Autor Tema: Regals als jugadors!  (Llegit 7567 cops)

0 Usuaris i 8 Visitants estan veient aquest tema.

jordix2

• Visitant
Regals als jugadors!
« el: 11 de Juny de 2011, 12:38:59 pm »
Avui, he anat a l'entrenament de las 10, he vist tot l'entrenament, quan els jugadors han sortit per anar a l'autocar m'he quedat parat ja que he vist a uns aficionats regalant unes coses, com que no sabia que era he anat a mirar i la sorpresa ha estat enorme, els hi han regalat una polsera del barça!!!
jo sincerament no ho veig normal que a jugadors del sabadell se'ls hi regali polseres del barça, m'ha fet vergonya i tot, que devien pensar els jugadors??? :angry2:

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
Re:Regals als jugadors!
« Respondre #1 el: 11 de Juny de 2011, 12:44:49 pm »
del barça ? no deurien ser del eibar o dels falcons  ho dic per que falcons  l'ultim partit les estaven venent.
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

jordix2

• Visitant
« Respondre #2 el: 11 de Juny de 2011, 12:47:44 pm »
del barça ? no deurien ser del eibar o dels falcons  ho dic per que falcons  l'ultim partit les estaven venent.

no, perque he sentit que el deien que es una polsera del barça?? i diuen si!

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #3 el: 11 de Juny de 2011, 12:57:31 pm »
deu ser gentilesa del rosell :)
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat OriolhvSBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 612
  • Gènere: Masculí
  • A Sabadell, som del Sabadell
    • Colección Arlequinada
« Respondre #4 el: 11 de Juny de 2011, 13:03:28 pm »
deu ser gentilesa del rosell :)

El que ha de fer el Rosell es cedir-nos un parell de jugadors.    :beer2

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1083
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #5 el: 11 de Juny de 2011, 17:21:45 pm »
Si aixó és veritat,és una vergonya,igual que la foto del David Pirri a Wembley.Aquests son vicis de club petit,de regional,jà n´hi ha prou de fer el passarell !!!!! DEMANO RESPONSABILITAS A QUI CORRESPONGUI !!!!!! A qué vé lo de la pulsera del far$a ? !!!!! QUE SOM EL SABADELL,COLLONS !!!!! POBRES SÍ,PERO TONTOS NO !!!!!!!!!!!! :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant:
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

jordix2

• Visitant
« Respondre #6 el: 11 de Juny de 2011, 17:32:02 pm »
Si aixó és veritat,és una vergonya,igual que la foto del David Pirri a Wembley.Aquests son vicis de club petit,de regional,jà n´hi ha prou de fer el passarell !!!!! DEMANO RESPONSABILITAS A QUI CORRESPONGUI !!!!!! A qué vé lo de la pulsera del far$a ? !!!!! QUE SOM EL SABADELL,COLLONS !!!!! POBRES SÍ,PERO TONTOS NO !!!!!!!!!!!! :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant:

Totalment d'acord amb tu, company. em sonto igual de indignat! :angry2:

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1083
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
!
« Respondre #7 el: 11 de Juny de 2011, 18:05:13 pm »
Algú em podria dir qui han sigut els il.luminats que han regalat una polsera del far$a als nostres jugadors ? mes que res,per lleigir-lis la cartilla si els conec -que no crec que sigui el cas-.Estic molt indignat,aquests detalls son els que ens fan ser petits,personalment,jà n´estic fins els coll... !!!!! Segur que no son ni socis ni s´en faràn la propera temporada,que s´en vagin a can fanga tots a veure el seu estimat far$a dels coll..s !!!!.Estic molt i molt emprenyat,i que consti que feia temps que no "rajaba" de ningú,peró aixó no ho puc tol.lerar!!!!!!!!!!!!.DE VERITAT VOLEM CREIXER COM A CLUB ? PER QUE COLLONS ALGUNS TENEN FAR$A DEPENDENCIA ? COM DEIA AQUELL...*** ** ****** ******** !!!!!!! :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant:
« Darrera modificació: 11 de Juny de 2011, 19:01:19 pm per WebTeam SBD »
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #8 el: 11 de Juny de 2011, 18:09:19 pm »
Algú em podria dir qui han sigut els il.luminats que han regalat una polsera del far$a als nostres jugadors ? mes que res,per lleigir-lis la cartilla si els conec -que no crec que sigui el cas-.Estic molt indignat,aquests detalls son els que ens fan ser petits,personalment,jà n´estic fins els coll... !!!!! Segur que no son ni socis ni s´en faràn la propera temporada,que s´en vagin a can fanga tots a veure el seu estimat far$a dels coll..s !!!!.Estic molt i molt emprenyat,i que consti que feia temps que no "rajaba" de ningú,peró aixó no ho puc tol.lerar!!!!!!!!!!!!.DE VERITAT VOLEM CREIXER COM A CLUB ? PER QUE COLLONS ALGUNS TENEN FAR$A DEPENDENCIA ? COM DEIA AQUELL...*** ** ***** ******** !!!!!!! :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant:

No t'emprenyis que al final agafaràs un cobriment de cor, a mi s'en fa molt estrany lo mes segur es que siguin les polseres dels Falcons, o a lo millor som un filial del Barça i no ens hem assabentat :icon_mrgreen:
« Darrera modificació: 11 de Juny de 2011, 19:01:51 pm per WebTeam SBD »
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

jordix2

• Visitant
« Respondre #9 el: 11 de Juny de 2011, 19:56:11 pm »
en serio, puc confirmar que eren del barça, quan me acostat a mirar-ho perque no m'ho creie he vist que no m'equivocava, eren del barça i ficava: Barça campions d'europa i era blaugrana, els que ho han fet son una mica....
es que és de calaix, com li regalas una polsera del barça a un jugador del sabadell?? no s'enten per cap lloc :rant: :rant:

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #10 el: 11 de Juny de 2011, 20:01:28 pm »
Calmat company, guarda't les energies per quan començi la temporada que faran falta, i sinó desfogat amb el Simpson de fusta però no et passis molt amb ell eh  :beer2
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat DimonietSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2198
  • Dimoniet !
« Respondre #11 el: 11 de Juny de 2011, 20:03:35 pm »
INDIGNADO !!! VAMOS A ANIMAR AL BARÇA ANTES QUE LA SITUACION DEL FALCONS ? MADRE MIA !!!!!!!!!!! FLIPO :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant:
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #12 el: 11 de Juny de 2011, 20:16:07 pm »
pero a ver a tenido algo que ver la directiva con este regalo??  :beer2 :beer2
« Darrera modificació: 11 de Juny de 2011, 20:24:32 pm per toni78 »
visca el sabadell

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #13 el: 11 de Juny de 2011, 20:17:43 pm »
Anem a la ciutat esportia del Barcelona a regalar polseres del Sabadell als jugadors?  :rant:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #14 el: 11 de Juny de 2011, 20:21:10 pm »
Anem a la ciutat esportia del Barcelona a regalar polseres del Sabadell als jugadors?  :rant:

de verdad que estais obsesionaos en el apartado arlekinats pel mon que hay en esta misma web hay una foto de unos arlequinados con el jugador de futbol Ronaldinho y este tiene la bufanda del Sabadell colgada para la foto que a de hacer decir no no es mi equipo y no la cojo, de verdad le dais mas publicidad al Barça odiandolo tanto que le quitais haceis totalmente lo contrario de lo que quereis hacer  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #15 el: 11 de Juny de 2011, 20:21:20 pm »

No. Eren simples aficionats que portaven unes polseres del Barça a diversos jugadors del nostre club, per que ahir un jugador li va agradar una d'aquestes polseres i el xaval que la portava li va dir que avui els hi portaria unes quantes.

Desprès, com sempre, el que s'exalta, els anticules i algun més que no saben de que va el tema venen aquí a fer-se els indignats.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #16 el: 11 de Juny de 2011, 20:27:17 pm »

No. Eren simples aficionats que portaven unes polseres del Barça a diversos jugadors del nostre club, per que ahir un jugador li va agradar una d'aquestes polseres i el xaval que la portava li va dir que avui els hi portaria unes quantes.

Desprès, com sempre, el que s'exalta, els anticules i algun més que no saben de que va el tema venen aquí a fer-se els indignats.

pues entonces  no se por que algunos se ponen asi yo si fuera jugador de cualquier equipo y algun aficionado de otro equipo me regala una pulsera sea del equipo que sea la voy a coger aunque sea del Madrid o del Terrassa pero por educacion la voy a coger lo que haga luego con ella es otra cosa :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Pygmalion

• Infantil
  • Missatges: 215
« Respondre #17 el: 11 de Juny de 2011, 20:30:00 pm »

pues entonces  no se por que algunos se ponen asi yo si fuera jugador de cualquier equipo y algun aficionado de otro equipo me regala una pulsera sea del equipo que sea la voy a coger aunque sea del Madrid o del Terrassa pero por educacion la voy a coger lo que haga luego con ella es otra cosa :beer2 :beer2

Es que algunos necesitan una tila...

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #18 el: 11 de Juny de 2011, 20:37:05 pm »

Una pregunta i si el regal hagues sigut polseres de l'Espanyol o del Madrid que?...........

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #19 el: 11 de Juny de 2011, 20:41:53 pm »

Una pregunta i si el regal hagues sigut polseres de l'Espanyol o del Madrid que?...........

El mateix. Un jugador està a sou del nostre club. El que faci a fora del seu horari de feina, si no afecta al seu rendiment, ens ha d'importar?
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...