Autor Tema: Assamblea temporada 2011-2012, 26 de Juliol, 19.30 hores.  (Llegit 17763 cops)

0 Usuaris i 7 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
Re:Assamblea temporada 2011-2012
« Respondre #20 el: 25 de Juny de 2011, 01:36:50 am »
jo crec que ens tenim que esperar  a mantenirnos a la categoria ,perque si no la batecada sera mes gran.
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #21 el: 25 de Juny de 2011, 16:42:20 pm »
No conec gaire el funcionament de les SAD, però no fóra bo d'intentar fer una ampliació de capital tenint present l'ascens a Segona A i que cal intentar reforçar econòmicament el CES?.

Creiueu que la massa social arlequinada no respondria i què no hi hauria prous socis que vulguessin ser petits accionistes per justificar-ne l'ampliació?

Per les dades que tinc, s'haurà de fer una ampliació de capital, però també per normativa tens un any de marge per a poder fer-la. Suposo que ens esperarem a veure si durant la temporada aconseguim la permanència per fer-la.

Crec també que la massa social arlequinada, dependrà molt de les condicions de l'ampliació per animar-se a comprar accions. No és el mateix que en primera fase puguin només comprar-ne els accionistes actuals i desprès la resta d'abonats o públic en general, que no de bones a primeres sigui una ampliació de capital oberta.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

• Entrenador
« Respondre #22 el: 25 de Juny de 2011, 17:47:04 pm »
una pregunta i la assamblea al final quin dia es fara i a quin hora o encara no es sap res ?.
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #23 el: 25 de Juny de 2011, 18:25:17 pm »
una pregunta i la assamblea al final quin dia es fara i a quin hora o encara no es sap res ?.
Encara no se sap ni si es farà  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #24 el: 25 de Juny de 2011, 18:30:36 pm »
Encara no se sap ni si es farà  :mmmm

Segons van informar al facebook diuen que es farà al Setembre... veurem
Sempre seré Arlekinat!!!

• Entrenador
« Respondre #25 el: 25 de Juny de 2011, 19:07:45 pm »
moltes gracies per la informació :) .

Desconnectat estudiestadi

• Mecenes Or
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 271
« Respondre #26 el: 25 de Juny de 2011, 22:41:37 pm »
Molt agraït per les explicacions companys.

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #27 el: 26 de Juny de 2011, 17:43:31 pm »
Primer de tot dir que crec que l’Assamblea de Socis es durà a terme, no sé quan, però es farà. Tot i que, com diu l’Almunia, aquest acte no és obligatori, aquest any, resulta ser molt “llaminer” de fer per part de la Directiva, ja que els objectius i resultats de la temporada  s`han cobert  amb excreix, l’esmentada trobada pot acabar convertint-se en un simple bany de masses.
Pel dit en el paràgref anterior,  espero que els socis/ simpatitzants/ foreros aprofitem per mostrar la nostra maduresa exposant els nostres neguits, en certes presa de decisions per part de la Directiva. Recordar que l’any passat,  només el Roger i crec que el Pedrito van exterioritzar certes disconformitats, la resta, davant l’ordinador  hem demostrat que “estamos cresios” però in-situ tendim a espixarronar-nos  a sobre…,donarem la talla aquest any?
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #28 el: 26 de Juny de 2011, 17:45:07 pm »
Primer de tot dir que crec que l’Assamblea de Socis es durà a terme, no sé quan, però es farà. Tot i que, com diu l’Almunia, aquest acte no és obligatori, aquest any, resulta ser molt “llaminer” de fer per part de la Directiva, ja que els objectius i resultats de la temporada  s`han cobert  amb excreix, l’esmentada trobada pot acabar convertint-se en un simple bany de masses.
Pel dit en el paràgref anterior,  espero que els socis/ simpatitzants/ foreros aprofitem per mostrar la nostra maduresa exposant els nostres neguits, en certes presa de decisions per part de la Directiva. Recordar que l’any passat,  només el Roger i crec que el Pedrito van exterioritzar certes disconformitats, la resta, davant l’ordinador  hem demostrat que “estamos cresios” però in-situ tendim a espixarronar-nos  a sobre…,donarem la talla aquest any?

Jo vaig fer tres preguntes que van ser:

- Per què se li dóna la baixa a Pelegrí quan és un central de moltíssima qualitat?

- Per què es prescindeix de Blas Vílchez quan era un extrem apte per a la categoria?

- Es podria aprofitar amb la marca esportiva que ens vesteix, Kelme, i fer una nova tirada de camisetes del centenari?

I a més d'això, em vaig posicionar en contra de la 3a jornada econòmica.

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #29 el: 26 de Juny de 2011, 18:30:42 pm »

- Per què se li dóna la baixa a Pelegrí quan és un central de moltíssima qualitat?

- Per què es prescindeix de Blas Vílchez quan era un extrem apte per a la categoria?

- Es podria aprofitar amb la marca esportiva que ens vesteix, Kelme, i fer una nova tirada de camisetes del centenari?

Y por curiosidad, que ahora después de 1 año ya no tiene sentido, que te respondieron?

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #30 el: 26 de Juny de 2011, 18:35:48 pm »

Y por curiosidad, que ahora después de 1 año ya no tiene sentido, que te respondieron?

1) Entre líneas dejaron ver que Pelegrí era un jugador un poco conflictivo y que no lo querían en el equipo, Supongo que hubo alguna discusión entre jugador y directiva.

2) Se echó a Blas por no tener 'suficiente sangre' para la categoría.

3) Era inviable porque era un derroche económico que no aseguraba ningún beneficio.

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #31 el: 27 de Juny de 2011, 15:11:17 pm »
Ho poso aquí per no haver d'obrir cap tema 'absurd' com es fa ultimament al fòrum, però crec que seria addient que a la temporada 2012-2013 es posés quelcom semblant a això a la samarreta http://www.clubatleticodemadrid.com/kfm/userfiles/20_equipacion_1112/03_detalles/02.jpg

ja que farà 100 anys que vestim d'arlequinats.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #32 el: 27 de Juny de 2011, 16:03:52 pm »
Si no hi ha canvis d'última hora l'assamblea informativa per a socis es farà el proper dia 26 de juliol
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #33 el: 27 de Juny de 2011, 16:10:07 pm »
Si no hi ha canvis d'última hora l'assamblea informativa per a socis es farà el proper dia 26 de juliol

El Mutio sempre amb els seus contactes :ok

Dimarts 26 de Juliol!!!

Perfecte crec que s'ha de fer abans de que comenci la festa  :botador  :clap
Sempre seré Arlekinat!!!

jordix2

• Visitant
« Respondre #34 el: 27 de Juny de 2011, 16:12:41 pm »

El Mutio sempre amb els seus contactes :ok

Dimarts 26 de Juliol!!!

Perfecte crec que s'ha de fer abans de que comenci la festa  :botador  :clap

se sap la hora?

Desconnectat al3x_5_sbd

• Aleví
  • Missatges: 98
« Respondre #35 el: 27 de Juny de 2011, 16:26:25 pm »
j****... tampoc estic... xD ni a la presentació ni a la assambela :'(

per cert, molaria posar lo que diu en Pedrito!! pero em dona que no es fara xD

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #36 el: 18 de Juliol de 2011, 11:13:38 am »
Llàstima per que no seré a Sabadell, però veig encertat que se faça abans d'agost.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #37 el: 18 de Juliol de 2011, 21:40:29 pm »
CE Sabadell FC
L'Assemblea de socis es celebrarà el proper dimarts 26 de juliol a les 19:30 a l'Auditori 3 (Sala gran) de la caixa Unnim
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #38 el: 18 de Juliol de 2011, 23:26:57 pm »
CE Sabadell FC
L'Assemblea de socis es celebrarà el proper dimarts 26 de juliol a les 19:30 a l'Auditori 3 (Sala gran) de la caixa Unnim
y eso donde esta?  :ostres

jordix2

• Visitant
« Respondre #39 el: 18 de Juliol de 2011, 23:32:12 pm »
CE Sabadell FC
y eso donde esta?  :ostres

En el mercado central, cuando estes allí veras a mucha gente arlekinada!