Autor Tema: hooligans vallès deixa de ser penya oficial  (Llegit 57084 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 629
Re:hooligans vallès deixa de ser penya oficial
« Respondre #180 el: 20 de Octubre de 2011, 13:04:05 pm »
No, de passar del tema res, estem parlant d'un grup ultra, no es la primera vegada que la lien, l'altra dia l'actuació arbitral no va ser tan escandalosa com per fer el que va fer, el dia que ens robin de veritat que pot passar?
A més ja serem reincidents i ens poden tancar l'estadi.

Així que jo no penso passar del tema, no els vull, ara es torna a parlar de nosaltres, de la nostra història, del nostra joc, no podem permetra que utilitzin el Sabadell per donar-sa publicitat.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
  • Gènere: Masculí
« Respondre #181 el: 07 de Novembre de 2011, 22:55:08 pm »
avui m'ha comentat un aficionat del Nàstic que abans del partit hi va haver merder entre HHVV i Ultras Tarraco i per aquest motiu ni uns ni altres van fer acte de presencia al Nou Estadi, algú en sap alguna cosa de tot això?

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #182 el: 07 de Novembre de 2011, 23:05:26 pm »
avui m'ha comentat un aficionat del Nàstic que abans del partit hi va haver merder entre HHVV i Ultras Tarraco i per aquest motiu ni uns ni altres van fer acte de presencia al Nou Estadi, algú en sap alguna cosa de tot això?

Creo que el lío fue entre HHVV y Nàstic Crew, skins de signo contrario al de los hools.

« Darrera modificació: 07 de Novembre de 2011, 23:12:53 pm per SergioAC »

14SABADELL88

• Visitant
« Respondre #183 el: 14 de Desembre de 2011, 20:22:42 pm »
doncs si, es veritat i com corrien els del nastic...

jo nose perquè us monteu tantes històries quan els hooligans han estat mes de 13 anys donant suport al CES... menys parlar per aqui i mes anar al camp i animar al sabadell!!

14SABADELL88

• Visitant
« Respondre #184 el: 14 de Desembre de 2011, 20:25:09 pm »
que es molt fàcil criticar i queixar-se per aqui. si algú té alguna queixa ja sap a on anar,tot això sense cap ánim de crear divisions i polèmica.