Autor Tema: Plantilla definitiva per la temporada 2011/12  (Llegit 105097 cops)

0 Usuaris i 14 Visitants estan veient aquest tema.

jordix2

• Visitant
Re:Plantilla definitiva per la temporada 2011/12
« Respondre #240 el: 29 de Juny de 2011, 14:11:53 pm »
En xavi roca m'ha dit que  ni Aito ni jordi sanchez seguiran a l'equip  :(
Aitor té ofertes de equips de tercera i jordi sanchez també
osigui que ja els pots treure de la plantilla definitiva, i també en Soteras ha dit que ficharan un porter!

aixo de fitxar un porter ho trobo absurt tenint ja 2 porters, el que si s'hauria de fitxar un porter pel filial que per temes de lesions i sancions pogues anar convocat amb el primer equip i que no passi com l'any passat

aixo és el que ha dit en Xavi roca i en Soteras, i a més, els veia molt convençuts de que el ficharien!

Desconnectat ksabadell

• Invitat
  • *
  • Missatges: 5
  • Gènere: Masculí
« Respondre #241 el: 29 de Juny de 2011, 16:59:45 pm »
Avui ha estat la presentacio d'oscar ramirez, suposo q dema sera la de florian y no tindrem cap novetat respecte fichatges fins a dema passat. El club esta seguint una dinamica de donar una novetat al dia. Estic impacient per saber qui sera el següent! Se admiten apuestas

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #242 el: 29 de Juny de 2011, 17:42:47 pm »
Avui ha estat la presentacio d'oscar ramirez, suposo q dema sera la de florian y no tindrem cap novetat respecte fichatges fins a dema passat. El club esta seguint una dinamica de donar una novetat al dia. Estic impacient per saber qui sera el següent! Se admiten apuestas

Hasta ahora solo sabemos que será un jugador que ya a jugado en 2ª A.

Y de los nombres de 2ª ha que han salido son Trashorras, imposible; David Medina, posible pero no recomendable; y Tello, que como dice alguno todo y que Luis Enrique no ha contado mucho con él, ahora con el nuevo entrenador tendremos que esperar seguramente.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #243 el: 30 de Juny de 2011, 10:06:44 am »
nuestro ex Alex Ruiz ficha por el Llagostera  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat estudiestadi

• Mecenes Or
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 271
« Respondre #244 el: 30 de Juny de 2011, 10:42:14 am »

Al As de paper, precisament la notícia referida a la presentació d'Oscar Ramírez la clouen així: Fichajes. Xavi Roca aprovechó la segunda presentación de la semana para avanzar que a finales de semana se podría anunciar el cuarto fichaje de la temporada. La ley del silencio impera en la entidad arlequinada, pero dejó entrever que sería un mirlo blanco.

El subratllat és meu. Potser ens tenen reservada una sorpresa agradable  :smile2:.

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1972
  • REY DEL POP !
« Respondre #245 el: 30 de Juny de 2011, 10:45:33 am »

Al As de paper, precisament la notícia referida a la presentació d'Oscar Ramírez la clouen així: Fichajes. Xavi Roca aprovechó la segunda presentación de la semana para avanzar que a finales de semana se podría anunciar el cuarto fichaje de la temporada. La ley del silencio impera en la entidad arlequinada, pero dejó entrever que sería un mirlo blanco.

El subratllat és meu. Potser ens tenen reservada una sorpresa agradable  :smile2:.

Perdo, que significa el que has subratllat? Se que és un ocell, però no se las característiques.
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1972
  • REY DEL POP !
« Respondre #246 el: 30 de Juny de 2011, 10:50:32 am »

Perdo, que significa el que has subratllat? Se que és un ocell, però no se las característiques.

Espera, vol dir una cosa que no se'n troben gaires o exepcional? Es que he mirat fotos de mirlos i tots són negres...  :mmmm
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat estudiestadi

• Mecenes Or
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 271
« Respondre #247 el: 30 de Juny de 2011, 10:54:18 am »

Espera, vol dir una cosa que no se'n troben gaires o exepcional? Es que he mirat fotos de mirlos i tots són negres...  :mmmm

Home, jo diria que sí, que es refereixen a què pot ser excepcional en la mesura de les possibilitats que té el Sabadell. (Tampoc no cal esperar un crack internacional, vaja).

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12567
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #248 el: 30 de Juny de 2011, 11:57:28 am »
Confio plenament en la feina que estan fent fins ara, i si creuen que cal un tercer porter, és que ens cal.

També penso que ho estan portant molt bé, i que comparat amb altres temporades, no surten de dintre del club masses filtracions amb noms que perjudiquen les feines de l'àrea esportiva.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #249 el: 30 de Juny de 2011, 12:45:38 pm »
Bermudo ja ha renovat per una temporada més.

http://www.cesabadell.cat/noticies2.asp?id=1835
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #250 el: 30 de Juny de 2011, 12:50:39 pm »
olle igual se me ha pasado pero Eneko ya se a comfirmado que sigue o aun no?  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #251 el: 30 de Juny de 2011, 12:51:58 pm »
olle igual se me ha pasado pero Eneko ya se a comfirmado que sigue o aun no?  :beer2 :beer2

Si, Eneko sigue.
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #252 el: 30 de Juny de 2011, 12:52:33 pm »

Si, Eneko sigue.

merci pipo  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #253 el: 30 de Juny de 2011, 12:54:42 pm »
La única duda que queda por esclarecer de la plantilla de esta temporada pasada, es la de Manga.
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #254 el: 30 de Juny de 2011, 12:56:37 pm »
No sé que fichaje será, pero parece seguro que lo dirán mañana, y nos tienen a todos con unos nervios por saber cual es el mirlo blanca ese que dicen, que no se si vale la pena avisar tan pronto en vez de decirlo directamente.

Espero que después ilusione de verdad este fichaje.

jordix2

• Visitant
« Respondre #255 el: 30 de Juny de 2011, 13:15:39 pm »
La única duda que queda por esclarecer de la plantilla de esta temporada pasada, es la de Manga.

van dir que portaria bastant temps, però que té ofertes de altres clubs, i en xavi roca també va dir que si fos per ell ho tindria clar!

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1376
« Respondre #256 el: 30 de Juny de 2011, 14:12:32 pm »
David Bermudo renovado por una temporada más!

http://www.cesabadell.cat/noticies2.asp?id=1835
SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #257 el: 30 de Juny de 2011, 15:56:51 pm »
No ha sido sorpresa lo de Bermudo porque ya lo anunciaron, supongo que quedaron unos flecos que hasta ahora no han permitido darle oficialidad. Para mi es decisión acertada, hizo muy buena campaña y su experiencia nos puede ir bien.

Estamos todos nerviosos por saber el nombre del cuarto fichaje , porque como dicen que ya es jugador que el año pasado estaba en la liga Adelante y que nos va alegrar mucho,  pues parece que ya será mejor que los 3 que han venido hasta el momento , pero no dejemos de pensar en quienes somos y nuestro presupuesto, que no se decepcione nadie luego! (aunque a lo mejor si nos llevamos una sorpresa muy positiva, ojalá)
Pienso que la línea de fichajes es acertada y creo que todos iran por el mismo estilo(independientemente si estaba en segunda B o segunda A), además acordaros de julio pasado ¿quien nos iba a decir que estariamos celebrando que Marc o Fito sigan con nosotros este año? Así que cualquiera de los que militen el año que viene con nosotros puede acabar siendo nuestro "crack".

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 801
« Respondre #258 el: 30 de Juny de 2011, 16:16:54 pm »
Si tant Moya com en Carreras han confiat en Bermudo, és per algo.
A mi ja m'agrada que el Sabadell sigui un equip sense noms destacats.
Ja hem mantingut gran part del pilar de l'ascens a 2A. Això es bó.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12567
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #259 el: 01 de Juliol de 2011, 00:03:17 am »
Per ara, oficialment, tindríem a:

De Navas
                            Oriol Torres
                                   X

O.Ramírez        T.Lao        Agustín        Bermudo
     X                     X                X                  X

X
                                   X

Marc            Puigdollers       Juve            Eneko
   X            Hèctor Simón      Fito                 X

Joaquín
                                 Florian

Suposo que ara ja estem buscant un altre central pur de qualitat, ja que Lao és polivalent, un mig ofensiu de qualitat i els extrems.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...