Autor Tema: Es presenta un barceloní.  (Llegit 4551 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6461
  • Gènere: Masculí
Re:Es presenta un barceloní.
« Respondre #20 el: 09 de Juny de 2011, 11:38:55 am »
Benvingut .
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat estudiestadi

• Mecenes Or
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 271
« Respondre #21 el: 09 de Juny de 2011, 21:23:14 pm »
Gràcies company; m'hi trobo bé aquí  :bandera.

Desconnectat samuraibcn83

• Aleví
  • Missatges: 81
« Respondre #22 el: 09 de Juny de 2011, 23:21:16 pm »
benvigut i disfruta del foro de la familia arlequinada, salutacions

• Mecenes Or
  • Infantil
  • *
« Respondre #23 el: 10 de Juny de 2011, 00:21:12 am »
Gràcies samurai  :smile2:: el bcn del teu nick és degut a què tens alguna relació amb Barcelona ciutat -vull dir: ets de o vius a Barcelona-?.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8943
« Respondre #24 el: 10 de Juny de 2011, 20:16:25 pm »
Gràcies jordix2 per la benvinguda.  :smile2:

Sí, és complicat perquè a Barcelona si no ets del Barça ets un element rar, sospitós de ser un submarí del Madrid o mig associal. Però ja he acabat ben tip de parides del tipus "tot bon català del Barça serà" i de la prepotència i menyspreu que es gasten amb els altres clubs esportius de Catalunya (que de retruc ens fan quedar malament a tots els barcelonins).

El Sabadell sempre m'ha caigut bé i finalment m'he decidit a fer-me'n soci. Bé, també em cauen bé altres equips catalans com el Girona, el Nàstic... però al club arlequinat li tinc una estimació especial.

osti, coincideixo amb tot!!!
em començes a caure bé!! :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2

Jajaja Molt encertats, m´apunto en aquest sentiment....encara que ara per motius de feina visc fora, tots els meus amics, s´han enfotut de mi de mala manera durant molts anys jajaja
Benvingut estudiestadi i anomenar també que amb el teu "nick" em venen grans records dels diumenges a la tarda veient el resum de la jornada...Que grande!!

Salut company :beer2
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

• Mecenes Or
  • Infantil
  • *
« Respondre #25 el: 10 de Juny de 2011, 21:46:52 pm »
Gràcies jordix2 per la benvinguda.  :smile2:

Sí, és complicat perquè a Barcelona si no ets del Barça ets un element rar, sospitós de ser un submarí del Madrid o mig associal. Però ja he acabat ben tip de parides del tipus "tot bon català del Barça serà" i de la prepotència i menyspreu que es gasten amb els altres clubs esportius de Catalunya (que de retruc ens fan quedar malament a tots els barcelonins).

El Sabadell sempre m'ha caigut bé i finalment m'he decidit a fer-me'n soci. Bé, també em cauen bé altres equips catalans com el Girona, el Nàstic... però al club arlequinat li tinc una estimació especial.

osti, coincideixo amb tot!!!
em començes a caure bé!! :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2

Jajaja Molt encertats, m´apunto en aquest sentiment....encara que ara per motius de feina visc fora, tots els meus amics, s´han enfotut de mi de mala manera durant molts anys jajaja
Benvingut estudiestadi i anomenar també que amb el teu "nick" em venen grans records dels diumenges a la tarda veient el resum de la jornada...Que grande!!

Salut company :beer2

Hahaha... ho comprenc perfectament mss, jo era un fidel d'Estudio Estadio i és clar són records de menut i entranyables.

Molt agraït per la benvinguda company.  :bandera