1) A mi no em molesta en absolut que un soci del CE Sabadell porti la bandera del Regne de Espanya, porquè em considero català i espanyol i en un moment donat puc considerar tant pròpia la senyera com la "rojigualda" i ni fatxes ni històries, perquè personalment detesto totes les postures extremes en política.
2) Al marge d´això, entenc que en un camp de futbol NOMES s´ha de portar banderes d´algun dels equips que estan jugant. Ja ho embruta tot massa la política perquè hagi de tindre tant lloc als camps de futbol..... A LA NCA, ONLY CES....
3) Aquest post s´ha anat convertint es un "bucle", visceral, repetitiu i estèril....Arriva un moment que penso que l´obsessió que tenen alguns en comptar banderes fa que ni tant sols estiguin pendents del joc que estan veient i no oblideu que el CES està vivint un molt bon moment històric i això molt per sobre de totes aquestes polèmiques que només fan que dividir a l´afició i que mai us portaran a estar d´acord.
4) Sobre portar simbologia d´altres equips que no juguen, doncs cada ú és lliure de fer-ho però em referiré a unes paraules que va dir un directiu fa algunes temporades "vindre a la NCA amb una camiseta del Barça és com anar al liceu amb espardenyes"....comparteixo aquesta frasse i la faig extensible a tots els altres equips.