Autor Tema: hooligans vallès deixa de ser penya oficial  (Llegit 57106 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat hool_tdb

• Infantil
  • Missatges: 109
  • Gènere: Masculí
Re:hooligans vallès deixa de ser penya oficial
« Respondre #100 el: 13 de Octubre de 2011, 22:20:06 pm »
Tú no vols feixistes i jo no vull comunistes. Ara com ho fem?? Demanem el carnet a la porta?? Per dir tonteries...
C.E.S. 1903  - TORREDEMBARRA-

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #101 el: 13 de Octubre de 2011, 23:01:35 pm »
Y qué más os da las movidas que tienen ellos fuera del campo? Si lo que hacen fuera del campo perjudica a nuestro CE Sabadell, adelante, pero simplemente salen en ese video por ir a buscar a su amigo que había recibido un botellazo en la cabeza. Oh, qué nazis tan malos, ayudan a sus amigos!...

Son ganas de buscar donde no hay, deja que cada uno vaya donde quiera y haga lo que quiera mientras no perjudiquen a estos colores  :bandera :bandera

:beer2

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #102 el: 14 de Octubre de 2011, 09:23:57 am »
Y qué más os da las movidas que tienen ellos fuera del campo? Si lo que hacen fuera del campo perjudica a nuestro CE Sabadell, adelante, pero simplemente salen en ese video por ir a buscar a su amigo que había recibido un botellazo en la cabeza. Oh, qué nazis tan malos, ayudan a sus amigos!...

Son ganas de buscar donde no hay, deja que cada uno vaya donde quiera y haga lo que quiera mientras no perjudiquen a estos colores  :bandera :bandera

:beer2

Culquier persona que tuviera algún antecedente provocado en un estadio de fútbol tendría que tener vetada la entrada en cualquier recinto deportivo de por vida. Ya sea de derechas, de izquierdas, de centro o apolítico, me da igual. Pero este país funciona como funciona...
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #103 el: 14 de Octubre de 2011, 10:11:48 am »
Si no te quito la razón Almunia ni te llevo la contraria, pero de ahí a criticar que varios hools estaban en un concierto ultraderechista... Es lo que digo, si salieran perjudicando a nuestro CES adelante, pero criticarlos por las movidas que tienen fuera del campo y ajenos a nuestro club, como que opino que es ya es algo un tanto fuera de lugar.

Desconnectat kituz*

• Juvenil
  • Missatges: 558
« Respondre #104 el: 14 de Octubre de 2011, 12:46:44 pm »
Tú no vols feixistes i jo no vull comunistes. Ara com ho fem?? Demanem el carnet a la porta?? Per dir tonteries...

No t'equivoquis, a mi el q cadascú de la gent q som socis del Sabadell pensi ideològicament o políticament me la porta fluixa, com si us posa calents la reproducció dels hipopotams, el q estic dient és, q és inadmissible tenir una gent agrupada dins d'un col.lectiu d'"animació?" perfectament visible i reconeixible q simpatitzi amb idearis feixistes, és q es de calaix, i em toca els collons pq. després per tot arreu ens senyalen amb el dit a molta gent q no tenim res a veure amb vosaltres,ho entens?

I que a dia d'avui encara algú pretengui legitimar tenir idearis feixistes ho trobo ja de xiste total, q aquestes alçades ens plantejem això té delicte. I ja per remtar-ho encara haurem de valorar postiviament q aquella colla de simis q estaven al concert neonazi ens van transmetre els honorables valors de l'amistat, el companyerisme i el valor....anda vaaaa

I per acabar, q som MOLTS, els q desitjem q els Hools q a dia d'avui ens trobem per la NCA fotin el camp d'una vegada, primer pq. no tenen res a veure amb els q l'any 1993 van iniciar tot això, com diu algu per aqui dalt dubto q molts d'aquests els hi interessi realment el q anem a fer, q és estimar i animar el nostre Sabadell, i segon pq.qualsevol grup ultra a mi em sobra, es digun Boixos Nois,Hooligans Vallès,Riazor Blues o hermanos de cristo.

Quin sentit té segur amb els hools quan aquest eswtiu la gent de sempre ja va veure q s'havia acabat una etapa?

Desconnectat kituz*

• Juvenil
  • Missatges: 558
« Respondre #105 el: 14 de Octubre de 2011, 12:50:39 pm »
I com diu un forero més amunt, qualsevol persona q tingui antecedents per violencia en un recinte esportiu hauria de tenir la entrada prohibida de per vida!això per començar

Desconnectat Lino

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 819
« Respondre #106 el: 14 de Octubre de 2011, 13:21:31 pm »
Tens molta raó Kituz, el problema ja ho veus quin és una mica mes a d'alt, doncs hi ha gent que pensa que igual que hi han de dretes, esquerres, nacionalistes i independentista, doncs els feixistes son una opció mes. i aquests no tenen dret ni a l'aire que respiren i com diu un del barri martitim de Sabadell, "Algún dia pendrem mal", jo ja em canso d'aquests temes i al final crec que el millor es no fer ni cas.

Desconnectat soler

• Infantil
  • Missatges: 196
  • C.E. SABADELL
« Respondre #107 el: 14 de Octubre de 2011, 14:21:44 pm »
los hools estan en todos los fregados??? a partir del min 1.55 salen varios hools, lo se porque desde el gol sud los veo cada semana en el campo.

Celebración neonazi de "la hispanidad" truncada por antifascistas Barcelona 12 octubre 2011

això ja clama al cel gent!!!!jo tb n'he reconegut un parell.  q fotin el camp de la NCA ja!!!!no volem feixistes al nostre club!!!!

lo que da mas rabia es que bustos prohiba el concierto pero no pueda hacer nada por vetarles la entrada, eso no cuadra.
Se disfrazan de valientes y se esconden como ratas.
C.E. SABADELL

Desconnectat castellarenc arlequinat

• Aleví
  • Missatges: 33
« Respondre #108 el: 14 de Octubre de 2011, 14:55:39 pm »

Què jo sàpiga de lemes comunistes no se n'han cantat mai o jo mai els he sentit, en canvi de sieg heil's i d'aixecades de zarpa n'hi han hagut forces (tot i que he de reconèixer que aquesta no n'he sentit).
Per aquells qui ens volien enterrar vius hem tornat per a quedar-nos, per reafirmar de nou la dignitat d'un equip històric: l'equip del Vallès. HONOR AL SABADELL.

Desconnectat Insider

• Infantil
  • Missatges: 121
« Respondre #109 el: 14 de Octubre de 2011, 18:08:25 pm »

No t'equivoquis, a mi el q cadascú de la gent q som socis del Sabadell pensi ideològicament o políticament me la porta fluixa, com si us posa calents la reproducció dels hipopotams, el q estic dient és, q és inadmissible tenir una gent agrupada dins d'un col.lectiu d'"animació?" perfectament visible i reconeixible q simpatitzi amb idearis feixistes, és q es de calaix, i em toca els collons pq. després per tot arreu ens senyalen amb el dit a molta gent q no tenim res a veure amb vosaltres,ho entens?

I que a dia d'avui encara algú pretengui legitimar tenir idearis feixistes ho trobo ja de xiste total, q aquestes alçades ens plantejem això té delicte. I ja per remtar-ho encara haurem de valorar postiviament q aquella colla de simis q estaven al concert neonazi ens van transmetre els honorables valors de l'amistat, el companyerisme i el valor....anda vaaaa

I per acabar, q som MOLTS, els q desitjem q els Hools q a dia d'avui ens trobem per la NCA fotin el camp d'una vegada, primer pq. no tenen res a veure amb els q l'any 1993 van iniciar tot això, com diu algu per aqui dalt dubto q molts d'aquests els hi interessi realment el q anem a fer, q és estimar i animar el nostre Sabadell, i segon pq.qualsevol grup ultra a mi em sobra, es digun Boixos Nois,Hooligans Vallès,Riazor Blues o hermanos de cristo.

Quin sentit té segur amb els hools quan aquest eswtiu la gent de sempre ja va veure q s'havia acabat una etapa?
.

No us enganyeu, si mireu al gol sud veureu que encara hi ha gent de la que va començar, marxar crec que al final nomes va marxar un y molt conegut al fòrum, però evidentment no diré noms però hi ha gent que porta molt temps y encara esta als hools y molts ho coneixem. El que va passar a l’estiu ells sabran però al final haurà marxat nomes un (el que tots coneixem) o dos y poc mes.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #110 el: 14 de Octubre de 2011, 18:38:10 pm »
Tens molta raó Kituz, el problema ja ho veus quin és una mica mes a d'alt, doncs hi ha gent que pensa que igual que hi han de dretes, esquerres, nacionalistes i independentista, doncs els feixistes son una opció mes. i aquests no tenen dret ni a l'aire que respiren i com diu un del barri martitim de Sabadell, "Algún dia pendrem mal", jo ja em canso d'aquests temes i al final crec que el millor es no fer ni cas.

Nomes un aclariment el feixisme està perseguit internacionalment, tothom pot ser el que vulgui però les consequencies poden ser diferents  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #111 el: 14 de Octubre de 2011, 20:29:00 pm »

Què jo sàpiga de lemes comunistes no se n'han cantat mai o jo mai els he sentit, en canvi de sieg heil's i d'aixecades de zarpa n'hi han hagut forces (tot i que he de reconèixer que aquesta no n'he sentit).

Totalment d'acord castellarenc, encara recordo el dia de l'Alzira per exemple farà dues o 3 temporades a la NCA quan varis van deixar "verd" per dir-ho de forma suau a un davanter de color que tenia l'equip del País Valencià.
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat Dani

• Aleví
  • Missatges: 93
« Respondre #112 el: 14 de Octubre de 2011, 20:39:55 pm »

.

No us enganyeu, si mireu al gol sud veureu que encara hi ha gent de la que va començar, marxar crec que al final nomes va marxar un y molt conegut al fòrum, però evidentment no diré noms però hi ha gent que porta molt temps y encara esta als hools y molts ho coneixem. El que va passar a l’estiu ells sabran però al final haurà marxat nomes un (el que tots coneixem) o dos y poc mes.

Permiteme que te corriga pero por lo que yo veo cada domingo en el campo, mínimo han marchado 6 hooligans de la penya (y de los autenticos) que se colocan ahora en el gol nord. Igualmente tienes razon en que minimo otros 2 o 3 de los mas antiguos y conocidos siguen estando en el Gol Sud. Ya sábeis que publicaron su desaparición pero la verdad es que creo que ha sido a medias. Igualmente sobre el tema que trataís en los ultimos comentarios de este post, debo decir que cada uno es libre de hacer lo que quiera en su vida privada y si lo que hacen es ilegal para eso esta la policía. Al Sabadell no le afecta nada de lo que ocurrió en la sala del video. Por lo que lo del video.
Como sabréis todos los extremos son malos y por lo que yo veo en algunos comentarios creo que hay alguna persona que solo se indigna cuando el tema pertenece a su extremo opuesto.
Y soy de los que no quieren ultras de ningun tipo en los campos de futbol.
Un saludo.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #113 el: 14 de Octubre de 2011, 21:34:09 pm »
em sembla q esteu carregats de punyetes tots plegats.... ara ens possarem a mirar el q fa cadascun dels aficionats del Sabadell en el seu temps lliure,potser ens acabarien prohibint l'entrada a l'estadi a un 30% llarg xDDDDD

Ara en sério, no m'agradaria estar a la NCA a 50 metres d'algun assassí o algun delinqüent important, però tenir a 4 joves de tribus urbanes diverses rondant per l'estadi no em preocupa gens, independentment de les diferències q poguem tenir en preferències polítiques.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #114 el: 15 de Octubre de 2011, 08:32:42 am »
em sembla q esteu carregats de punyetes tots plegats.... ara ens possarem a mirar el q fa cadascun dels aficionats del Sabadell en el seu temps lliure,potser ens acabarien prohibint l'entrada a l'estadi a un 30% llarg xDDDDD

Ara en sério, no m'agradaria estar a la NCA a 50 metres d'algun assassí o algun delinqüent important, però tenir a 4 joves de tribus urbanes diverses rondant per l'estadi no em preocupa gens, independentment de les diferències q poguem tenir en preferències polítiques.

Segons algun mitja informatiu: http://www.setmanaridirecta.info/noticia/almenys-3-assistents-al-concert-feixista-tenen-antecedents-agressions  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #115 el: 15 de Octubre de 2011, 11:05:13 am »

Segons algun mitja informatiu: http://www.setmanaridirecta.info/noticia/almenys-3-assistents-al-concert-feixista-tenen-antecedents-agressions  :mmmm

Pues mira por donde con tanta "libertad de expresión" y con el dicho de "que cada uno haga lo que quiera fuera de la NCA", resulta que con los hechos sucedidos entre las "extremas" nuestro Club sale salpicado al ser relacionados algunos de los autores de los hechos con nuestros colores, hemos tenido publicidad gratuita pero de la mala de la que nadie desea ni quiere, y todavía por aquí hay gente que les da la razón cuando llevamos muchas temporadas viendo como se relaciona nuestro Club con actos violentos por culpa de esta gente.

:mmmm     :exxxx    :ostres    :rant:

Almenys 3 assistents al concert feixista tenen antecedents per agressions

Llibertats DANIEL SÁNCHEZ | 13/10/2011
Entre els assistents al concert hi havia el cap de llista de PxC a Cornellà Sergio Serralvo, un membre dels Hooligans Vallès i un del Moviment Social Republicà (MSR).
Alejandro Fernández és atès pels serveis mèdics. JORDI BORRÀSAlmenys 3 dels assistents al concert feixista celebrat el 12 d'octubre al The Other Place, bar del Poblenou de Barcelona, tenen antecedents d'agressions feixistes.

Un d'ells és Ángel Paniagua, conegut per múltiples casos d'agressions a Sabadell. És integrant dels Hooligans Vallès -presents cada diumenge a l'estadi de la Nova Creu Alta de Sabadell-. Ha protagonitzat agressions al cantant d'un grup de hardcore o a un membre d'una casa okupada. També va perseguir, en una ocasió, un grup de joves amb una navalla. Fa dos anys va protagonitzar incidents a les Festes Majors Alternatives de Sabadell.

L'acompanyava Genís Vila, de Castellar del Vallès. Vila va ser internat l'any 2006 a un centre de menors després de participar en l'apunyalament d'un jove antifeixista al carrer Indústria de Sabadell. Ha protagonitzat també altres episodis de violència.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #116 el: 15 de Octubre de 2011, 11:06:53 am »

En principi tenim un cos policial ubicat a l'entrada de l'estadi i el qual teóricament a de tenir un llistat dels energumens amb antecedents q circulen per la zona amb lo qual s'em fa extrany q individus amb gaire currículum (tampoc és el cas del q diuen q és dels HHVV)  puguin entrar amb tota normalitat a l'estadi, i menys aquest any a la LIGA ADELANTE.

Per cert, en aquesta notícia perq no es parlar del currículum dels agressors i si dels agredits? Potser perq interessa més dir q X persona era militant de PxC q no dir q X agressor era militant d'algun altre partit xDDDD, si és q vaya tela....... massa lletra per simplement voler deixar clar q Sabadell és una ciutat plagada de kinkis i que a PXC només hi militen nazis xDDDD

« Darrera modificació: 15 de Octubre de 2011, 11:13:45 am per FerniSBD »

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #117 el: 15 de Octubre de 2011, 11:07:51 am »
És fàcil. Si tenen alguna causa pendent, la policia, si li dona la gana, ja sap on trobar-los, i si a la directiva li vé de gust de tenir una afició que eviti els problemes, ja sap que fer.

Però a la policia tant se li dona que es fotin d'hòsties entre tribus urbanes, per que si ho fan, desprès tenen feina, com a la directiva tant li fot que part de la nostre afició la lii fora de l'estadi, per que si els expulsa, perdrà ingressos. Bé, ells i el Bar on es reuneixen els aficionats més 'radicals?'.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat pil

• Juvenil
  • Missatges: 528
  • Tornarem
« Respondre #118 el: 15 de Octubre de 2011, 12:12:51 pm »
És fàcil. Si tenen alguna causa pendent, la policia, si li dona la gana, ja sap on trobar-los, i si a la directiva li vé de gust de tenir una afició que eviti els problemes, ja sap que fer.

Però a la policia tant se li dona que es fotin d'hòsties entre tribus urbanes, per que si ho fan, desprès tenen feina, com a la directiva tant li fot que part de la nostre afició la lii fora de l'estadi, per que si els expulsa, perdrà ingressos. Bé, ells i el Bar on es reuneixen els aficionats més 'radicals?'.

Totalment d'acord amb tu, company.. pero realment amb aquest grup el club, perderà tants ingressos? el problema real no és la ideologia. El problemes que cada any hi ha pallisses silenciades o no però hi són

Desconnectat hool_tdb

• Infantil
  • Missatges: 109
« Respondre #119 el: 15 de Octubre de 2011, 12:26:47 pm »
Aquesta notícia es ben demagoga, perque només diu que 3 asistents (només 3) a un concert tenen antecedents per agressions. D'aquests, dels dels antecedents, només 1  (només 1) es de HH.VV. I bé, i que? Aixó es com fer una notícia dient que a un concert de Joaquín Sabina n'hi habien asistents amb antecedents per agressions, cosa que no importaría a ningú. El que no entenc es perquè a la mateixa notícia no diu res ni posa noms als agressors, que eren antifeixistes i violents, i almenys amb un antecedent per agressió (el de la nit d'autos, jajaja).... Mitjans de desinformació...
C.E.S. 1903  - TORREDEMBARRA-