Autor Tema: Plantilla definitiva per la temporada 2011/12  (Llegit 105164 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 9011
  • Gènere: Masculí
Re:Plantilla definitiva per la temporada 2011/12
« Respondre #200 el: 20 de Juny de 2011, 16:00:21 pm »
q estem fent la selecció de Segona B o q??? necessitem jugadors amb experiència a segona A de veritat, no jugadors q hagin estat en plantilles q han jugat a segona A....x favor q hem d'aguantar a segona A x fernos forts!!
Honor al Sabadell

aquests jugadors son als que podem aspirar, no hem de fitxar noms que ilusionen quan els fitxen pero despres nomes venen a fotrens els calers i a passejar pel camp. Jo prefereixo jugadors que venen aqui a demostrar que valen per jugar a segona A

Exacte, a més tothom que exigeix jugadors de Segona A, volen noms, o dir que em portat un d´aquí o un d´allá, sense saber si sortirá bé.
Ningú cau en que Héctor Simón ja ha jugat a Segona A i fins hi tot a primera, que si arriba Oscar Ramírez, ja ha jugat a Segona A, que si arriba Colorado, ja ha jugat a Segona A...etc .Pero com no son de Croacia o venen del Elx o del Cartagena, donç no els hi van bé...
Una mica de coherència siusplau
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat moritz

• Infantil
  • Missatges: 147
« Respondre #201 el: 20 de Juny de 2011, 19:07:18 pm »
La veritat, de moment m´està agradant la política fe fitxatges, jugadors amb present i futur, perquè del passat no es viu. Venen d´equips de playoff o que han lluitat per estar-hi. A segona B hi ha jugadors vàlids per l´A, però tots no hi tenen cabuda ni oportunitat, es tracta de trobar-los ( com sembla que s´està fent) i donar l´oportunitat.
Evidentment completant l´equip amb algún "segona A", sense pretensions i algún jove dels filials propers.

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2923
  • Som el Sabadell !
« Respondre #202 el: 20 de Juny de 2011, 19:43:03 pm »
Es va comentar que el club ofería la renovació a Bermudo i no s'ha parlat mes (entenc que estará estuadian l'oferta) en sabeu alguna cosa mes? i de les negociacions amb el Fito, se sap quelcom?
Hem tornat !

Desconnectat preguntador

• Invitat
  • *
  • Missatges: 1
« Respondre #203 el: 22 de Juny de 2011, 12:31:56 pm »
Hay algo oficial ya sobre los temas Bermudo, Fito, Ivan Gomez ? Esta totalmente confirmada el alta de Ramirez ?

Connectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
« Respondre #204 el: 22 de Juny de 2011, 13:45:44 pm »
acaben de fer oficial Oscar Ramirez nou jugador del CE Sabadell

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2214
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #205 el: 22 de Juny de 2011, 13:49:36 pm »
Oscar Ramírez, nova incorporació al CE Sabadell

22/06/2011
Oscar Ramírez és nou jugador del Centre d’Esports Sabadell per a la propera temporada. El defensa català de 27 anys va jugar la temporada passada amb el CF Badalona, i anteriorment ho havia fet al Sevilla Atlético durant dues temporades més.

Ramírez s’incorpora al Sabadell per jugar de lateral dret, tot i que pot jugar a qualsevol posció defensiva, així com també ho pot fer per davant de la defensa.

http://www.cesabadell.cat/noticies2.asp?id=1828

Te pinta de ser molt polivalent com el LAO!!! :ok

Llàstima que la seva demarcació original no sigui lateral esquerra
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1546
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #206 el: 22 de Juny de 2011, 15:21:51 pm »
Oscar Ramírez, nova incorporació al CE Sabadell

22/06/2011
Oscar Ramírez és nou jugador del Centre d’Esports Sabadell per a la propera temporada. El defensa català de 27 anys va jugar la temporada passada amb el CF Badalona, i anteriorment ho havia fet al Sevilla Atlético durant dues temporades més.

Ramírez s’incorpora al Sabadell per jugar de lateral dret, tot i que pot jugar a qualsevol posció defensiva, així com també ho pot fer per davant de la defensa.

http://www.cesabadell.cat/noticies2.asp?id=1828

Te pinta de ser molt polivalent com el LAO!!! :ok

Llàstima que la seva demarcació original no sigui lateral esquerra
pero al badalona ha estat jugant de lateral esquerre i ho hafet molt bé.

s'adaptara molt bé jo crec  es un jugador molt competitiu.
« Darrera modificació: 22 de Juny de 2011, 15:31:07 pm per X-Men Aigua »
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat samuraibcn83

• Aleví
  • Missatges: 81
« Respondre #207 el: 22 de Juny de 2011, 15:23:45 pm »
quant comenci la temporada ja veurem per quin lloc utilizara el mister al oscar, a veure si s'adapta be i ens fa gaudir amb bons partits, salutacions
 :bandera :scut

visi, ja pots posar a oscar a la primera pagina en defensa, aixi ho tens al dia, espero que no siguin els unics fitxatges, salut arlequinats/arlequinadas
« Darrera modificació: 22 de Juny de 2011, 15:30:29 pm per X-Men Aigua »

• Entrenador
« Respondre #208 el: 22 de Juny de 2011, 16:20:59 pm »
algun més caura :ejem
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1972
  • REY DEL POP !
« Respondre #209 el: 22 de Juny de 2011, 16:28:56 pm »

Ja ho vaig preguntar fa uns dies...Perdoneu, però qui és aquest tal David Rodríguez que torna d'una cessió? :mmmm :mmmm
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat crisis97

• Infantil
  • Missatges: 108
« Respondre #210 el: 22 de Juny de 2011, 18:27:28 pm »

Ja ho vaig preguntar fa uns dies...Perdoneu, però qui és aquest tal David Rodríguez que torna d'una cessió? :mmmm :mmmm

Jo tambe o estic preguntn pero no se qui es. Algu ho sap?

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2923
  • Som el Sabadell !
« Respondre #211 el: 22 de Juny de 2011, 21:42:24 pm »
En la plantilla definitiva han posat a Oscar Ramirez com a mig i es un defensa i continuo dient que ENEKO que esta com a mig hauría de estar com a devanter (jo sempre he sigut de l'opinió que els 3 que juguen devant, extrems i devanter centre, han de figurar a les plantilles com a devanters) encara que sigui una tontería es per situar miilor a cada un i poder saber en quines posicions falta encara jugadors
Hem tornat !

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #212 el: 24 de Juny de 2011, 23:16:51 pm »
ese Jordi que viene de una cesión, no me acuerdo en que partido lo vi de la copa federación y me gustó bastante, creo que era extremo derecho

jordix2

• Visitant
« Respondre #213 el: 25 de Juny de 2011, 00:54:44 am »
ese Jordi que viene de una cesión, no me acuerdo en que partido lo vi de la copa federación y me gustó bastante, creo que era extremo derecho
me parece que no hablan del Jordi Sanchez :beer2

• Entrenador
« Respondre #214 el: 25 de Juny de 2011, 01:33:21 am »
hablan de david rodriguez .

Desconnectat enokk

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 26
« Respondre #215 el: 25 de Juny de 2011, 14:50:12 pm »
David Rodríguez podria ser el defensa central que va sortir del juvenil de l'Hospi, va firmar amb el Sabadell i a principis de temporada va estar al Premià cedit. D'allà va marxar degut a la situació extraesportiva de l'entitat i jo tenia entés que havia decidit quedar-se al Sabadell B. Peró com vaig veure en unes cróniques que em va passar birrero (aquest és el jugador que et comentava al fórum del Sant Andreu) en les alineacions del filial no hi apareix, per tant, diria que va tornar a marxar cedit a un altre equip i ara torna al Sabadell.

Futbolísticament parlant, el vaig veure uns partits amb el Premià i em va semblar un molt bon central, peró per 3a divisió i segurament amb projecció futura en una 2aB en un o dos anys. Per 2aA ara mateix no el veig ni molt menys preparat obviament.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12569
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #216 el: 25 de Juny de 2011, 16:37:24 pm »
Peró com vaig veure en unes cróniques que em va passar birrero (aquest és el jugador que et comentava al fórum del Sant Andreu) en les alineacions del filial no hi apareix, per tant, diria que va tornar a marxar cedit a un altre equip i ara torna al Sabadell.

Per això te les vaig enviar. David Rodríguez, no sé en quin equip va recalar desprès del Premià, però al filial, no l'he vist.  :mmmm

Igualment, tant ell com Jordi Sánchez, suposo que tornaran a ser cedits, aquest a algun equip de Segona B o Tercera. En el cas d'Aitor Ramírez, estaria bé que el cedíssim a un equip de la part alta de Segona B i al desembre, depenent del seu rendiment i de les nostres necessitats, el recuperéssim.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

• Entrenador
« Respondre #217 el: 25 de Juny de 2011, 17:37:34 pm »
ha veure  que faran amb aquest dos jugadors.

Desconnectat Arlekinadous

• Infantil
  • Missatges: 231
« Respondre #218 el: 25 de Juny de 2011, 19:01:25 pm »

Bé, com molts ja sabeu, fins al moment ja s'han fitxat 3 jugadors:

Héctor Simón (migcampista, proced. Castelló)
Florian T. (davanter, proced. Oriola)
Oscar Ramírez (defensor, proced. Badalona)

Sembla que s'està formant un bon equip. És de suposar que aviat hi hauràn més novetats.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #219 el: 25 de Juny de 2011, 19:04:25 pm »

Bé, com molts ja sabeu, fins al moment ja s'han fitxat 3 jugadors:

Héctor Simón (migcampista, proced. Castelló)
Florian T. (davanter, proced. Oriola)
Oscar Ramírez (defensor, proced. Badalona)

Sembla que s'està formant un bon equip. És de suposar que aviat hi hauràn més novetats.

Tinguem en conte que la temporada passada la plantilla no es va acabar de fer fins al final de la pre-temporada :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡