Repassem llunyania dels desplaçaments:
De més aprop a més lluny (mira't per rapidessa en el desplaçament)
1- FC Barcelona B: 26 KM (31 MINUTS)
2- Girona: 96 KM (1 HORA I 6 MINUTS)
3- Gimnàstic de Tarragona: 108 KM (1 HORA I 10 MINUTS)
4- Villarreal B: 300 KM (2 HORES I 50 MINUTS)
5- Osca: 267 KM (3 HORES I 20 MINUTS)
6- Alcoià: 477 KM (4 HORES I 40 MINUTS) (SI PUGEN...)
7- Numancia: 455 KM (4 HORES I 40 MINUTS)
8- Mirandés: 533 KM (4 HORES I 45 MINUTS) (SI PUGEN...)
9- Hércules: 546 KM (5 HORES)
10- Elx: 572 KM (5 HORES I 15 MINUTS)
11- Guadalajara: : 560 KM (5 HORES I 20 MINUTS) (SI PUGEN...)
12- Real Murcia: 627 KM (5 HORES I 40 MINUTS)
13- Cartagena: 667 KM (6 HORES)
14- Alcorcon: 643 KM (6 HORES I 10 MINUTS)
15- Valladolid: 738 KM (6 HORES I 45 MINUTS)
16- Almeria: 840 KM (7 HORES I 54 MINUTS)
17- Córdoba: 872 KM (9 HORES)
18- Lugo: : 1007 KM (9 HORES I 10 MINUTS) (SI PUGEN...)
19- Deportivo de la Corunya: 1100 KM (10 HORES)
20- Celta de Vigo: 1158 KM (10 HORES I 45 MINUTS)
21-Xerez: 1098 KM (11 HORES I 18 MINUTS)
22-Recreativo de Huelva: 1101 KM (11 HORES I 20 MINUTS)
23- Las Palmas: 2500 KM (AVIÓ PER COLLONS xDD)
Vist d'aquesta manera m'atreveixo a dir que:
- Girona, Tarragona i Barcelona seran desplaçaments gairebé obligatoris excepte en cas que es jugui a una molt mala hora (per exemple divendres o dilluns vespre).
- Villarreal i Òsca seran desplaçaments que si no cauen entre setmana o a ple hivern també són més q provables que els acabem fent, especialment el d'Osca.
- A camp del Numancia o del Mirandés també son estadis que si cauen en algun pontet o simplement si ens hi juguem alguna coseta també es podrien fer... serien com de lliure elecció, això sí, o bé un o bé altre, almenys en el meu cas i possats a preferir prefereixo Sória.
- Deportivo de la Coruña, Celta, Huelva, Almeria o Valladolid serien desplaçaments molt atractius per a fer en cas de caure en algun pontet i trobar facilitat de transport (principalment parlo d'avió). En el meu cas em seria molt atractiu viatjar a La Corunya o Vigo, inclús si el partit fos en un dissabte normal i corrent m'agradaria mirar-m'ho de montar bé per a tornar diumenge amb avió (sempre i quan no caigui en la 1ª o 2ª jornada...)
- La resta són desplaçaments molt poc provables de fer. En el cas d'Elx, Hércules, Alcoià, Guadalajara o Murcia si fos a final de temporada i ens hi juguéssim o la permanència o entrar al Play Off d'AScens a 1ª es podrien mirar de fer, la resta (Lugo, Las Palmas, Cartagena, Alcorcón i Córdoba), gairebé impossible q els acabem fent, almenys en el meu cas.....
Jo amb 6 desplaçaments em conformaria en aquesta temporada:
- Girona, Tarragona i Barcelona anant i tornant el mateix dia.
- Osca o Villarreal molt provables o un o altre, si pot ser passant el cap d setmana tot i que també es pot anar i tornar el mateix dia.
- Sória o Miranda d'Ebre passant un cap d setmana normal o un pontet.
- La Corunya o en la seva absència Vigo passant un pontet millor q millor i si cau en cap d setmana normal però en dissabte també.