Algú li sembla normal que el xandall del nostre club no tingui ni un sol dels nostres colors? Negre, blanc i groc fosforito.... Si no fos perquè porta l'escut al pit podria ser perfectament el xandall del Salamanca.
A mi, no em sembla tampoc gaire adequat, però es va tirar a la marca més barata, i que fa tots els xandalls iguals (Per exemple, Cartagena), compren i enganxen l'escut i a vendre.
El mercat està malament, però si vas al més barat, com es va fer, et trobes això o falta de servei, com en altres coses.
a mi me parece bien seguir con los pantalones arlequinados. Si ya este año estuviesen a la venta, sería la bomba
Totalment d'acord amb tu, company., ya me e qudado este año con las ganas de comprarmelos para llevarlos a la playa, a ver si el año quje viene los ponen a la venta, segun me dijeron no han tenido mucha suerte teniendo a kelme este año, y si es asi no seguiran con ellos este año, alguien sabe algo del tema??
A mi em van dir al club que seguirien amb els pantalons bicolors (que per cert, a mi, m'encanten). Espero que es posin a la venda, ja que hi ha molta demanda i tots els que l'han aconseguit, no ha sigut amb mètodes normals en un club de futbol.