Col·labora amb el fòrum i fes la teva donació
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Cita de: estudiestadi en 08 de Juny de 2011, 00:08:48 amGràcies jordix2 per la benvinguda. Sí, és complicat perquè a Barcelona si no ets del Barça ets un element rar, sospitós de ser un submarí del Madrid o mig associal. Però ja he acabat ben tip de parides del tipus "tot bon català del Barça serà" i de la prepotència i menyspreu que es gasten amb els altres clubs esportius de Catalunya (que de retruc ens fan quedar malament a tots els barcelonins).El Sabadell sempre m'ha caigut bé i finalment m'he decidit a fer-me'n soci. Bé, també em cauen bé altres equips catalans com el Girona, el Nàstic... però al club arlequinat li tinc una estimació especial.osti, coincideixo amb tot!!!em començes a caure bé!!
Gràcies jordix2 per la benvinguda. Sí, és complicat perquè a Barcelona si no ets del Barça ets un element rar, sospitós de ser un submarí del Madrid o mig associal. Però ja he acabat ben tip de parides del tipus "tot bon català del Barça serà" i de la prepotència i menyspreu que es gasten amb els altres clubs esportius de Catalunya (que de retruc ens fan quedar malament a tots els barcelonins).El Sabadell sempre m'ha caigut bé i finalment m'he decidit a fer-me'n soci. Bé, també em cauen bé altres equips catalans com el Girona, el Nàstic... però al club arlequinat li tinc una estimació especial.
Cita de: jordix2 en 08 de Juny de 2011, 00:17:48 amCita de: estudiestadi en 08 de Juny de 2011, 00:08:48 amGràcies jordix2 per la benvinguda. Sí, és complicat perquè a Barcelona si no ets del Barça ets un element rar, sospitós de ser un submarí del Madrid o mig associal. Però ja he acabat ben tip de parides del tipus "tot bon català del Barça serà" i de la prepotència i menyspreu que es gasten amb els altres clubs esportius de Catalunya (que de retruc ens fan quedar malament a tots els barcelonins).El Sabadell sempre m'ha caigut bé i finalment m'he decidit a fer-me'n soci. Bé, també em cauen bé altres equips catalans com el Girona, el Nàstic... però al club arlequinat li tinc una estimació especial.osti, coincideixo amb tot!!!em començes a caure bé!! Jajaja Molt encertats, m´apunto en aquest sentiment....encara que ara per motius de feina visc fora, tots els meus amics, s´han enfotut de mi de mala manera durant molts anys jajajaBenvingut estudiestadi i anomenar també que amb el teu "nick" em venen grans records dels diumenges a la tarda veient el resum de la jornada...Que grande!!Salut company