Autor Tema: hooligans vallès deixa de ser penya oficial  (Llegit 57113 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat pil

• Juvenil
  • Missatges: 528
  • Gènere: Masculí
  • Tornarem
Re:hooligans vallès deixa de ser penya oficial
« Respondre #60 el: 29 de Juny de 2011, 16:46:45 pm »
Mentre el paraigües segueixi obert i se'ls segueixi protegint tot sera igual. Sr Soteres no hi ha més cec que el que no vol veure. Quant passi alguna grossa ja correrem, després ja ens lamentarem i intentarem buscar culpables. Teniem la sort a 2b que no venien aficions contraries, canviem de categoria a veure si canvia el signe

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #61 el: 29 de Juny de 2011, 18:27:24 pm »
Doncs si... jo tambe soc dels que penso que han marxat els hools 'autentics', els que tenien 2 dits de front i ens quedem amb els 'dolents', els que passen de l'esport i nomes venen a liarla... ojala m'equivoqui pero crec que la cosa anira per aqui... i si no, al tiempo  :confused:

Sr. Soteras: Prou violencia gratuita a l'Estadi si us plau!!
 :beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #62 el: 29 de Juny de 2011, 18:41:56 pm »
Doncs si... jo tambe soc dels que penso que han marxat els hools 'autentics', els que tenien 2 dits de front i ens quedem amb els 'dolents', els que passen de l'esport i nomes venen a liarla... ojala m'equivoqui pero crec que la cosa anira per aqui... i si no, al tiempo  :confused:

Es que hi ha alguna violencia que no sigui gratuita??  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Triple F

• Infantil
  • Missatges: 259
« Respondre #63 el: 30 de Juny de 2011, 10:18:14 am »

Aixo aixo... si algu vol veure estomacades... que pagui suplement!!!

Desconnectat Eibar 2011

• Aleví
  • Missatges: 51
« Respondre #64 el: 30 de Juny de 2011, 10:42:32 am »

Disculparme o yo no entiendo las cosas o parece que tenemos alzeimher. Ni buenos ni malos. I el que tenga que poner remedio que lo ponga si no que se vaya! ! !

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #65 el: 13 de Agost de 2011, 12:55:07 pm »
Ahir hi havia pancartes dels Hooligans Vallès a l'estadi. Hi havia gent per al costat de les pancartes, però no sé si eren hooligans o no. Em va sobtar perquè en teoria s'han dissolt. Com és que continuen havent-hi les pancartes( que suposu que són de gent dels hooligans valles que les ha posat). Algú m'ho podria aclarar ? Gràcies.
VISCA EL SABADELL

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #66 el: 13 de Agost de 2011, 13:42:50 pm »
Ahir hi havia pancartes dels Hooligans Vallès a l'estadi. Hi havia gent per al costat de les pancartes, però no sé si eren hooligans o no. Em va sobtar perquè en teoria s'han dissolt. Com és que continuen havent-hi les pancartes( que suposu que són de gent dels hooligans valles que les ha posat). Algú m'ho podria aclarar ? Gràcies.

Si te lees el hilo lo entenderás muy fácil. Básicamente el grupo lo han abandonado los que no tenían ganas de gresca y continúan los que sí tienen ganas de seguir liándola y, por lo visto ayer, son bastante más jóvenes. Y bueno, van a seguir liándola hasta que vengan radicales de otros equipos como Elche, Depor, Hércules y demás, ante los cuales supongo que sí apaciguarán bastante sus ánimos por su propio bien, si es que no quieren pasar un bonito fin de semana en el hospital o en comisaría. En definitiva, todo bastante lamentable...

Desconnectat Triple F

• Infantil
  • Missatges: 259
« Respondre #67 el: 13 de Agost de 2011, 16:31:38 pm »
Que en el siglo XXI aun hayan primates de este tipo es para hacernoslo mirar "tots plegats"...

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #68 el: 13 de Agost de 2011, 23:08:21 pm »
Doncs llavors no hem guanyat amb res, els "bons" hooligans se'n van i es queden els "dolents". Pensava que els "bons" eren els jefes i no deixarien que la penya continués.
VISCA EL SABADELL

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #69 el: 15 de Agost de 2011, 16:22:54 pm »
he escoltat que hi va  ha ver una confrontació entre els nous hooligans i els del gol nord es veritat algú pot donar més informació gracies .
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat cesabadell23

• Aleví
  • Missatges: 38
« Respondre #70 el: 22 de Agost de 2011, 15:35:17 pm »
he escoltat que hi va  ha ver una confrontació entre els nous hooligans i els del gol nord es veritat algú pot donar més informació gracies .

Si, van intentar crema la pancarta de gol nord, es bastant patetic pero es aixi, ni estimen el sabadell ni res, espero que els mossos els portin a ratlla, si van acabar amb els boixos nois que eren molts mes, espero que amb aquesta xusma tambe acabin pel be del club i de la aficio.
som arlekinats, som catalans

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #71 el: 22 de Agost de 2011, 15:51:20 pm »
Si això es aixi... Es per flipar totalment.
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #72 el: 22 de Agost de 2011, 15:57:46 pm »

Si, van intentar crema la pancarta de gol nord, es bastant patetic pero es aixi, ni estimen el sabadell ni res, espero que els mossos els portin a ratlla, si van acabar amb els boixos nois que eren molts mes, espero que amb aquesta xusma tambe acabin pel be del club i de la aficio.

Si, varen acabar amb el boixos, però va ser gracies a un president que hi va posar allò que si havia de posar tot i patir amenaces, aqui tot es mes petit però no veig la directiva gaire decidida a fer-ho, tampoc nosaltres els que hi anem cada setmana som capaços de fer res, malgrat algunes excepcions, una xiulada molt general per exemple que les aficions de fora vegin que no els volem. :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat cesabadell23

• Aleví
  • Missatges: 38
« Respondre #73 el: 22 de Agost de 2011, 15:58:04 pm »
Si això es aixi... Es per flipar totalment.

si que es veritat, jo estaba al camp i vaig veure la movida, pero imagino que ningu de la penya voldra dir res per por i es normal, jo si fos de la penya tampoc diria absolutament res, jo sempre habia defensat els hooligans, pero veient el que a quedat ara del grup, espero que els fotin fora i els inflin a pals amb les porres dels mossos, pero amb la pasivitat d'aquesta junta amb els violents segur que segueixen entrant.
som arlekinats, som catalans

• Entrenador
« Respondre #74 el: 22 de Agost de 2011, 17:28:56 pm »

Gracies per la informació  a mi em va arribar  aquesta noticia  me la vaig creure fins a cert punt, per aixo ho volia confirmar la noticia una pena  . :paret :wall:
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #75 el: 22 de Agost de 2011, 23:32:47 pm »
a falta d confirmar aquesta notícia amb la gent del Gol Nord, em semblaria lamentable que fos certa aquest acte. La Penya Gol Nord tinc entés que és apolítica totalment i que només s'ha creat amb intenció de donar caliu a un Gol Nord el qual sempre a mancat de bon ambient.

Si entre penyes joves del CE Sabadell hi han d'existir confrontacions malament anem.

• Entrenador
« Respondre #76 el: 23 de Agost de 2011, 00:25:37 am »
jo ho he preguntat amics meus del gol nord i em van dir aixo i es cert  pero bueno ja es veia a venir :weep: .

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #77 el: 23 de Agost de 2011, 17:50:13 pm »
FORA XUSMA DE LA CREU ALTA,JO N´ESTIC FINS ELS CO......LLONS !!!!!!!!!!!!!!
 :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #78 el: 23 de Agost de 2011, 17:56:42 pm »
Jo sóc membre de Gol Nord, però per desgràcia no he pogut assitir a cap partit del CES desde que va venir l'Espanyol. La moguda aquesta va ser el dia del Badalona veritat? Algú ho va veure ho pot detallar més?
Gràcies!
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

• Entrenador
« Respondre #79 el: 23 de Agost de 2011, 19:38:24 pm »
FORA XUSMA DE LA CREU ALTA,JO N´ESTIC FINS ELS CO......LLONS !!!!!!!!!!!!!!
 :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :
per desgracia duraran molt aquest pero bueno es una pena ,espero que prenguin mesures .