Autor Tema: Equipació Oficial 2011-2012  (Llegit 68284 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat estudiestadi

• Mecenes Or
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 271
  • Gènere: Masculí
Re:Equipació Oficial 2011-2012
« Respondre #20 el: 07 de Juny de 2011, 14:14:29 pm »
Estudiestadi podrias hacer un equipage arlequinado nogro y amarilllo,pantalon  negro con detalle amarillo gracias

¿Esto a qué viene?. ¿Te ha molestado lo de los pantalones negros?.
Quizá no pero yo lo que he entendido es que quiere que lo hagas simplemente para ver que tal queda, ya que la actual tercera equipación es rayada de color negra y amarilla, quizá quiera ver qué tal quedaría en arlequinada, no creo que lo haya dicho con mala intención.

Sí, es això estudiestadi, la nostra 3ª equipació havia de ser arlequinada groga i negra i és a ratlles perquè Kelme no ens fa una tirada especial, per això t'ho diu  :)

Sí, Miki, gràcies i torno a demanar disculpes al kikillo per la meva resposta desconsiderada.

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #21 el: 07 de Juny de 2011, 14:25:30 pm »
La segona equipació tronja i burdeus tindria que tornar!!! No sabeu la de persones a Eibar que ens van comentar lo guapa que era aquella equipació!!! Es una samarreta maquisima, crec que tindria que ser la 2º equipació oficial nostra!!!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #22 el: 07 de Juny de 2011, 15:20:19 pm »
La segona equipació tronja i burdeus tindria que tornar!!! No sabeu la de persones a Eibar que ens van comentar lo guapa que era aquella equipació!!! Es una samarreta maquisima, crec que tindria que ser la 2º equipació oficial nostra!!!

opino que esa camiseta es guapisima yo la tengo y todos los años la llevo a Murcia y a Granada de vacaciones y me han comentado varias personas que es guapisima, pero creo que la segunda equipacion tendria que ser y creo que sera la arlequinada roja y blanca de toda la vida, ahora si dijeran de hacer la naranja y burdeos como tercera me gustaria mas que la de rallas negras y amarillas que tenemos ahora, por otra banda el año que viene las camisetas seran personalizadas teneis pensado en cuando compreis la nueva ponerle algun nombre de algun jugador??  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #23 el: 07 de Juny de 2011, 15:39:28 pm »
Algú li sembla normal que el xandall del nostre club no tingui ni un sol dels nostres colors? Negre, blanc i groc fosforito.... Si no fos perquè porta l'escut al pit podria ser perfectament el xandall del Salamanca. 

A mi, no em sembla tampoc gaire adequat, però es va tirar a la marca més barata, i que fa tots els xandalls iguals (Per exemple, Cartagena), compren i enganxen l'escut i a vendre.

El mercat està malament, però si vas al més barat, com es va fer, et trobes això o falta de servei, com en altres coses.

a mi me parece bien seguir con los pantalones arlequinados. Si ya este año estuviesen a la venta, sería la bomba
Totalment d'acord amb tu, company., ya me e qudado este año con las ganas de comprarmelos para llevarlos a la playa, a ver si el año quje viene los ponen a la venta, segun me dijeron no han tenido mucha suerte teniendo a kelme este año, y si es asi no seguiran con ellos este año, alguien sabe algo del tema??  :beer2 :beer2

A mi em van dir al club que seguirien amb els pantalons bicolors (que per cert, a mi, m'encanten). Espero que es posin a la venda, ja que hi ha molta demanda i tots els que l'han aconseguit, no ha sigut amb mètodes normals en un club de futbol.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1722
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #24 el: 07 de Juny de 2011, 15:59:48 pm »
Algú li sembla normal que el xandall del nostre club no tingui ni un sol dels nostres colors? Negre, blanc i groc fosforito.... Si no fos perquè porta l'escut al pit podria ser perfectament el xandall del Salamanca. 

A mi, no em sembla tampoc gaire adequat, però es va tirar a la marca més barata, i que fa tots els xandalls iguals (Per exemple, Cartagena), compren i enganxen l'escut i a vendre.

El mercat està malament, però si vas al més barat, com es va fer, et trobes això o falta de servei, com en altres coses.

a mi me parece bien seguir con los pantalones arlequinados. Si ya este año estuviesen a la venta, sería la bomba
Totalment d'acord amb tu, company., ya me e qudado este año con las ganas de comprarmelos para llevarlos a la playa, a ver si el año quje viene los ponen a la venta, segun me dijeron no han tenido mucha suerte teniendo a kelme este año, y si es asi no seguiran con ellos este año, alguien sabe algo del tema??  :beer2 :beer2

A mi em van dir al club que seguirien amb els pantalons bicolors (que per cert, a mi, m'encanten). Espero que es posin a la venda, ja que hi ha molta demanda i tots els que l'han aconseguit, no ha sigut amb mètodes normals en un club de futbol.

Doncs a mi em van dir fa un mes llarg que tornarien a ser d'un sol color  :blink Espero que lo que et van dir a tu sigui cert ja que a mi m'agraden més els bicolors.
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
« Respondre #25 el: 07 de Juny de 2011, 18:15:26 pm »
Estudiestadi no te preocupes no pasa nada,de cia lo del negro y amarillo para la segunda o tercera equipacion ,me gustan esos colores .
diculpas aceptadas :balla :balla :xin-xin :xin-xin

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #26 el: 07 de Juny de 2011, 18:58:05 pm »
L'equipació que és talisma és la vermella arlequinada és la samarreta de Binefar i d'Ipurua

Desconnectat estudiestadi

• Mecenes Or
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 271
« Respondre #27 el: 07 de Juny de 2011, 20:37:34 pm »
És ben cert que la vermella arlequinada és talismà.

Estudiestadi no te preocupes no pasa nada,de cia lo del negro y amarillo para la segunda o tercera equipacion ,me gustan esos colores .
diculpas aceptadas :balla :balla :xin-xin :xin-xin

vale kikillo :xin-xin, la verdad es que podría haber imaginado a qué te referías, antes de contestar podría haber leído dos veces tu mensaje  :icon_mrgreen:

Desconnectat bombona arlekinada

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 905
  • aYeR, aHoRa Y SieMPRe.....SeNTiMieNTo aRLeKiNaDo!!
« Respondre #28 el: 08 de Juny de 2011, 20:13:37 pm »

Doncs a mi em van dir fa un mes llarg que tornarien a ser d'un sol color  :blink Espero que lo que et van dir a tu sigui cert ja que a mi m'agraden més els bicolors.

:scut :bandera Yo aún estoy pendiente de comprar dos pantalones, uno para mí y otro para un amigo de Sevilla  :scut :bandera
VaMoS SaBaDeLL, eCHaLe h****s PoR ToDoS LoS Que Te SeNTiMoS TaN aDeNTRo Y TaNTo Te QueReMoS!!!!!!!!!!!!!!

Desconnectat samuraibcn83

• Aleví
  • Missatges: 81
« Respondre #29 el: 09 de Juny de 2011, 15:03:38 pm »
jo les equipacions com la primera i segona no les tocaria, pero la tercera seria xula negre llisa amb dues franges verticals petites de colors arlequinats, seria xulisima, la tercera equipacio del malága m'encanta la negre amb la franja diagonal blanc i blau, que us semblaria, no estaria malament, oi??, salutacions

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #30 el: 09 de Juny de 2011, 15:09:34 pm »
yo creo que la 2a equipación, FORZOSAMENTE tendrá que dejar de ser la actual. Yo creo que en la nueva categoria tendriamos muchos problemas en el caso de que jugaramos contra un equipo todo de blanco, por ejemplo. Serian mucho mas quisquillosos, por tema tele o lo que sea. Asi que yo creo que la actual 2a roja, pasaria a ser la 3a testimonial, y para 2a a ver si tenemos alguna chula, pero ARLEQUINADA !!!
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat CES_Samu

• Penya @rlekinats.com
  • Aleví
  • *
  • Missatges: 86
« Respondre #31 el: 09 de Juny de 2011, 15:22:36 pm »
yo creo que la 2a equipación, FORZOSAMENTE tendrá que dejar de ser la actual. Yo creo que en la nueva categoria tendriamos muchos problemas en el caso de que jugaramos contra un equipo todo de blanco, por ejemplo. Serian mucho mas quisquillosos, por tema tele o lo que sea. Asi que yo creo que la actual 2a roja, pasaria a ser la 3a testimonial, y para 2a a ver si tenemos alguna chula, pero ARLEQUINADA !!!

A mi arlequinada de color negro o amarillo debe de ser chula.

Y la primera equipacion me gustaría el cuello como las camisetas antiguas, con pico y con cordones. El azul intenso y la raya horizontal como la de este año que es alta casi tocando el escudo.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #32 el: 09 de Juny de 2011, 15:31:20 pm »

A mi arlequinada de color negro o amarillo debe de ser chula.

Y la primera equipacion me gustaría el cuello como las camisetas antiguas, con pico y con cordones. El azul intenso y la raya horizontal como la de este año que es alta casi tocando el escudo.
:fun: :fun: :fun: :fun: :fun: :happy2:

estas de broma no?

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
« Respondre #33 el: 10 de Juny de 2011, 11:23:48 am »
Tampoco se save nada de si el club le esta matiendo caña a kelme por el tema camisetas. :rant:

-----------------

Perdonar supongo que asta que no se sepa qui en sera nuestro esponsor principal nose podran sacar camisetas a la venta. :wall: :wall: :wall: :wall:
« Darrera modificació: 10 de Juny de 2011, 11:34:19 am per WebTeam SBD »

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #34 el: 10 de Juny de 2011, 11:31:47 am »
Perdonar supongo que asta que no se sepa qui en sera nuestro esponsor principal nose podran sacar camisetas a la venta. :wall: :wall: :wall: :wall:

No creo que sea por eso porque las camisetas de este año se están vendiendo sin la publicidad de Canal Català. Solo te la ponen si la pides expresamente con un suplemento que no se exacatamente cuanto dinero es.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #35 el: 10 de Juny de 2011, 11:34:27 am »

Yo no creo que tengamos problemas con la roja,  los Madrid,Valencia,Sevilla contra Sporting o Almeria, que viene a ser lo mismo pero con rallas, han jugado con sus equipaciones normales.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Triple F

• Infantil
  • Missatges: 259
« Respondre #36 el: 10 de Juny de 2011, 11:36:41 am »

No creo que sea por eso porque las camisetas de este año se están vendiendo sin la publicidad de Canal Català. Solo te la ponen si la pides expresamente con un suplemento que no se exacatamente cuanto dinero es.

En serio?? Esta es la forma que tenemos de tratar a nuestro sponsor principal?? No ponerle en las camisetas y solo si quiere el que compra y encima... pagando mas!!!!!

Soy el unico al que le parece una autentica vergüenza? CCTV no se ha quejado??

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
« Respondre #37 el: 10 de Juny de 2011, 11:42:41 am »
Aparte las camisetasde esteaño llevan el logo LFP

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #38 el: 10 de Juny de 2011, 17:21:12 pm »

En serio?? Esta es la forma que tenemos de tratar a nuestro sponsor principal?? No ponerle en las camisetas y solo si quiere el que compra y encima... pagando mas!!!!!

Soy el unico al que le parece una autentica vergüenza? CCTV no se ha quejado??

Tranquil·litat i bons aliments!

L'Sponsor principal ens va deixar tirats a principi de temporada i CCTV, per el 'bon rotllo' i tal, va pagar 1/3 del que 'pagava' l'antic sponsor. Desprès Maderas Rojas va pagar una altre part i una altre empresa havia de pagar una última part, però ens va deixar amb el cul a l'aire.

Millor això que no fer el primavera i estampar totes les samarretes amb el logo d'uns fills de **** que no paguen desprès.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #39 el: 10 de Juny de 2011, 17:24:50 pm »
per una vegada et tinc de donar la raó jo prefereixo tenir la samarreta sense publicitat de uns que despres no et paguin o no els veguis mes el pel i despres et quedes amb una ma davant i una altre darrere.
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll