Autor Tema: Pretemporada 2011-2012  (Llegit 28258 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
Re:Pretemporada 2011-2012
« Respondre #60 el: 10 de Juliol de 2011, 22:27:25 pm »

Me parece que tendríamos que jugar los 3 de casa en la NCA y no en Sant Oleguer, lo veo más profesional simplemente.

No acabo d'entendre això de "ser mes professional" segurament els partits contra el Terrassa/Sant andreu i Badalona per la dent que portarà la entrada serà gratis i no costa el mateix obrir la NCA que el recinte de Sant Oleguer, apart de conservar la gespa, el partit contra l'espanyol segurament pot ser de pagament i en teoria portarà mes gent al estadi :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #61 el: 10 de Juliol de 2011, 23:24:58 pm »
Si ponemos la entrada a 5 € contra el Espanyol y se hace publicidad seremos unos 3.000 espectadores

5x3000 =  :mmmm :mmmm :mmmm 15.000

con 15.000 euros compramos un buen vídeo marcador, no?  :mmmm

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12562
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #62 el: 11 de Juliol de 2011, 13:15:07 pm »
El partit contra el Llagostera es disputarà al camp del Vilobí, de gespa natural.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #63 el: 11 de Juliol de 2011, 13:19:32 pm »
Si ponemos la entrada a 5 € contra el Espanyol y se hace publicidad seremos unos 3.000 espectadores

No nos engañemos, un 12 de agosto ya va a ir poca gente. Si ponemos las entradas a 5 euros no irá ni el que abre la puerta. Y 3.000€ costará verlos en algunos partidos de Liga, así que en uno de pretemporada...
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #64 el: 11 de Juliol de 2011, 13:46:11 pm »
el partido del Badalona..... que veo que es miércoles. Aun no creo que sepamos el horario del partido de Xerez, no?  podria ser sábado a las 4, o incluso viernes, mas el viaje, etc..... No se yo si el partido este del Badalona molestará mas que otra cosa ....
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2212
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #65 el: 11 de Juliol de 2011, 14:36:49 pm »
el partido del Badalona..... que veo que es miércoles. Aun no creo que sepamos el horario del partido de Xerez, no?  podria ser sábado a las 4, o incluso viernes, mas el viaje, etc..... No se yo si el partido este del Badalona molestará mas que otra cosa ....

Los horarios siempre salen 10 dias antes o sea que el dia 11 de Agosto sabremos el horario del Xerez-Sabadell!
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #66 el: 11 de Juliol de 2011, 14:38:35 pm »

No nos engañemos, un 12 de agosto ya va a ir poca gente. Si ponemos las entradas a 5 euros no irá ni el que abre la puerta. Y 3.000€ costará verlos en algunos partidos de Liga, así que en uno de pretemporada...

A parte... la mayoria de gente seremos socios... osea que, hacer caja, poca xd
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2691
« Respondre #67 el: 12 de Juliol de 2011, 13:46:29 pm »
S'haurà d'afegir 6 ó 7 d'agost a camp del Terrassa: Copa Catalunya

I si es guanya: contra el Santa Perpètua o l'Anglès (ignoro data).
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat sabadell69

• Aleví
  • Missatges: 95
« Respondre #68 el: 13 de Juliol de 2011, 11:23:13 am »
 A falta de concretar más fichajes, de los seis que ha concretado hasta ahora el Centre d'Esports (Manu Lanzarote, Óscar Ramírez, Héctor Simón, Florián, Samuel Baños y Jesús Olmo) que hacen que ahora mismo haya dieciseis plazas, el Sabadell ha confirmado que el juvenil Jonathan y el delantero de Siria, Ayham, que jugó la temporada pasada en el segundo equipo, se sumarán a la pretemporada del equipo dirigido por Lluís Carreras a partir del jueves. Después de dos días de pruebas físicas, la plantilla seguirá en Sabadell una semana y el día 25 de julio se van a Sta. Coloma de Farners para iniciar el stage, que se alargará hasta el día 31

jordix2

• Visitant
« Respondre #69 el: 13 de Juliol de 2011, 11:24:50 am »
A falta de concretar más fichajes, de los seis que ha concretado hasta ahora el Centre d'Esports (Manu Lanzarote, Óscar Ramírez, Héctor Simón, Florián, Samuel Baños y Jesús Olmo) que hacen que ahora mismo haya dieciseis plazas, el Sabadell ha confirmado que el juvenil Jonathan y el delantero de Siria, Ayham, que jugó la temporada pasada en el segundo equipo, se sumarán a la pretemporada del equipo dirigido por Lluís Carreras a partir del jueves. Después de dos días de pruebas físicas, la plantilla seguirá en Sabadell una semana y el día 25 de julio se van a Sta. Coloma de Farners para iniciar el stage, que se alargará hasta el día 31

Font: Mundo Deportivo

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #70 el: 22 de Juliol de 2011, 10:50:22 am »
no se sap contra qui es juga el dia 5?  és l'únic partit de pretemporada que podia veure degut a les meves vacances, será a la NCA veritat?
@javi_gt86

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #71 el: 22 de Juliol de 2011, 11:37:20 am »
no se sap contra qui es juga el dia 5?  és l'únic partit de pretemporada que podia veure degut a les meves vacances, será a la NCA veritat?

El dia 5 no hi ha cap partit i els unics partits que jugarem a la NCA son aquests :

12/08 - 21:30: CE Sabadell - RCD Espanyol (Nova Creu Alta)
17/08 - 19:00: CE Sabadell - Badalona (Nova Creu Alta)
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #72 el: 24 de Juliol de 2011, 13:24:24 pm »
Els jugadors acaben d'arribar a Mas Solà, a Santa Coloma de Farners, per començar l'estage de pretemporada.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat danipt

• Aleví
  • Missatges: 93
« Respondre #73 el: 24 de Juliol de 2011, 13:50:32 pm »

El dia 5 no hi ha cap partit i els unics partits que jugarem a la NCA son aquests :

El dia 7 se juega contra el Terrassa que habra disputado partido el dia 5 y 6 tambien. 10 euros... que barbaridad.

http://www.terrassafc.com/index.php?subaction=showfull&id=1311423815&archive=&start_from=&ucat=&

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #74 el: 24 de Juliol de 2011, 14:25:56 pm »

El dia 7 se juega contra el Terrassa que habra disputado partido el dia 5 y 6 tambien. 10 euros... que barbaridad.

http://www.terrassafc.com/index.php?subaction=showfull&id=1311423815&archive=&start_from=&ucat=&

No habrá disputado partidos el 5 y el 6, eso es si pasan a semis en els Històrics i si pasan a la final... Cosa que dudo  :laugh2:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #75 el: 28 de Juliol de 2011, 10:26:27 am »
Podria ser que per el 4-5 d'Agost ens fem un amistós amb la UD Las Palmas, per el que comenten des d'allà.

També es rumoreja que es farà una visita al UE Castellar o el 30 d'Agost o l'1 de Setembre amb motiu del centenari del club castellarenc.

El primer em sembla bé si es fa, ja que és un rival de nivell i aquella setmana la tenim sense partit intersetmanal. En canvi, el de Castellar, espero que si es fa, juguem amb els que no estiguin en forma, suplents i alguns canterans, per no arriscar.

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #76 el: 28 de Juliol de 2011, 10:32:01 am »
Crec que al final jugaran contra el Nastic...no estic del tot segur, però crec que ho vaig llegir al seu twitter si no recordu malament.
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #77 el: 28 de Juliol de 2011, 10:51:36 am »
Podria ser que per el 4-5 d'Agost ens fem un amistós amb la UD Las Palmas, per el que comenten des d'allà.

També es rumoreja que es farà una visita al UE Castellar o el 30 d'Agost o l'1 de Setembre amb motiu del centenari del club castellarenc.

El primer em sembla bé si es fa, ja que és un rival de nivell i aquella setmana la tenim sense partit intersetmanal. En canvi, el de Castellar, espero que si es fa, juguem amb els que no estiguin en forma, suplents i alguns canterans, per no arriscar.

Amb el Castellar, el Lluís no vol anar-hi perquè ja hem començat la lliga i perquè és gespa artificial, però el Soteras l'obliga  :icon_mrgreen:
Diu que quan no teniem l'Olimpia ells ens deixaven el camp per entrenar i que sempre ens han fet tots els favors que els hem demanat... I ara ells ens han convidat al seu partit del centenari, l'acte principal del seu centenari, que hauria de ser un honor per a nosaltres. El Sabadell es va portar al Barcelona pel seu centenari, doncs el Castellar es porta al Sabadell, un equip de LFP.
No els hi podem fer el lleig, però òbviament el míster presentarà una 'selecció de suplents' & mig filial. Almenys portarem el nom del 1er equip i 'farem comarca'.
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #78 el: 28 de Juliol de 2011, 10:54:50 am »
Crec que al final jugaran contra el Nastic...no estic del tot segur, però crec que ho vaig llegir al seu twitter si no recordu malament.

Correcte. Torneig Ciutat de Tarragona, entre Nàstic i UD Las Palmas el dia 5.  :wink2:

Desconnectat Grandine

• Jugador Prof.
  • Missatges: 954
« Respondre #79 el: 28 de Juliol de 2011, 11:18:44 am »

Correcte. Torneig Ciutat de Tarragona, entre Nàstic i UD Las Palmas el dia 5.  :wink2:

¿Triangular, doncs?