo)

El pais on vivim? Per tu és això, per altres el pais que fa més de 300 anys que ens ocupa i ens esclavitza.
No entrem en política.

Al camp del Sabadell: Banderes, arlequinades, senyeres i cebes --> baja el que porta l'escut. A qui no li agrada, poder és que no es tant arlequinat com es pensa.

Salut, i espero que entenguis la meva resposta.

Es veritat, hem quedo que si es porten banderes al Estadi, que siguin relacionades amb l'escut del Sabadell :icon_exclaim:
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #146 el: 27 de Setembre de 2011, 16:58:56 pm »
Doncs jo crec que en general, cadascú pot portar les banderes i pancartes que vulgui a l'estadi, sigui a la NCA o fora.

Tot i això, no trobo recomanable portar 'rojigualdas' ni estelades perquè el CES és el CES més enllà de la política. Senyeres sí, i banderes de la ciutat de Sabadell també, que per alguna cosa ho portem al coll (llàstima que el Vallès no tingui bandera, la qual cosa fa anys que reivindico).

Però sí trobo raonable portar pancartes o referències a altres equips. Igual que hi ha molts aficionats del Barcelona que van al camp amb bufandes que diu 'Antimadridista' i són lliures de fer-ho, crec que cadascú pot portar el que vulgui, com nosaltres algun cop, OFENSIVAMENT, hem posat pancartes de 'El derbi del futur, Sabadell B - Terrassa' o coses així com 'Us espera 3a' o '**** Egara'. Jo aquestes no les penjaré però és raonable.
Ara bé, trobo encara més raonable la de 'Bar$a is not Catalonia', que no ofèn a aquest club sinó que ens reivindica a nosaltres, volent dir que hi ha més clubs a Catalunya tot i que els mitjans de comunicació i la societat es centrin en el Barça. En concret, a mi m'agradaria més la pancarta 'Catalunya és més que un club' que deixa més clara aquesta reivindicació, que no tot s'acaba amb el Barcelona, hi ha més equips catalans, més sentiments, hi ha vida més enllà d'ells encara que TV3 no ho vulgui veure.
I per això trobo raonable una pancarta d'aquestes característiques al miniestadi tot i que algun Saballut - culé es pugui ofendre. No ofèn, només parla sobre la pluralitat que hi ha a Catalunya. Si el FCB es dóna per al·ludit deu ser perquè s'encarrega de destrossar aquesta pluralitat.

És la meva humil opinió.  :beer2
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat Krasty

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1036
  • Arlekinados Malvados!!
« Respondre #147 el: 27 de Setembre de 2011, 19:09:22 pm »
Cuanto daño han hecho las banderas. Y los sentimientos de afecto y rechazo que provocan en muchos. A mi sólo me pone palote la arlequinada. Las demás son trapos de colores.  :bandera
En Primera SABADELL!!!!<br />En Segunda SABADELL!!!<br />En Tercera SABADELL!!!!<br />HASTA LA MUERTE SA-BA-DEEELLLL!!!!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7189
« Respondre #148 el: 28 de Setembre de 2011, 09:21:05 am »

ja ho deien...
UN PATRIOTA, UN id****

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #149 el: 28 de Setembre de 2011, 09:44:22 am »
Realment aquí molt parlar però ningú aplica una mica el sentit comú. Bar$a is not catalonia no provoca al barça? Doncs pot ser si posés BARÇA seria més raonable, però introduint un bar$a ja estas sen despectiu envers ell, no reivindicatiu. Comparar la bandera d'espanya amb la estelada? Vaja, com a creencia ho veig bé i ho respecto, però no com a comparació, ja que una és el país que ens representa (legalment, ens agradi o no ens agradi), mentra que l'altre a hores d'ara és una "reivindicació" (crec que s'enten el que vull dir, sense faltar a ningú). Per tant, deixem-nos de si s'han de portar banderes del sabadell i senyeres, pero rojigualdas no ni osties. Si el barça no és catalunya deixeu de fer-li publicitat i centrem-nos en lo nostre, que no és poc.

Ale, salut!
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3007
  • Endavant Sabadell
« Respondre #150 el: 28 de Setembre de 2011, 11:22:59 am »
El Sabadell és un equip que cau simpàtic arreu de l'estat i desde fa molt anys, al menys desde que jo tinc conciència futbolera, es a dir, desde que el Sabadell estava a primera. Per qué cau simpàtic, doncs perque som respectuosos amb tothom, som humilds, quan estavem a primera i ens van xiular 17 penalts en contra en una temporada, la gent en comptes de xiular a l'àrbrit e insultar-lo aplaudia i celebrava amb ironia els penalts en contra, quan venien les brigadas blanquiazules amb simbologia nazi, jo veia gent arlequinada que s'infiltrava i els hi estripava, recordo a un skinhead de l'espanyol passejant-se per dins l'estadi cantant el cara el sol i com un avi de més 70 anys li fotia un cop de puny que encara li deu fer mal, etc...
Podria explicar moltíssimes més anecdotes, al igual que vosaltres, del que significa el Sabadell, però em faria cansino.
És per això que em dol, veure banderetes que no ens representen, em dol veure com insultem a una afició pel fet de ser de Euskadi, em dol escoltar insults rascistes, sí volem seguir sent simpàtics hem d'explicar a les noves generacions el que ha estat el sabadell i no permetre a nous personatges que NO SON DEL SABADELL, que embrutin la nostre imatge amb simbologia no arlequinada.
Estic totalment en contra de dur banderes a l'estadi que no siguin del Sabadell i menys encara si son espanyoles, aquestes ja les duen altres equips, que tal sí tenim una mica de personalitat i demostrem ser una miqueta diferents.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #151 el: 28 de Setembre de 2011, 11:25:24 am »
Con lo que a mi me gusta la TRICOLOR... pero lo dejo para mi balcón el 14 de abril...

Salud y suerte para todos los arleknados...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #152 el: 28 de Setembre de 2011, 14:17:37 pm »
A mi m´agradaria que algú em digués si l´obssessiva i estèril polèmica sobre les banderetes durarà tota la temporada....ho dic per no perdre el temps consultant la secció de TRIBUNA.....

No vulgueu ser ni el Barça ni l´Espanyol....El CE Sabadell és un club esportiu, no un partit polític....CAP PARTIT POLITIC....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #153 el: 28 de Setembre de 2011, 15:34:56 pm »
jo sincerament ni em molesta que hi han banderes espanyoles ni catalanes ni res cadascú es lliure de pensar i ser de la idiologia politica que vulgui , jo el que penso es que facin el que vulguin l'unic que no passin incidents com el dia de eibar ,i la pancarta barsa i not catalonia en part es que el fc.barcelona no es catala el creador  del club es suís , val que porta molts anys a catalunya aixo no ho discuteixo pero no digueu que es catala cuan no ho es,i esta inspirat en fc.basel copiant els mateixos colors . deixemnos de demagogia barata , apart si algú es sen ofés significa que no es arlequinat es culé abans de arlequinat apa adéu.
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #154 el: 11 de Octubre de 2011, 01:06:19 am »
el mes trist es que a la bandera de espanya surt l'escut del real madrid  :grogi
« Darrera modificació: 11 de Octubre de 2011, 01:09:52 am per hervi »
SOM DE 2a A!!

Desconnectat Guillermo

• Grada Jove - L.F.A
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 189
  • Frío, lluvia y viento, duros momentos que yo pasé,
« Respondre #155 el: 11 de Octubre de 2011, 04:01:59 am »
yo ante todo soy del  :scut y tambien me gustan el RCD Espanyo y el Real Madrid pero en la NCA SOLO  :scut   y si en el futuro no muy lejano nos enfrentamos a mis otros dos equipos estare siempre con el  :scut, asi que en la NCA ONLY CES
FANS 1903  Frío, lluvia y viento, duros momentos que yo pasé, sufrí con tus derrotas y tus victorias yo festejé ...

Desconnectat MAKINAVAJA

• Juvenil
  • Missatges: 515
  • el último choriso
« Respondre #156 el: 11 de Octubre de 2011, 08:43:47 am »
Yo ayer me indigne bastante viendo como este tío convencía a un chavalito de los soporífera para que quitara una senyera que había allí para poner el la bandera española ademas con el escudo del Madrid. También me he fijado que en la manga de la camiseta del Sabadell se ha puesto la banderita española  ademas de un pañuelo al cuello y un brazalete... O sea, de lo mas rancio y casposo que yo he visto por la NCA en mucho tiempo. Lo peor de todo es que yo a este tío no recuerdo verlo por el estadio hasta esta temporada, y me imagino que lo único que quiere es salir en la tele y en diarios. No es mas que otro payaso de los que se ven en muchos campos.

Salud!!!
la esperanza es una p*** vestida de arlekinada

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2197
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #157 el: 11 de Octubre de 2011, 08:55:09 am »
Creo que es el Bailarin que salio al Punto Pelota, yo tampoco lo habia visto antes en la NCA:

punto pelota aficionado sabadell bailando
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
« Respondre #158 el: 11 de Octubre de 2011, 11:30:25 am »
No os flipeis con la gente qui tando lo del escudo del madrid cada uno es muy libre de llevar lo que quiera,aligual que hay muchos que llevan banderas catalanas por que no van a poder llevar banderas de España.
Yo soy catalan y estoy orgulloso de hello pero ante todo soy español no se por que criticar a una persona por lo que hace,hay que respetar y ser respetado.
                                                    :scutVISCA EL SABADELL :scut

Desconnectat castellarenc arlequinat

• Aleví
  • Missatges: 33
« Respondre #159 el: 11 de Octubre de 2011, 12:10:12 pm »
Con lo que a mi me gusta la TRICOLOR... pero lo dejo para mi balcón el 14 de abril...

Salud y suerte para todos los arleknados...

Totalment d'acord amb tu, company.
Per aquells qui ens volien enterrar vius hem tornat per a quedar-nos, per reafirmar de nou la dignitat d'un equip històric: l'equip del Vallès. HONOR AL SABADELL.