Tú no vols feixistes i jo no vull comunistes. Ara com ho fem?? Demanem el carnet a la porta?? Per dir tonteries...
No t'equivoquis, a mi el q cadascú de la gent q som socis del Sabadell pensi ideològicament o políticament me la porta fluixa, com si us posa calents la reproducció dels hipopotams, el q estic dient és, q és inadmissible tenir una gent agrupada dins d'un col.lectiu d'"animació?" perfectament visible i reconeixible q simpatitzi amb idearis feixistes, és q es de calaix, i em toca els collons pq. després per tot arreu ens senyalen amb el dit a molta gent q no tenim res a veure amb vosaltres,ho entens?
I que a dia d'avui encara algú pretengui legitimar tenir idearis feixistes ho trobo ja de xiste total, q aquestes alçades ens plantejem això té delicte. I ja per remtar-ho encara haurem de valorar postiviament q aquella colla de simis q estaven al concert neonazi ens van transmetre els honorables valors de l'amistat, el companyerisme i el valor....anda vaaaa
I per acabar, q som MOLTS, els q desitjem q els Hools q a dia d'avui ens trobem per la NCA fotin el camp d'una vegada, primer pq. no tenen res a veure amb els q l'any 1993 van iniciar tot això, com diu algu per aqui dalt dubto q molts d'aquests els hi interessi realment el q anem a fer, q és estimar i animar el nostre Sabadell, i segon pq.qualsevol grup ultra a mi em sobra, es digun Boixos Nois,Hooligans Vallès,Riazor Blues o hermanos de cristo.
Quin sentit té segur amb els hools quan aquest eswtiu la gent de sempre ja va veure q s'havia acabat una etapa?