Autor Tema: Equipació Oficial 2011-2012  (Llegit 68340 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2624
Re:Equipació Oficial 2011-2012
« Respondre #100 el: 06 de Juliol de 2011, 13:47:05 pm »
Pel que vam entendre ahir un forero i jo a la presentació de Lanzarote, l'equipació serà la mateixa, exceptuant els pantalons que seran blaus. No ho sé segur, perquè ens va semblar escoltar que Lanza li preguntava a un directiu si aquesta seria l'equipació i aquesta va afirmar que sí.

pues mal echo mejor dicho fatal echo yo me la pensaba comprar si o si y ya la tengo 50 euros aprox menos que ingresaran y no creo que sean los unicos, todo el que ya la tenga no se la comprara  :beer2 :beer2

No crec, hauran de col·locar el logo de la LFP, no?
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat Triple F

• Infantil
  • Missatges: 259
« Respondre #101 el: 06 de Juliol de 2011, 13:49:44 pm »
Pel que vam entendre ahir un forero i jo a la presentació de Lanzarote, l'equipació serà la mateixa, exceptuant els pantalons que seran blaus. No ho sé segur, perquè ens va semblar escoltar que Lanza li preguntava a un directiu si aquesta seria l'equipació i aquesta va afirmar que sí.

Si senyor... bravo pel Marketing del Club!! Enorme!!

Xandri

• Visitant
« Respondre #102 el: 06 de Juliol de 2011, 13:50:18 pm »

pues mal echo mejor dicho fatal echo yo me la pensaba comprar si o si y ya la tengo 50 euros aprox menos que ingresaran y no creo que sean los unicos, todo el que ya la tenga no se la comprara  :beer2 :beer2

No crec, hauran de col·locar el logo de la LFP, no?
Sí, seria la única variació, però qualsevol s'ho pot col·locar si té el logo...

PD: No és res oficial, simplement el que vam entendre.

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
« Respondre #103 el: 06 de Juliol de 2011, 18:05:34 pm »
Si es hasi yo tampoco me la comprare por que ya la tengo. :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
  • Gènere: Masculí
« Respondre #104 el: 06 de Juliol de 2011, 21:03:27 pm »
mes que culpa del sabadell deu ser culpa de kelme.
SOM DE 2a A!!

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #105 el: 06 de Juliol de 2011, 22:06:20 pm »
Greu error si efectivament es confirma aquest extrem. Som nou equip de la LFP i que menys que estrenar una nova equipació aquesta temporada! A més, amb aquesta decisió deixaran de vendre el 60% de samarretes d'aquesta temporada, perfectament.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #106 el: 06 de Juliol de 2011, 22:11:45 pm »
bueno si al final lo hacen asi con ponerle a la mia lo de la lfp y si veo que tal algun nombre de algun jugador ya tengo bastante y si la camiseta es igual pero solo cambia lo de la lfp y no se puede poner suelto no me la pienso comprar  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #107 el: 07 de Juliol de 2011, 09:57:36 am »
No crec que despres d'un ascens a segona despres de tants anys no fem una equipacio nova. L' em fet cada any així que aquest xque no? Sería molt i molt extrany.. No vull imaginar la de samarretes que es vendríen
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #108 el: 07 de Juliol de 2011, 11:52:05 am »
Jo crec que si es fara una nova equipació, l'hem fet nova cada any mentre hem estat a 2aB, no la farem enguany?
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat KaSBD

• Infantil
  • Missatges: 211
« Respondre #109 el: 11 de Juliol de 2011, 14:47:32 pm »
Se sabe algo ya de cuando se presentará la nueva equipación?
No surrender...

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #110 el: 11 de Juliol de 2011, 19:41:59 pm »
Si ha d'haver una nova equipació, comencen a anar una mica tard. Hi ha molta gent engrescada en adquirir aquesta equipació i poder-la lluir aquest estiu; per tant entenc que quan més temps passi, pitjor.

Per cert, des d'aquí vull animar a que la gent llueixi la seva samarreta arlequinada, encara que sigui la de temporades anteriors. Aquest passat dissabte vaig poder passejar amb la Joma de l'any de Tercera per Calella de la Costa i no sabeu la quantitat de gent que em va aturar per portar l'arlequinada. Gent de Sabadell que li va fer gràcia veure-la, gent d'equips com el Sant Andreu que em van felicitar pel fitxatge de Lanzarote i gent que es sorprenia de reconèixer la samarreta i que immediatament comentaven l'ascens de categoria o algun recent fitxatge. Això no passa amb masses samarretes... Avui tothom va amb la del Barça o la del Madrid i ningú es sorprèn ni fa comentaris, però de veritat que duent l'arlequinada no passareu desapercebuts! És una molt bona experiència... Proveu-la!

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1303
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #111 el: 11 de Juliol de 2011, 20:00:33 pm »
Jo vinc d'un creuer plè d'americans i he lluida la samarra arlequinada i amb molt orgull, i kilts miraven i fins i tot vaig tindre una larga xerrada amb una persona de la Rioja que li va fer gracia la samarra.
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat samuraibcn83

• Aleví
  • Missatges: 81
« Respondre #112 el: 13 de Juliol de 2011, 20:01:19 pm »
quines ganes tinc que surti la nova equipacio del nostre equip, estic intrigat de veure si continuem amb kelme o portem altre marca diferent, jejejejeje, heu vist la samarreta nova del girona??, quina enveja em fan, portan nike, quina sort, jajajajaja, aqui us deixo el link de les dues samarretes, que us sembla el nou disseny de les samarretes del equip gironí?, salutacions

LINK: http://www.gironafutbolclub.com/catala/news.asp?i1idnot=1121&lang=0

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #113 el: 13 de Juliol de 2011, 20:11:50 pm »
muy chula, quien lo iba a decir... el Girona con Nike!! jajajaja
@javi_gt86

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #114 el: 13 de Juliol de 2011, 20:15:37 pm »
Doncs que voleu que os digui no m'acaba de fer el pes, a lo millor perquè no es arlekinada  :icon_mrgreen:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat samuraibcn83

• Aleví
  • Missatges: 81
« Respondre #115 el: 13 de Juliol de 2011, 20:20:53 pm »
us imagineu la nostre samarreta amb la marca NIKE, seria flipan, oi?, a veure en que ens sorprenan per aquesta temporada, tan de bo ens sorprenguin i fem una temporada digna, alomillor tenim alguna sopresa amagada, jajajajaja, salut

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #116 el: 13 de Juliol de 2011, 20:36:50 pm »
La camiseta del Girona es una m*****. Con el rollo de que es Nike todas parecen guapas pero no merece la pena estar con esa marca si no eres el Barça o el Atlético, por que te cuelan una de catálogo con el escudo y fuera, la primera del Girona iba a ser la Segunda del Hércules, ahora no sé como lo acabarán haciendo. También podéis ver la que va a llevar la Real Sociedad esta temporada, de liguilla del Ayuntamiento. Con Nike se acierta por que se venden muy bien por la marca, pero no llegan a ser nunca modelos que se recuerden o camisetas míticas. Para Segunda hay marcas como Legea, Errea o Cejudo que lo hacen bastante bien, incluso Kelme si se esfuerza un poco más con nuestro diseño, que puede dar mucho más juego, puede ser bastante guapa, como ya demostraron con la del Centenario y con la de este año, que para mi estaba bastante bien.  :beer2

Desconnectat soler

• Infantil
  • Missatges: 196
  • C.E. SABADELL
« Respondre #117 el: 13 de Juliol de 2011, 21:03:02 pm »
La camiseta del Girona es una m*****. Con el rollo de que es Nike todas parecen guapas pero no merece la pena estar con esa marca si no eres el Barça o el Atlético, por que te cuelan una de catálogo con el escudo y fuera, la primera del Girona iba a ser la Segunda del Hércules, ahora no sé como lo acabarán haciendo. También podéis ver la que va a llevar la Real Sociedad esta temporada, de liguilla del Ayuntamiento. Con Nike se acierta por que se venden muy bien por la marca, pero no llegan a ser nunca modelos que se recuerden o camisetas míticas. Para Segunda hay marcas como Legea, Errea o Cejudo que lo hacen bastante bien, incluso Kelme si se esfuerza un poco más con nuestro diseño, que puede dar mucho más juego, puede ser bastante guapa, como ya demostraron con la del Centenario y con la de este año, que para mi estaba bastante bien.  :beer2
Yo prefiero una de catalogo NIKE ke una de kelme,legea o cejudo solo por la calida de unas y otras.  otra cosa seria UMBRO,ADIDAS,PUMA,ASTORE o incluso LI-NING esta ultima tuvo problemas de distribucion con el espanyol. :wavecry:
C.E. SABADELL

Desconnectat KaSBD

• Infantil
  • Missatges: 211
« Respondre #118 el: 13 de Juliol de 2011, 21:13:34 pm »
Bueno estamos a 13  de julio y sin ninguna noticia sobre las camisetas.. solo rumores.

No creo que el club deje pasar la oportunidad de hacer una equipación nueva con motivo del ascenso,ya que perderian dinero !! espero que se pongan las pilas a ver si para finales de julio las tenemos y aprovechar este gran momento que vive el C.E sabadell !!
No surrender...

Desconnectat soler

• Infantil
  • Missatges: 196
  • C.E. SABADELL
« Respondre #119 el: 13 de Juliol de 2011, 23:34:03 pm »
us imagineu la nostre samarreta amb la marca NIKE, seria flipan, oi?, a veure en que ens sorprenan per aquesta temporada, tan de bo ens sorprenguin i fem una temporada digna, alomillor tenim alguna sopresa amagada, jajajajaja, salut
seria el millor ke ens podria passar. :hurra :cor
C.E. SABADELL