Autor Tema: Plantilla definitiva per la temporada 2011/12  (Llegit 101818 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
  • Gènere: Masculí
Re:Plantilla definitiva per la temporada 2011/12
« Respondre #20 el: 14 de Juny de 2011, 13:54:18 pm »
Me sorprende la baja de Robles, para mi era el destructor del juego contrario y de los mejores jugadores aptos para Segunda junto Agustin, De Navas y Joaquin.

En Ipurua fue clave cortando muchos contraataques, no sé a que es debido su marcha, pero a ver que fichamos o nos arrepentiremos.
@javi_gt86

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #21 el: 14 de Juny de 2011, 13:56:12 pm »
Hiroshi és baixa segura no? perquè ni el nombren
Al Facebook de RS, donen per fet que, com Cuenca, marxarà. L'únic cedit amb opcions de quedar-se és Juanjo.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

jordix2

• Visitant
« Respondre #22 el: 14 de Juny de 2011, 13:57:12 pm »
quan he anat al camp he vist als jugadors que es quedaven molt enfonsats per les baixes!
i el que tenien la baixa encara més, un jugador m'ha dit que algun es podria haver quedat, que no li ha agradat massa la pressa de decisio del club!

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #23 el: 14 de Juny de 2011, 14:02:23 pm »
quan he anat al camp he vist als jugadors que es quedaven molt enfonsats per les baixes!
i el que tenien la baixa encara més, un jugador m'ha dit que algun es podria haver quedat, que no li ha agradat massa la pressa de decisio del club!

Aixo es com tot a la vida... no es podien quedar tots i tots ho sabien que no seria aixi... Es normal que afecti el dia que et diuen tu si, tu no... pero com a profesionals que son aniran endevant tots junts. Les vacances ens aniran be a tots.

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #24 el: 14 de Juny de 2011, 14:05:43 pm »
Veien com han anat les coses avui, a veure dema, ara ja que tenim les altes segures de:

Joaquin
Agustin
Eneko
Puchi
Bermudo (Em sorpren que el club estigui interessat en renovar-lo)

Manga doncs si vol marxar que li donguin la Baixa, segurament deu tenir alguna oferta interessant ja m'enteneu $$$!!!

Veure com va demà, perque dels que queden a mi m'agradaria que renovesin a part del mister:

Lao
Chapi
Juvenal
De Navas
Fito
Marc
Juanjo ( A veure si l'Espanyol ens el torna a cedir)

Em sorpren el cas Robles... m'agradaria saber si es el jugador o el club qui a descidit a no continua!!

A veure com s'omple perque l'any que ve la plantilla a de ser com a minim de 24 jugadors!!

Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8809
« Respondre #25 el: 14 de Juny de 2011, 14:12:36 pm »

Robles no continua?????.........Espero que hi hagin raons.. :o
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1367
« Respondre #26 el: 14 de Juny de 2011, 14:12:52 pm »
Ami también me a sorprendido,a parte de la baja de Robles,la de Mikel Azparren,cierto que esta temporada a jugado menos que Lao y Agustín,pero cuando a jugado a rendido a un gran nivel..esta claro,que con las bajas que tenemos y las que faltan por confirmar,en vez de hacer 4 o 5 retoques,al final tendremos que hacer unos 8, 9 o así,vamos,media plantilla.

SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #27 el: 14 de Juny de 2011, 14:25:13 pm »
Robles yo lo hubiera dejado pero si no a renovado creo que puede ser que sea porque ya tiene un jugador medio atado o incluso a Juanjo medio atado.

Y lo de Manga más de lo mismo, es un jugador con técnica, medio más bien ofensivo, del perfil de Juve. Si no le renuevan puede ser que tengan medio atado a un jugador de esa posición.

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #28 el: 14 de Juny de 2011, 14:42:42 pm »
Robles no segueix????????????!!!!i ENEKO si continuaa??? pero que passa aqui!!
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #29 el: 14 de Juny de 2011, 15:08:48 pm »
Bermudo no està per seguir........ Les pájaras i errades NO forçades MOLT GREUS que en cada partit ens "deleita" eren pesos prou elevats com per no renovar-li el contracte.

En quan a Azparren el veig un jugador apte (que no vol dir titular) i que fa sens dubte vestuari.

I algú pot explicar el tema Manga....... Ell no vol seguir i a més vol cobrar l'any e contracte?? És que no sé si ho he entès bé........... 
« Darrera modificació: 14 de Juny de 2011, 15:26:37 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #30 el: 14 de Juny de 2011, 15:38:19 pm »
Está claro que unos simpatizamos más con unos jugadores que no con otros, pero no perdamos de vista que el salto de categoria es grande y no es sinónimo dar buen rendimiento en segunda B para tener garantizado el sitio en segunda A.
El equipo y cuerpo técnico ha sido una piña todo el año y eso ha dado el fruto pero ahora por desgracia habrá que actuar con cabeza, sin sentimentalismos y sin duda quienes estan tomando estas decisiones conocen mejor que nadie las prestaciones de cada jugador. Alguno por sus características pueden ser incluso mejor perfil en segunda A que no en segunda B y supongo que todo esto se valora.
Bueno, esperaremos a saber la lista definitiva de los que continuan y a partir de aquí ya podremos especular con fichajes y posiciones a cubrir.

Desconnectat Xavii

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 541
« Respondre #31 el: 14 de Juny de 2011, 15:46:34 pm »
Doncs em quedo una mica fotut per la baixa de Robles, m'hagués agradat que es quedés per afrontar la segona A.
LFA: Bicampions del torneig interpenyes

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #32 el: 14 de Juny de 2011, 15:47:51 pm »
Què passarà amb l'Aitor Ramirez, cedit al Dènia?
Si ens haguessim quedat a 2aB l'haguessim repescat, però no crec jo que estigui per 2aA, i al nostre filial no el farem jugar, és clar  :confused:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

jordix2

• Visitant
« Respondre #33 el: 14 de Juny de 2011, 15:49:55 pm »
Què passarà amb l'Aitor Ramirez, cedit al Dènia?
Si ens haguessim quedat a 2aB l'haguessim repescat, però no crec jo que estigui per 2aA, i al nostre filial no el farem jugar, és clar  :confused:
a mi em va dir que encara que pujessim tornaria!

Desconnectat Mitus

• Aleví
  • Missatges: 40
« Respondre #34 el: 14 de Juny de 2011, 16:01:15 pm »
Bermudo no està per seguir........ Les pájaras i errades NO forçades MOLT GREUS que en cada partit ens "deleita" eren pesos prou elevats com per no renovar-li el contracte.

En quan a Azparren el veig un jugador apte (que no vol dir titular) i que fa sens dubte vestuari.

I algú pot explicar el tema Manga....... Ell no vol seguir i a més vol cobrar l'any e contracte?? És que no sé si ho he entès bé...........
Pel que jo he entès de la nota de RS es ben bé al revés... Jo he entès que ell vol seguir però el Sabadell no. Llavors el que el Manga diu és que o cobra l'any que li queda de contracte o es presenta a la pretemporada per incorporar-se a l'equip, com diu en el seu contracte. El que no faria seria "perdonar" l'any que li queda. Una postura completament lògica.

Pel que fa a les notícies fins ara... No m'agrada pas la baixa de Robles, però suposo que el Xavi Roca deu tenir els deures molt ben fets si sap que gent que compliria bé com el Julián no interessa que segueixin. La resta de les decisions més o menys me les esperava.

jordix2

• Visitant
« Respondre #35 el: 14 de Juny de 2011, 16:02:38 pm »
jo he sentit dir a manga que té que negociar :trebol :trebol

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #36 el: 14 de Juny de 2011, 16:09:22 pm »
L'única baixa que no m'esperava és la de Robles. De Mikel tenia dubtes però crec que era dels que es quedaria.

Penso que mantenir-los a tots com a ''premi'' per l'ascens era difícil. I no ens enganyem, aquí hi ha uns jugadors clau esportivament parlant que són els que parlaran demà amb la directiva, excepte Agustín i Puigdollers que ho han fet avui; De Navas, Juanjo, Marc, Chapi, Fito, Toni Lao i Juvenal.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat Lino

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 819
« Respondre #37 el: 14 de Juny de 2011, 16:38:03 pm »
Dels que han de parlar demà es quedaran tots imagino. El cas Robles, es especial perque és un jugador estimat per tot però és un jugador força lent, encara que aquesta temporada j¡ha estat a bon nivell. No entenc el cas Alex Ruiz, cerc que aquest nano necessita confiança i tenir minuts, per quedar-se a Bermudo de suplent (no crec que sigui titular) fora millor quedar-se a Alex i no tallar-li la projecció. A qualsevol cas imagino que el cediran, sabeu alguna cosa ?

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
« Respondre #38 el: 14 de Juny de 2011, 17:23:31 pm »
Acabades les festes i les celebracions per l'ascens a Segona A, la Nova Creu Alta ha estat escenari avui d'un dels dies més durs de l'any, el d'anunciar les baixes de cara a la propera temporada. Coincidint amb l'últim entrenament dels de Lluís Carreras, una suau sessió amb partidet, el nou director esportiu del Centre d'Esports Sabadell, Xavi Roca, i alguns integrants de l'àrea esportiva s'han reunit personalment i de manera individual amb la meitat de la plantilla. S'ha tractat bàsicament de comunicar a cada jugador els plans de futur i hi ha hagut per a tots els gustos. En el capítol més alegre, el de les continuïtats, no s'han donat gaire sorpreses. Joaquín, Puigdollers, Eneko i el capità Agustín seguiran un any més vestint d'arlequinats. Els quatre tenien un any més de contracte. Per tant, tot normal. A aquests quatre es podria afegir David Bermudo, a qui se li acaba el contracte el proper 30 de juny, però a qui el club li ha comunicat la intenció de renovar-lo. Segons el mateix jugador, no hauria d'haver cap problema.

Negociar amb Manga
Menys agradable ha estat el moment dels adéus. En aquest sentit, a més del casos sabuts de Pep Pagès i els tres cedits, Cuenca, Hiroshi i Juanjo, ha tocat acomiadar-se de jugadors com Raúl Rodríguez, Mikel Azparren, Julián Robles, Àlex Ruíz i Alberto Manga. Especialment sorprenent ha estat el cas del granollerí. De tots aquests jugadors és l'únic que té un any més de contracte, però no entra en els plans de futur del CE Sabadell. Manga ha començat reconeixent que "no ha estat un any fàcil pel tema de les lesions", però ha deixat clar que "estava il·lusionat amb la possibilitat de jugar a Segona A amb el CE Sabadell i demostrar que encara tinc molt futbol". Assumint la decisió del club, el jugador ha assegurat que el desenllaç de la seva vinculació és fàcil. "Tinc un any més de contracte i, per tant, sóc jugador del CE Sabadell fins el 2012. Si no em volen no passa res. Rescindim el contracte i ja està. Això sí, si no arribem a un acord jo tinc clar que quan comenci la pretemporada seré aquí com un jugador més de la plantilla", ha dit. A l'espera de resoldre aquest cas, demà dimecres serà el torn per a la resta de jugadors. Roca es reunirà al llarg de tot dimecres amb De Navas, Oriol Torres, Iván Gómez, Chapi Arnau, Toni Lao, Aítor Ramírez, Juvenal, Fito i Marc Fernández.

Carreras, a punt
I capítol al marge mereix la renovació de Lluís Carreras. Després de mesos donant voltes al tema, demà podria quedat resolta la continuïtat del de Sant Pol de Mar. El seu representant, l'ex jugador 'Tente' Sánchez, té previst reunir-se amb els responsables esportius arlequinats, però s'ha mostrat convençut que no hi haurà cap problema per signar la renovació del tècnic. En el mateix sentit s'ha expressat en els últims dies Carreras, i fins i tot des del club també s'apunta en aquesta direcció. És més, demà es presentarà oficialment la nova campanya de captació de socis per a la propera temporada, mentre que dijous es podria fer oficial el punt i final al 'serial' Carreras. 
FONT: RÀDIO SABADELL
« Darrera modificació: 14 de Juny de 2011, 17:32:58 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #39 el: 14 de Juny de 2011, 18:45:58 pm »
 :scut :bandera :bandera :bandera
El que no entenc es que es parli de renovacions i baixes i l'entrenador encara no ha renovat, i si demà diu el sr Carreras que no renova ? el nou entrenador es trvaria amb una plantilla que potser ell no hagués fet, imagino que això vol dir que renovarà segur
 :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡