Jo això de les banderes em sembla una autèntica ximpleria. Sóc del parer q mai se m'ocorriria dur cap altre bandera a la NCA q no fos la arlekinada o com a màxim en un partit important contra algun equip no català podria dur la senyera (això més aviat pels desplaçaments per a q sàpiguen d'on sóm xDD).
No obstant si que us diré q per mi no hi hauria d'haver tants límits amb el tema de les banderes, deixaria entrar-ne de tot tipus: anarquistes, independentistes, republicana, feixistes, l'estrella d'orient...com si volen dur la esvàstica o la bandera gay, estem en un país lliure i cadascú pot dur la bandera q vulgui, i no per dur una bandera o altre incitaràs a la violencia, per molt mala història q pugui tenir la bandera, i si no ens agrada ens aguantem q la NCA no és el balcó de casa nostre. O és q a la NCA tothom va vestit igual? Veritat q cadascú porta la samarreta q vol e inclús alguns porten samarretes relacionades amb temes polítics? Doncs amb les banderes tindria q ser igual. Això sí, el paio q porta la bandera espanyola amb l'escut del Madrid més val q s'ho faci mirar, i més si treu altres banderes per a possar la seva, està clar q aquest personatge a mi no em treuria una bandera q possés.