Enquesta

Quins han sigut els 5 gols que has celebrat més aquesta temporada?

J2 Badalona 1-1 Sabadell (Hiroshi)
J3 Sabadell 1-0 SPM (Eneko)
J3 Sabadell 2-0 SPM (Hioshi)
J4 Benidorm 1-1 Sabadell (Hiroshi)
J6 Alacant 0-1 Sabadell (Cuenca)
J7 Sabadell 1-0 Alzira (Marc)
J9 Sabadell 1-0 Mallorca B (Cuenca)
J9 Sabadell 2-0 Mallorca B (Marc)
J 10 Hospitalet 1-1 Sabadell (Puigdollers)
J 12 Sabadell 1-0 Grama (Eneko)
J 14 Sabadell 1-0 Sant Andreu (Marc)
J 14 Sabadell 2-0 Sant Andreu (Agustín)
J 15 Ontinyent 1-1 Sabadell (Hiroshi)
J 15 Ontinyent 1-2 Sabadell (Juvenal)
J 16 Sabadell 1-1 Castelló (Agustín)
J 17 Alcoià 0-1 Sabadell (Puigdollers)
J 18 CE Sabadell 1- CD Dènia 0 (Robles)
J 18 CE Sabadell 2 - CD Dènia 0 (Isaac)
J 18 CE Sabadell 3 - CD Dènia 0 (Alex)
J 18 CE Sabadell 4 - CD Dènia 0 (Fito)
J 19 Santboià 0-1 Sabadell (Hiroshi)
J 19 Santboià 1-2 Sabadell (Mikel)
J 20 Lleida 0-1 Sabadell (Hiroshi)
J 23 Sabadell 1-0 Benidorm (Hiroshi)
J 24 Terol 1-1 Sabadell (Fito)
J 25 Sabadell 1-1 Alacant (Cuenca)
J 26 Alzira 0-1 Sabadell (Eneko)
J 27 Sabadell 1-0 Gandía (Juvenal)
J 27 Sabadell 2-1 Gandía ( Marc)
J 28 Mallorca B 0-1 Sabadell (Juvenal)
J 29 CE Sabadell 1-2 L´Hospitalet (Juvenal)
J 30 Sabadell 1-0 Oriola (Hiroshi)
J 31 Gramanet 1-1 Sabadell (Fito)
J 31 Gramanet 1-2 Sabadell (Joaquín)
J 32 Sabadell 1-0 Balears (Hiroshi)
J 32 Sabadell 2-1 Balears (Joaquín)
J 32 Sabadell 3-1 Balears (Fito)
J 33 Sant Andreu 0-1 Sabadell (Juvenal)
J 34 Sabadell 1-0 Ontinyent (Fito)
J 35 Castelló 0-1 Sabadell (Juvenal)
J 35 Castelló 0-2 Sabadell (Robles)
J 38 Sabadell 1-0 Santboià (Hiroshi)
Playoff, Eibar KE 0-1 CE Sabadell (Marc)
Final Segona B Sabadell 1-0 Murcia (Cuenca)

Autor Tema: Quins han sigut els 5 gols que has celebrat més aquesta temporada?  (Llegit 2455 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
  • Gènere: Masculí
Els 5 gols que heu celebrat més aquesta temporada. Jo em quedo amb:

J 20 Lleida 0-1 Sabadell (Hiroshi)
J 33 Sant Andreu 0-1 Sabadell (Juvenal)
Final Segona B Sabadell 1-0 Murcia (Cuenca)
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
Re:Quins han sigut els 5 gols que has celebrat més aquesta temporada?
« Respondre #1 el: 12 de Juny de 2011, 23:14:32 pm »
J 14 Sabadell 1-0 Sant Andreu (Marc)
J 16 Sabadell 1-1 Castelló (Agustín)
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #2 el: 12 de Juny de 2011, 23:48:29 pm »
Obligatorio poner el de Marc en Ipurua jijiji

Aunque los de Sta. Coloma fueron increíbles jugando con 10 y 1-0 en contra...

Y el de Fito contra el Ontinyent en los últimos minutos uffff

@javi_gt86

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #3 el: 12 de Juny de 2011, 23:53:06 pm »
J 19 Santboià 1-2 Sabadell (Mikel)
J 32 Sabadell 2-1 Balears (Joaquín

:beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #4 el: 13 de Juny de 2011, 00:10:39 am »
En realitat, el dia de la Grama vaig celebrar els 2 com un boig, però marco el 2n perquè sinó hauria de marcar més de 6  :laugh2:

Tots han estat a desplaçaments, perquè no sé què té que després d'anar fins a Terol en 6 hores d'autocar d'anada a mitja temporada i que Fito marqui el 0-1 de falta, emociona més que a casa.
El de Hiro a Lleida, el mateix. Arlequinats patint a Lleida i GOL (golàs) d'Hiroshi amb una passada genial de Toni Lao. Era el 0-1 a la 2a part.
Amb el gol al camp del Mallorca B tinc una anècdota. Com que el feien a la Ràdio, mentre l'escoltava feia vida normal, i vaig anar a comprar el pa. Quan era el meu torn per comprar, l'àrbit va xiular penal a favor del Sabadell, i amb la veu de la Radio a tope i sentint-se a tota la fleca, i jo saltant, vaig dir 'un moment, un moment, que hi ha penal a favor del Sabadell!!!' Tothom va estar pendent de la meva radio i del gol de Juve, i vaig cridar com un desesperat al mig de la fleca el gol que ens situava com a líders per primer cop  :icon_mrgreen:

El gol de Marc a Ipurua és un cas apart, tant, que vaig fer una nota al Facebook explicant el que em va fer sentir. Aquí us copio la nota que vaig fer:

Primer de tot he de dir que aquest article és injust. M’és impossible explicar tots els sentiments que tinc vers el Centre d’Esports Sabadell, com aquest club mou part de la meva vida, el que penso, el seu passat, present i futur, la meva relació amb ell, l’ascens d’aquesta temporada... És impossible que ho expliqui tot en una nota de Facebook perquè necessitaria un llibre sencer.

L’ascens és de tota la plantilla, del grup humà, del cos tècnic, de la directiva, dels afeccionats, dels socis, de la ciutat. Però he decidit resumir-ho tot, de manera injusta, en el que vaig sentir quan el noi que lluïa el nº22 en color negre a la samarreta arlequinada vermella i blanca (2a equipació), Marc Fernàndez, va xutar creuant la pilota i marcant un golàs que culminava una jugada combinativa, al minut 11 de la represa a l’estadi d’Ipurua, a Eibar, Guipúscoa.
Més de 300 persones haviem fet 7 hores de trajecte –i ens mancaven 7 de tornada- per anar des de Sabadell fins al país basc a veure el nostre equip. I 300 perquè la SD Eibar ens havia donat només 200 entrades. Més de 700 socis n’havien solicitat, i sumant no-socis, n’haguessim estat, de llarg, més de 1000 arlequinats. Per què ens mobilitzàvem? Perquè el Sabadell jugava un partit que havia de canviar la història. Després de ser equip de 1a i 2a divisió tota la seva història, el Sabadell portava 18 anys vagant per 2aB i 3a divisió, el pou del futbol, on l’equip era menyspreat fins i tot per alguns sabadellencs, i el partit era una final que ens havia de fer tornar al lloc on ens corresponia.

2a part, treu de porta De Navas, jugada combinativa, pilota que acaba als peus de Marc Fernàndez, surt per velocitat, entra a l’àrea, i prova un xut creuat amb la dreta que el porter no pot aturar. La pilota toca la xarxa i jo, situat a darrera la porteria contrària del camp amb altres 300 saballuts, m’adono que és gol. En un principi, m’envaeïx una eufòria desmesurada mentre tothom al meu voltant salta i crida. Crido GOL! com si m’hi fos la vida en allò, però pe’l cap em passa que l’Eibar hauria de marcar 2 gols per esguerrar-nos l’ascens. Molts sabadellencs i catalans han saltat a casa seva per aquell gol, i a una pantalla gegant situada al Parc Catalunya milers de sabadellencs comparteixen aquella emoció. Estic dempeus sobre la meva cadira a Ipurua. M’abraço a l’Àlex. M’abraço al Pol. Miro amb il·lusió al Fèlix, i faig un somriure còmplice amb el meu oncle. Em passa pel cap que sortirem al FIFA. Que sortirem a la Quiniela. Tot això mentre els jugadors han fet una pinya i s’abracen al camp. El cor em va molt ràpid i necessito molt oxigen. Començo a respirar molt ràpid. Em trec la samarreta i em poso la mà al pit. M’estic ofegant sense aire, dempeus sobre la cadira. Respiro amb dificultat. Tinc els peus adormits, i no sé per què. Pel shock que implica aquell gol. Sense adonar-me, també estic plorant. Aquella eufòria desmesurada, aquell batec de cor, aquella sensació de joia instantània i indefinida, donen un plaer, una realització, més intensa que el sexe.

Tinc 17 anys i fa 18 que el meu equip no està a 2a divisió. És ara o mai. No ens poden fer dos gols. M’assec, encara en estat d’èxtasi, plorant i respirant molt ràpid. Em torno a posar la samarreta, em miro l’escut i el beso. Miro el mòbil i tinc ja 3 missatges donant-me ànims. Tothom comença a cridar, animant l’equip, conscients que el somni és molt a prop. Deu minuts després, empata l’Eibar tot i la parada de De Navas. Un gol més, i 38 partits de lliga, tots els entrenaments, tots els cops que he cridat per un gol, tots els viatges per animar l’equip a Terol, Lleida, Castelló o Badalona, totes les victòries, totes les patades rebudes, tota la il·lusió, no hauràn servit de res. Tot està en joc, i els nervis, a flor de pell. Ho tenim tan a prop...

I tothom sap el resultat final. Festassa a la plaça de Sant Roc.

No me n’alegro quan la selecció espanyola guanya algun títol perquè no m'hi sento identificat, tot i que no n’estic en contra, i no sento res quan altres clubs de l’Estat guanyen algun títol. El futbol no és just amb mi perquè mai he pogut veure un triomf històric del meu equip, però per aquell dia, el futbol em paga amb escreix tot el que m’ha tret. Aquell gol esdevé el més important de tota la meva vida.

És injust i ho repeteixo perquè el mèrit és de tot l’equip, però t’he de donar les gràcies de tot cor, Marc Fernàndez Gràcia  ♥

"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #5 el: 13 de Juny de 2011, 01:14:03 am »
J 15 Ontinyent 1-2 Sabadell (Juvenal) > fue un gol importantisimo en el minuto 92
J 18 CE Sabadell 4 - CD Dènia 0 (Fito) > por que desde mi posición vi el efectazo que le metió y encima era el 4º  :happy2:
J 26 Alzira 0-1 Sabadell (Eneko) > si no recuerdo mal, no faltaba mucho tiempo y necesitábamos ganar y la metió de falta
J 34 Sabadell 1-0 Ontinyent (Fito) > el gol que más he celebrado en la NCA, gol en el ultimo minuto que casi sentenció nuestro liderato
Playoff, Eibar KE 0-1 CE Sabadell (Marc) > el record de los records, lo vi desde Ipurua

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #6 el: 13 de Juny de 2011, 14:17:43 pm »
1. El d'Hiroshi a Lleida, perquè marcar a fora sempre té un plus i perque el gol va sorgir del no res, a una passada de Toni Lao que ningú podia imaginar que acabaria en gol.
2. El de Joaquín a Sta. Coloma per ser al temps de descompte, amb un jugador menys, etc...
3. Juvenal al camp del St. Andreu, partit importantissim.
4. Juvenal a Castelló, perquè era un pas quasi definitiu cap a quedar primers.
5. El de M. Fernández a Eibar per motius evidents.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #7 el: 13 de Juny de 2011, 14:21:57 pm »
1. El d'Hiroshi a Lleida, perquè marcar a fora sempre té un plus i perque el gol va sorgir del no res, a una passada de Toni Lao que ningú podia imaginar que acabaria en gol.
2. El de Joaquín a Sta. Coloma per ser al temps de descompte, amb un jugador menys, etc...

Mateixos jugadors, l'1-1 de Fito arriba quan estem 11 vs 10, però la jugada seguent expulsen per doble groga a un de la grama i estem en igualtat  :smart:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #8 el: 13 de Juny de 2011, 14:42:15 pm »
J 20 Lleida 0-1 Sabadell (Hiroshi): Encara me n'enrrecordo da'quest gol al camp del lleida...
J 32 Sabadell 2-1 Balears (Joaquín): Gol que ens donava una victòria. Recordo a navarro saltant al camp :icon_mrgreen:
J 33 Sant Andreu 0-1 Sabadell (Juvenal): Al desplaçament, golàs de juvenal de mitja volta, el vaig celebrar moltíssim.
J 35 Castelló 0-1 Sabadell (Juvenal): Golàs de juve. Per mi el millor de la temporada.
Playoff, Eibar KE 0-1 CE Sabadell (Marc): El millor. Vaig estar com 5 minuts celebrant-lo(i tot el dia recordant-lo)...
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #9 el: 13 de Juny de 2011, 15:09:59 pm »

Mateixos jugadors, l'1-1 de Fito arriba quan estem 11 vs 10, però la jugada seguent expulsen per doble groga a un de la grama i estem en igualtat  :smart:
És veritat, Rubén Canelada em sembla. Tot i així, va ser una bogeria aquella remontada. :pilotasso
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #10 el: 15 de Juny de 2011, 11:40:59 am »
Els crido tots. Pero amb bogeria vaig cridar el de marc a ipurua mentres no podía aguantar-me les llagrimes.
El de fito a l'ultim minut, espectacular igual que el 2-1 de Joaquín contra el balears (no vaig contenir-me i vaig acabar abracat amb els jugadors) el de sta coloma, encara recordo que estaba sol a casa i vaig espantar als veins de ben segur.
El de juve a ontinyent estava al bus, tan anecdotic que la avia que tenía devant em va preguntar que si pasava algo.
El de Hiro a lleída tambe el vaig celebrar molt..

Molts gols, moltes emocions viscudes!
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #11 el: 15 de Juny de 2011, 17:02:57 pm »
el de Marc Fernandez que vaig plorar d'alegria .
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #12 el: 15 de Juny de 2011, 17:41:15 pm »
- Hiroshi contra el Badalona, per ser el primer gol que marcava el nostre fitxatge mediàtic.
- Joaquín contra la Gramenet, tot i estar a peu de camp no em vaig poder contenir.
- Marc Fernández a Ipurua, on em vaig abraçar amb els jugadors a la celebració del gol.
- Fito contra l'Ontinyent, perquè un minut abans habia dit que tindríem la sort dels campions.
- Cuenca contra el R.Murcia, perquè vaig veure el partit des de la grada després de molt de temps.

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!