Acabades les festes i les celebracions per l'ascens a Segona A, la Nova Creu Alta ha estat escenari avui d'un dels dies més durs de l'any, el d'anunciar les baixes de cara a la propera temporada. Coincidint amb l'últim entrenament dels de Lluís Carreras, una suau sessió amb partidet, el nou director esportiu del Centre d'Esports Sabadell, Xavi Roca, i alguns integrants de l'àrea esportiva s'han reunit personalment i de manera individual amb la meitat de la plantilla. S'ha tractat bàsicament de comunicar a cada jugador els plans de futur i hi ha hagut per a tots els gustos. En el capítol més alegre, el de les continuïtats, no s'han donat gaire sorpreses. Joaquín, Puigdollers, Eneko i el capità Agustín seguiran un any més vestint d'arlequinats. Els quatre tenien un any més de contracte. Per tant, tot normal. A aquests quatre es podria afegir David Bermudo, a qui se li acaba el contracte el proper 30 de juny, però a qui el club li ha comunicat la intenció de renovar-lo. Segons el mateix jugador, no hauria d'haver cap problema.
Negociar amb Manga
Menys agradable ha estat el moment dels adéus. En aquest sentit, a més del casos sabuts de Pep Pagès i els tres cedits, Cuenca, Hiroshi i Juanjo, ha tocat acomiadar-se de jugadors com Raúl Rodríguez, Mikel Azparren, Julián Robles, Àlex Ruíz i Alberto Manga. Especialment sorprenent ha estat el cas del granollerí. De tots aquests jugadors és l'únic que té un any més de contracte, però no entra en els plans de futur del CE Sabadell. Manga ha començat reconeixent que "no ha estat un any fàcil pel tema de les lesions", però ha deixat clar que "estava il·lusionat amb la possibilitat de jugar a Segona A amb el CE Sabadell i demostrar que encara tinc molt futbol". Assumint la decisió del club, el jugador ha assegurat que el desenllaç de la seva vinculació és fàcil. "Tinc un any més de contracte i, per tant, sóc jugador del CE Sabadell fins el 2012. Si no em volen no passa res. Rescindim el contracte i ja està. Això sí, si no arribem a un acord jo tinc clar que quan comenci la pretemporada seré aquí com un jugador més de la plantilla", ha dit. A l'espera de resoldre aquest cas, demà dimecres serà el torn per a la resta de jugadors. Roca es reunirà al llarg de tot dimecres amb De Navas, Oriol Torres, Iván Gómez, Chapi Arnau, Toni Lao, Aítor Ramírez, Juvenal, Fito i Marc Fernández.
Carreras, a punt
I capítol al marge mereix la renovació de Lluís Carreras. Després de mesos donant voltes al tema, demà podria quedat resolta la continuïtat del de Sant Pol de Mar. El seu representant, l'ex jugador 'Tente' Sánchez, té previst reunir-se amb els responsables esportius arlequinats, però s'ha mostrat convençut que no hi haurà cap problema per signar la renovació del tècnic. En el mateix sentit s'ha expressat en els últims dies Carreras, i fins i tot des del club també s'apunta en aquesta direcció. És més, demà es presentarà oficialment la nova campanya de captació de socis per a la propera temporada, mentre que dijous es podria fer oficial el punt i final al 'serial' Carreras.
FONT: RÀDIO SABADELL