Autor Tema: Equipació Oficial 2011-2012  (Llegit 68304 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat RIGODON

• Aleví
  • Missatges: 54
Re:Equipació Oficial 2011-2012
« Respondre #220 el: 16 de Agost de 2011, 09:57:53 am »
Lamentable que no hi hagi samarretes a aquestes alçades, per cert, també hauran de lluir el logo de TV3 imagino, no?

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #221 el: 16 de Agost de 2011, 10:07:55 am »
Divendres passat Kelme va fer un enviament de material al CE Sabadell, a través d'una coneguda empresa de transports urgents. Espero que enviessin també roba per posar a la venda.

Pots comptar...

Desconnectat soler

• Infantil
  • Missatges: 196
  • Gènere: Masculí
  • C.E. SABADELL
« Respondre #222 el: 16 de Agost de 2011, 10:19:50 am »
Lamentable que no hi hagi samarretes a aquestes alçades, per cert, també hauran de lluir el logo de TV3 imagino, no?
GIRONA, NASTIC I BARÇA B NO  PORTAN EL LOGO DE TV3  NOMES ESPANYOL I BARÇA, JA PODRIEN AJUDAR UN MICA ALS DE SEGONA !!!!! :rant:
C.E. SABADELL

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #223 el: 16 de Agost de 2011, 10:20:55 am »
Aviam si amb sort arriben avui o dema i abans del partit del Badalona ens la podem comprar...

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #224 el: 16 de Agost de 2011, 10:56:14 am »

tv3 no, pero els equips catalans de segona A podrien portar el logo de Esport3  (E3), ja q es el canal q donara els partits, i aixi doncs peles x nosaltres i publi x ells...no estaria malament

x altra banda kelme s'esta lluint aquest any tambe, em van prometre l'any passat q aquest any kelme es portaria millor, tant amb els servei de samarretes a l'hora com amb el desordre de talles de l'any passat (una XL era x nens petits), pero també em van dir a l'estadi q paciencia, q akest any es l'ultim de kelme...

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #225 el: 16 de Agost de 2011, 15:03:50 pm »

tv3 no, pero els equips catalans de segona A podrien portar el logo de Esport3  (E3), ja q es el canal q donara els partits, i aixi doncs peles x nosaltres i publi x ells...no estaria malament

x altra banda kelme s'esta lluint aquest any tambe, em van prometre l'any passat q aquest any kelme es portaria millor, tant amb els servei de samarretes a l'hora com amb el desordre de talles de l'any passat (una XL era x nens petits), pero també em van dir a l'estadi q paciencia, q akest any es l'ultim de kelme...

Pues ya sabemos, el año que viene ni Jako ni Kelme, cual toca ahora que nos vuelvan a timar?

Desconnectat soler

• Infantil
  • Missatges: 196
  • C.E. SABADELL
« Respondre #226 el: 16 de Agost de 2011, 16:20:46 pm »

Pues ya sabemos, el año que viene ni Jako ni Kelme, cual toca ahora que nos vuelvan a timar?
tan per tan prefereixo JAKO molt mes ke no pas KELME (mal servei,mala qualitat mal disseny  ...NO POT SER PITJOR
ES LA UTIMA MARCA DEL MERCAT AMB MOLTA DIFRENCI PITJOR INCLUS KE CEJUDO .................. :malament :malament :malament :ko :ko
C.E. SABADELL

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #227 el: 16 de Agost de 2011, 17:47:13 pm »
tenim que apostar fort Nike Adidas Puma Lining uhlsport  mira si hay marcas i seguro que les gustaria  patrocinar a nuestro equipo .
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat Guillermo

• Grada Jove - L.F.A
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 189
  • Frío, lluvia y viento, duros momentos que yo pasé,
« Respondre #228 el: 16 de Agost de 2011, 17:55:53 pm »
Divendres passat Kelme va fer un enviament de material al CE Sabadell, a través d'una coneguda empresa de transports urgents. Espero que enviessin també roba per posar a la venda.

Mis hermanos descargaron esas cajas en SEUR  :whistle:  me lo dijeron nada mas llegar el viernes, haver si es para poner a la venta o para las categorias inferiores ...

Forza Sabadell
FANS 1903  Frío, lluvia y viento, duros momentos que yo pasé, sufrí con tus derrotas y tus victorias yo festejé ...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #229 el: 16 de Agost de 2011, 20:05:20 pm »

Mis hermanos descargaron esas cajas en SEUR  :whistle:  me lo dijeron nada mas llegar el viernes, haver si es para poner a la venta o para las categorias inferiores ...

Forza Sabadell

:Paletas: Això és un seguiment de paqueteria de qualitat i el demés son tonteries.  :reverencia2
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #230 el: 16 de Agost de 2011, 23:48:13 pm »

Forza Sabadell

:Paletas: Això és un seguiment de paqueteria de qualitat i el demés son tonteries.  :reverencia2

tu diràs!!! deixa't estar de tracking numbers!!! jaja :D

Desconnectat Gallego

• Juvenil
  • Missatges: 451
  • Es com qui es pixa al llit i diu que sua!
« Respondre #231 el: 18 de Agost de 2011, 21:03:31 pm »
Señoras y señores, YA TENEMOS LAS CAMISETAS A LA VENTA!!!

Nuevas 48€

2010-2011 mitad de precio.

Mañana me la estoy comprando  :cor

Novedades que he visto: cuello nuevo, escudo bordado con el año de fundacion y pegatina bbva y parche lfp

Desconnectat al3x_5_sbd

• Aleví
  • Missatges: 98
« Respondre #232 el: 18 de Agost de 2011, 21:28:55 pm »
POOOOR FIIIIN! a por ellas! que como se agoten! hasta mitad de temporada no tenemos :P

j****... ya era hora :D

Desconnectat Gallego

• Juvenil
« Respondre #233 el: 18 de Agost de 2011, 22:54:42 pm »
Lo que no entiendo es que no han dicho nada, no han hecho publicidad... no se siquiera si en las oficinas la venderan, yo la he visto en una tienda del centro  :sleep:

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #234 el: 19 de Agost de 2011, 10:00:26 am »
siii, jo la vaig comprar ahir mateix!

48€, mola molt el logo de la LFP, que és igualet a les camisetes del barça i del madrid que també tenen a la botiga :P  també posa BBVA just a sota, a l'altre maniga hi ha l'escut la ciutat, i a darrera la senyera catalana i la de la ciutat de sabadell, i el1903 brodat a sota l'escut... realment, m'ha agradat molt i estic super content amb la compra! és guapíssima!!
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #235 el: 19 de Agost de 2011, 10:12:53 am »
Lo que no entiendo es que no han dicho nada, no han hecho publicidad... no se siquiera si en las oficinas la venderan, yo la he visto en una tienda del centro  :sleep:

igual aquesta tenda que dius les va comprar per el seu comte i per això el club no ha fet publicitat  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat arlekinat_18

• Hattrick
  • Aleví
  • *
  • Missatges: 79
« Respondre #236 el: 19 de Agost de 2011, 11:17:02 am »
a on es troba la samarreta, a l'sport serrat??????

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #237 el: 19 de Agost de 2011, 12:08:43 pm »
Jo hi he anat aquest matí, i dels pantalons ni rastre

LAMENTABLE

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #238 el: 19 de Agost de 2011, 12:44:08 pm »
Jo hi he anat aquest matí, i dels pantalons ni rastre

LAMENTABLE
es una pena  que estiguem aixi per una marca  que  no vla la pena , espero que l'any vinent donem el salt de profesionalitat .
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat Gallego

• Juvenil
« Respondre #239 el: 19 de Agost de 2011, 13:21:07 pm »
a on es troba la samarreta, a l'sport serrat??????
si, pero no hi han gaires, m'ha dit el senyor que les talles grans s'acaben de seguida i que el material li arriva amb comtagotes...

Ni tenen pantalons ni samarretes d'entrenament ni segones equipacions...

tot i així jo ja tinc la meva samarreta  :botador