Col·labora amb el fòrum i fes la teva donació
0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.
Cita de: Xandri en 06 de Juliol de 2011, 13:39:11 pmPel que vam entendre ahir un forero i jo a la presentació de Lanzarote, l'equipació serà la mateixa, exceptuant els pantalons que seran blaus. No ho sé segur, perquè ens va semblar escoltar que Lanza li preguntava a un directiu si aquesta seria l'equipació i aquesta va afirmar que sí.pues mal echo mejor dicho fatal echo yo me la pensaba comprar si o si y ya la tengo 50 euros aprox menos que ingresaran y no creo que sean los unicos, todo el que ya la tenga no se la comprara
Pel que vam entendre ahir un forero i jo a la presentació de Lanzarote, l'equipació serà la mateixa, exceptuant els pantalons que seran blaus. No ho sé segur, perquè ens va semblar escoltar que Lanza li preguntava a un directiu si aquesta seria l'equipació i aquesta va afirmar que sí.
Cita de: toni78 en 06 de Juliol de 2011, 13:45:47 pmCita de: Xandri en 06 de Juliol de 2011, 13:39:11 pmPel que vam entendre ahir un forero i jo a la presentació de Lanzarote, l'equipació serà la mateixa, exceptuant els pantalons que seran blaus. No ho sé segur, perquè ens va semblar escoltar que Lanza li preguntava a un directiu si aquesta seria l'equipació i aquesta va afirmar que sí.pues mal echo mejor dicho fatal echo yo me la pensaba comprar si o si y ya la tengo 50 euros aprox menos que ingresaran y no creo que sean los unicos, todo el que ya la tenga no se la comprara No crec, hauran de col·locar el logo de la LFP, no?
La camiseta del Girona es una m*****. Con el rollo de que es Nike todas parecen guapas pero no merece la pena estar con esa marca si no eres el Barça o el Atlético, por que te cuelan una de catálogo con el escudo y fuera, la primera del Girona iba a ser la Segunda del Hércules, ahora no sé como lo acabarán haciendo. También podéis ver la que va a llevar la Real Sociedad esta temporada, de liguilla del Ayuntamiento. Con Nike se acierta por que se venden muy bien por la marca, pero no llegan a ser nunca modelos que se recuerden o camisetas míticas. Para Segunda hay marcas como Legea, Errea o Cejudo que lo hacen bastante bien, incluso Kelme si se esfuerza un poco más con nuestro diseño, que puede dar mucho más juego, puede ser bastante guapa, como ya demostraron con la del Centenario y con la de este año, que para mi estaba bastante bien.
us imagineu la nostre samarreta amb la marca NIKE, seria flipan, oi?, a veure en que ens sorprenan per aquesta temporada, tan de bo ens sorprenguin i fem una temporada digna, alomillor tenim alguna sopresa amagada, jajajajaja, salut