Autor Tema: XXVIè Torneig d'Històrics de l'1 al 6 d'agost de 2011 al camp de la Verneda  (Llegit 16955 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
Re:Torneig d'Històrics de l'1 al 6 d'agost de 2011 al camp de la Verneda
« Respondre #20 el: 10 de Juny de 2011, 21:11:48 pm »
No us ho perdeu...

Aquest any ha renunciat a participar-hi l'Europa i sembla ser que el seu lloc serà ocupat per L'HISTÒRIC...TERRASSA OLÍMPIC... :ostres

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8809
« Respondre #21 el: 10 de Juny de 2011, 21:19:01 pm »

Només falta que aquest torneig es jugui amb el "estribillo" de la cançó de Benny Hill per megafonía :w00t: :w00t: :laugh2: :laugh2:
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat _1903_

• Aleví
  • Missatges: 70
« Respondre #22 el: 10 de Juny de 2011, 22:49:28 pm »
Doncs a mi em sembla una mostra d'humiltat dels nostres el seguir jugant els Històrics, això demostra envers la resta d'equips històrics catalans que no se'ns han pujat els fums per haver pujat a la Segona Divisió A.

jordix2

• Visitant
« Respondre #23 el: 10 de Juny de 2011, 23:07:24 pm »
humiltat siusplau!!  :snore:

humiltat ha veure cuantas vegades a jugat la champions el espanyol b cuantas vegades ha jugat a primera
 0 si es un equip aixi són trampolins per jugadors l'unic filial mes historic son barça atletic i real madrid castilla villareal b i poca cosa mes els demes  casi mai han estat en categories inportants.

podries respectar una mica als altres equips, però tranquil, ara mateix truco al club i fare que aquest estiu jugem un torneig amb el barça, el Real madrid, l'inter i el manchester united que segur que aixi tothom estaria content! :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant:
la pretemporada serveix per donar rodatge als jugadors, tenim que ser més humils!!!

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #24 el: 10 de Juny de 2011, 23:23:49 pm »
ha veure si ho entens de aquesta manera son torneigs, que no es tindrien que jugar per que si no es lesionen  els jugadors i tens de tenir en compte que son 42 partits de lliga ,més copa del rey ,copa catalunya, més torneig memoria miguel quereda, per a mi amb les copes i el memorial  hi ha més que de sobre per preparar la pretemporada, i despres algun amistós més que no som el barça que necesitem 10 partits per posarnos en forma. jo els respecto pero Tu no creus que es mes respectable un europa un palamós que són més historics que un español b , ara no em vinguis a donar per a que serveis fer una pretemporada que cuando tu no ni estaves al món jo ja en portava uns cuants més :xin-xin, i una cosa anava en bon rotllo per que per una tonteria com aquesta no tinc ganes de discutir pero bueno m'acabes de demostrar que tens molta pluma ets un plumifer una salutació i no t'enfadis.
 :beer2 :beer2 :xin-xin :xin-xin
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

jordix2

• Visitant
« Respondre #25 el: 10 de Juny de 2011, 23:32:12 pm »
ha veure si ho entens de aquesta manera son torneigs, que no es tindrien que jugar per que si no es lesionen  els jugadors i tens de tenir en compte que son 42 partits de lliga ,més copa del rey ,copa catalunya, més torneig memoria miguel quereda, per a mi amb les copes i el memorial  hi ha més que de sobre per preparar la pretemporada, i despres algun amistós més que no som el barça que necesitem 10 partits per posarnos en forma. jo els respecto pero Tu no creus que es mes respectable un europa un palamós que són més historics que un español b , ara no em vinguis a donar per a que serveis fer una pretemporada que cuando tu no ni estaves al món jo ja en portava uns cuants més :xin-xin, i una cosa anava en bon rotllo per que per una tonteria com aquesta no tinc ganes de discutir pero bueno m'acabes de demostrar que tens molta pluma ets un plumifer una salutació i no t'enfadis.
 :beer2 :beer2 :xin-xin :xin-xin

tampoc cal insultar! :no:

• Entrenador
« Respondre #26 el: 10 de Juny de 2011, 23:36:41 pm »
no te insultat plumifer igual a perico en ningun moment te he insultat dirte plumifer es que segueixes el espanyol es com si a un del barça li dius culé o a un del madrid li dius merengue.
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

jordix2

• Visitant
« Respondre #27 el: 10 de Juny de 2011, 23:39:04 pm »
no te insultat plumifer igual a perico en ningun moment te he insultat dirte plumifer es que segueixes el espanyol es com si a un del barça li dius culé o a un del madrid li dius merengue.

pues jo no soc del espanyol, no se si veus que escric en aquest forum, no soc de cap equip de primera, i jo en cap moment he dit que m'agrades l'espanyol, he dit que respectem als altres euips, res més, pero bueno si dir aixo es sinonim de ser del espanyol doncs....

• Entrenador
« Respondre #28 el: 10 de Juny de 2011, 23:42:21 pm »
ok pero com estaves defenen a mort a l'espanyol em pensava que no fosis perico ja que m'havia sembla que estaves ofés  com diuen els italians mea culpa  ho sento i ja esta cuidat :xin-xin :pilotasso.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #29 el: 11 de Juny de 2011, 17:00:53 pm »
Per mi la cosa està clara. Carreras hauria de tenir tot el poder de decisió en montar els partits de pretemporada.

És simple, només ell pot considerar les millors opcions per fer les proves que li convinguin tant en el tema jugadors, com tàcticament parlant.

A mi, personalment, jugar en gespa artificial, com és el camp de la Verneda, no em convenç, ja que la resta de la temporada no jugarem en aquesta superfície, però si es juga el torneig, tinc per segur que en el 3X1 corresponent farà 2 equips absolutament diferents per veure als jugadors com va fer la temporada passada al camp del Martinenc.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #30 el: 14 de Juny de 2011, 10:17:18 am »
Jugar aquests tipus de torneig estant a segona es bastant penos. Que hi farem..
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #31 el: 14 de Juny de 2011, 23:49:07 pm »
Els grups han quedat de la següent manera:

1- Sabadell, Horta i Premià.

2- Sant Andreu, Terrassa i Sants

3- Badalona, Montañesa i Júpiter

4- Espanyol B, Mansou i Martinenc

Per tan, el dilluns 1 d'agost ja coneixem el 1r amistós de la pretemporada.
« Darrera modificació: 14 de Juny de 2011, 23:52:47 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

jordix2

• Visitant
Re:XXVIè Torneig d'Històrics de l'1 al 6 d'agost de 2011 al camp de la Verneda
« Respondre #32 el: 14 de Juny de 2011, 23:52:41 pm »

Els grups han quedat de la següent manera:

1- Sabadell, Horta i Premià.

2- Sant Andreu, Terrassa i Sants

3- Badalona, Montañesa i Júpiter

4- Espanyol B, Mansou i Martinenc

osti, com l'any passat!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #33 el: 15 de Juny de 2011, 09:08:02 am »
No foteu que jugarem aquesta ***** de torneig?   :wall:
« Darrera modificació: 15 de Juny de 2011, 10:54:22 am per WebTeam SBD »
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #34 el: 15 de Juny de 2011, 09:51:36 am »
Yo aún pienso si todavía nos harán jugar la Copa Federación... :Hecho_polvo: :Hecho_polvo: :Hecho_polvo:

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #35 el: 15 de Juny de 2011, 11:18:32 am »
Al camp de la vermeda ? Amb tots els meus respectes.. Que estem apunt de jugar a camps com el de balaidos, el colombino, los carmenes..

En fi una autentica tontería jugar aixo xD
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #36 el: 15 de Juny de 2011, 14:37:57 pm »
Yo aún pienso si todavía nos harán jugar la Copa Federación... :Hecho_polvo: :Hecho_polvo: :Hecho_polvo:

Jugant a 2a A, ja no podem disputar aquesta competició...... per sort  :icon_exclaim:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #37 el: 15 de Juny de 2011, 14:41:13 pm »
A ver que no se nos vaya la humilidad de golpe por estar en segunda A.

Todos los equipos en pretemporada lo que suelen hacer es comenzar la pretemporada jugando con equipos inferiores para coger ritmo y terminarla jugando contra equipos superiores para ya tener un ritmo alto de competición.

Desconnectat Cañadas10

• Infantil
  • Missatges: 195
« Respondre #38 el: 15 de Juny de 2011, 15:54:34 pm »
Hem renunciat a jugar aquest torneig. Els possibles substituts són: Rubí o Cerdanyola del Vallés.

Desconnectat congresos1@hotmail.es

• Juvenil
  • Missatges: 584
« Respondre #39 el: 15 de Juny de 2011, 15:54:50 pm »
nuestro sabadell renuncia al torneo historicos me lo ha dicho axel torres meros mal una buena noticia :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: