Autor Tema: Plantilla definitiva per la temporada 2011/12  (Llegit 101977 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
Re:Plantilla definitiva per la temporada 2011/12
« Respondre #420 el: 16 de Agost de 2011, 17:35:49 pm »
juve es un gran jugador i crec que pot aportar molt al equip .
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Gènere: Masculí
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #421 el: 16 de Agost de 2011, 20:54:53 pm »
Però creieu realment que Juve pot ser titular i aguantar la majoria de partits??? És un grandíssim jugador i serà un molt bon comodí per a segones parts, però crec que al seu lloc ha de jugar Hector Simón sense dubtes! No ha fet uns partits molt brillants però és un diamant en brut. Amb Juanjo i Hector al mig tenim possessió i passades assegurades.

A mi Arteaga pel mig camp també em té enamorat  :reverencia2

Juanjo, Héctor i Arteaga  :)
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat Gallego

• Juvenil
  • Missatges: 451
  • Es com qui es pixa al llit i diu que sua!
« Respondre #422 el: 16 de Agost de 2011, 21:47:28 pm »
Però creieu realment que Juve pot ser titular i aguantar la majoria de partits??? És un grandíssim jugador i serà un molt bon comodí per a segones parts, però crec que al seu lloc ha de jugar Hector Simón sense dubtes! No ha fet uns partits molt brillants però és un diamant en brut. Amb Juanjo i Hector al mig tenim possessió i passades assegurades.

Totalmente de acuerdo, este año juve y puchi van a tener que chupar bastante banquillo (el otro dia puchi estaba muy lento!)

Por lo que repecta a los centrales mucho me temo que este año agustin lo va a tener dificil para jugar, Olmo de central y Oscar Ramirez y Redondo van a ser fijos en los laterales por lo tanto que o el otro puesto sera pra Lao o para el supuesto cedido que tiene que venir aun.

Por cierto, agustin dara parte del pregón de fiesta mayor este año, bien capi bien!

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #423 el: 16 de Agost de 2011, 22:16:15 pm »

Totalmente de acuerdo, este año juve y puchi van a tener que chupar bastante banquillo (el otro dia puchi estaba muy lento!)

Por lo que repecta a los centrales mucho me temo que este año agustin lo va a tener dificil para jugar, Olmo de central y Oscar Ramirez y Redondo van a ser fijos en los laterales por lo tanto que o el otro puesto sera pra Lao o para el supuesto cedido que tiene que venir aun.

Por cierto, agustin dara parte del pregón de fiesta mayor este año, bien capi bien!

A mi Óscar Ramirez no me gusta mucho, yo pondría a Lao por la derecha (defendiendo con su pierna derecha es una máquina, pero con la izquierda le cuesta demasiado), Olmo en el centro y depende el central que traigan alguno con él,  y Redondo por la otra banda que parece que cada vez está mejor.

El partido de mañana no lo televisan no?

Por cierto, porque no es capitán De Navas?

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #424 el: 16 de Agost de 2011, 22:27:35 pm »

A mi Óscar Ramirez no me gusta mucho, yo pondría a Lao por la derecha (defendiendo con su pierna derecha es una máquina, pero con la izquierda le cuesta demasiado), Olmo en el centro y depende el central que traigan alguno con él,  y Redondo por la otra banda que parece que cada vez está mejor.

El partido de mañana no lo televisan no?

No.
Por que es portero.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #425 el: 16 de Agost de 2011, 22:32:00 pm »

No.
Por que es portero.
[/quote]

Doncs si no recordo malament el dia del Espanyol va ser el capità :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #426 el: 16 de Agost de 2011, 22:36:11 pm »

No.
Por que es portero.

[/quote]
Eso quiere decir que Carreras no cuenta que Agustín vaya a ser titular  :mmmm

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
« Respondre #427 el: 16 de Agost de 2011, 22:36:41 pm »

No.
Por que es portero.

[/quote]

Porque no estaba Agustín por la lesión.

Pero por mucho que sea portero podría serlo perfectamente, será que no hay porteros capitanes.

Desconnectat Arlekinadous

• Infantil
  • Missatges: 231
« Respondre #428 el: 16 de Agost de 2011, 23:23:40 pm »

Per lo vist fins al moment a la pretemporada, crec que...:

Porteria: Bé.  :beer3
Defensa: Aprovat molt justet.   :closedeyes:
Mig del camp: Aprovat justet. :weep:
Davantera: Espero que aquesta temporada a 2A amb els nous jugadors més els que ja hi eren es marquin més gols que la temporada passada, encara que de moment, la pretemporada no invita al optimisme en aquest sentit.  :consol

:bandera  :scut Endavant Sabadell  :scut  :bandera

Desconnectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
« Respondre #429 el: 16 de Agost de 2011, 23:41:52 pm »

No.
Por que es portero.

Porque no estaba Agustín por la lesión.

Pero por mucho que sea portero podría serlo perfectamente, será que no hay porteros capitanes.
[/quote]

el tema esta en que hay entrenadores que no les gusta que el capitan sea un portero y Carreras debe ser de estos

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #430 el: 18 de Agost de 2011, 20:19:13 pm »
Nabil Baha, ja és nou davanter del Sabadell

http://www.cesabadell.cat/noticies2.asp?id=1919

:happy2: :happy2:

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #431 el: 18 de Agost de 2011, 20:30:19 pm »

Doncs sí, tal i com van avançar els foreros Xolo i Birrero, Baha ja és nou davanter arlekinat.

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4286
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #432 el: 19 de Agost de 2011, 08:32:15 am »

Doncs sí, tal i com van avançar els foreros Xolo i Birrero, Baha ja és nou davanter arlekinat.
Una nova feina ben feta per part de la secretaria esportiva del club i del foro.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

• Entrenador
« Respondre #433 el: 19 de Agost de 2011, 12:31:51 pm »
perdoneu als 2 pq jo no me ho vaig creure,  pq jo fins que les coses no estan firmades  i tancades no em refiu  :xin-xin.
PD: encara que de birrero em refio més que en  congresos o una altre persona .
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #434 el: 19 de Agost de 2011, 14:37:58 pm »
Con la llegada de Baha ya tenemos una columna vertebral con experiencia en la Liga Adelante, a falta de un central, que para mi es una pieza clave para darle solidez al equipo.

La parte donde veo más competencia es en el pivote defensivo con Baños y Ciércoles. Los dos tienen calidad más que suficiente para ser titulares, pero sólo hay un puesto.

La parte donde veo más carencias es en el extremo izquierdo y en el eje de la defensa:
- Eneko y Aarón, no se si es por baja forma, pero ninguno de los dos me convence. Personalmente colocaría a Alex Cruz o Arteaga en esa posición.
- Aunque contra el Badalona se mejoró bastante, en los centrales veo muchas imprecisiones y muchas dudas, nos llegan con mucha facilidad. Es imprescindible contratar a un central titularísimo. Sabiendo que no vamos a ser un equipo muy goleador, es muy importante tener bien cerrada la defensa.
« Darrera modificació: 19 de Agost de 2011, 14:42:42 pm per liraju »
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

• Entrenador
« Respondre #435 el: 19 de Agost de 2011, 19:36:26 pm »
Con la llegada de Baha ya tenemos una columna vertebral con experiencia en la Liga Adelante, a falta de un central, que para mi es una pieza clave para darle solidez al equipo.

La parte donde veo más competencia es en el pivote defensivo con Baños y Ciércoles. Los dos tienen calidad más que suficiente para ser titulares, pero sólo hay un puesto.

La parte donde veo más carencias es en el extremo izquierdo y en el eje de la defensa:
- Eneko y Aarón, no se si es por baja forma, pero ninguno de los dos me convence. Personalmente colocaría a Alex Cruz o Arteaga en esa posición.
- Aunque contra el Badalona se mejoró bastante, en los centrales veo muchas imprecisiones y muchas dudas, nos llegan con mucha facilidad. Es imprescindible contratar a un central titularísimo. Sabiendo que no vamos a ser un equipo muy goleador, es muy importante tener bien cerrada la defensa.
muy justo para 2A si no se ponen las pilas  vamos muy mal .

Desconnectat Arlekinadous

• Infantil
  • Missatges: 231
« Respondre #436 el: 20 de Agost de 2011, 01:41:50 am »

Tots els arlequinats ens hem de congratular d'alguna manera, amb la bona noticia del fitxatge del jugador marroquí Nabil Baha pel Sabadell.  :xin-xin  Ara a esperar i desitjar que el seu rendiment damunt del terreny de joc sigui bo. Que així sigui!!!! Endavant Sabadell!!!

Desconnectat DimonietSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2198
  • Dimoniet !
Re:RUMORS DE PRETEMPORADA - 2011/12
« Respondre #437 el: 20 de Agost de 2011, 17:49:06 pm »
Jo penso que seria molt interessants les cesions de Armando per part blaugrana o de Zou per part perica:

Quedaria una plantilla de lluxe realment:

De Navas // Ian Mackay

Oscar Ramirez // Toni Lao // Agustin // Bermudo // Olmo // Zou o Armando // Redondo

Puigdollers // Eneko // Ciercoles // Hector Simon // Samuel Baños // Juvenal // Arteaga // Fito // Alex Cruz // Lanzarote

Joaquin Rodriguez // Florian // Baha // Aaron Bueno

Plantilla de 23 , en que jo em quedaria amb Aiham , Jonathan Collado i Pinilla , sense cedir-los a cap lloc , per què juguin amb el B i entrenin amb el primer equip, com m'ha comentat molt be un amic meu aquest mati , en que li he donat la rao.

El meu 11 seria:

De Navas

Oscar Ramirez           Toni Lao                Olmo                  Redondo

Ciercoles                Hector Simon

Alex Cruz                                Arteaga                             Lanzarote

Baha
« Darrera modificació: 20 de Agost de 2011, 17:52:09 pm per DimonietSBD »
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
Re:Re:RUMORS DE PRETEMPORADA - 2011/12
« Respondre #438 el: 20 de Agost de 2011, 18:11:04 pm »
Jo penso que seria molt interessants les cesions de Armando per part blaugrana o de Zou per part perica:

Quedaria una plantilla de lluxe realment:

De Navas // Ian Mackay

Oscar Ramirez // Toni Lao // Agustin // Bermudo // Olmo // Zou o Armando // Redondo

Puigdollers // Eneko // Ciercoles // Hector Simon // Samuel Baños // Juvenal // Arteaga // Fito // Alex Cruz // Lanzarote

Joaquin Rodriguez // Florian // Baha // Aaron Bueno

Plantilla de 23 , en que jo em quedaria amb Aiham , Jonathan Collado i Pinilla , sense cedir-los a cap lloc , per què juguin amb el B i entrenin amb el primer equip, com m'ha comentat molt be un amic meu aquest mati , en que li he donat la rao.

El meu 11 seria:

De Navas

Oscar Ramirez           Toni Lao                Olmo                  Redondo

Ciercoles                Hector Simon

Alex Cruz                                Arteaga                             Lanzarote

Baha

Son 24, te olvidas de Oriol Torres que también forma parte del primer equipo y con ficha si no me equivoco.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
Re:Re:RUMORS DE PRETEMPORADA - 2011/12
« Respondre #439 el: 20 de Agost de 2011, 18:14:29 pm »

Son 24, te olvidas de Oriol Torres que también forma parte del primer equipo y con ficha si no me equivoco.

En sembla que l'oriol Torres no pot tindre fitxa fis a finals de setembre o octubre  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡