Autor Tema: Regals als jugadors!  (Llegit 7564 cops)

0 Usuaris i 6 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
Re:Regals als jugadors!
« Respondre #20 el: 11 de Juny de 2011, 20:48:02 pm »
pero a ver a tenido algo que ver la directiva con este regalo??  :beer2 :beer2

No. Eren simples aficionats que portaven unes polseres del Barça a diversos jugadors del nostre club, per que ahir un jugador li va agradar una d'aquestes polseres i el xaval que la portava li va dir que avui els hi portaria unes quantes.

Desprès, com sempre, el que s'exalta, els anticules i algun més que no saben de que va el tema venen aquí a fer-se els indignats.

Una pregunta i si el regal hagues sigut polseres de l'Espanyol o del Madrid que?...........

El mateix. Un jugador està a sou del nostre club. El que faci a fora del seu horari de feina, si no afecta al seu rendiment, ens ha d'importar?

A SABADELL SOM DEL SABADELL

Desconnectat Triple F

• Infantil
  • Missatges: 259
« Respondre #21 el: 11 de Juny de 2011, 20:55:15 pm »

No. Eren simples aficionats que portaven unes polseres del Barça a diversos jugadors del nostre club, per que ahir un jugador li va agradar una d'aquestes polseres i el xaval que la portava li va dir que avui els hi portaria unes quantes.

Desprès, com sempre, el que s'exalta, els anticules i algun més que no saben de que va el tema venen aquí a fer-se els indignats.

Una pregunta i si el regal hagues sigut polseres de l'Espanyol o del Madrid que?...........

El mateix. Un jugador està a sou del nostre club. El que faci a fora del seu horari de feina, si no afecta al seu rendiment, ens ha d'importar?

A SABADELL SOM BASTANT CURTS

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #22 el: 11 de Juny de 2011, 21:01:14 pm »
Al CE Sabadell acabarem sent quatre gats, amb aquestes paranoïes pròpies d'un sistema totalitari.

Jo no soc de la ciutat de Sabadell, per tant, em deuen mirar molt malament on soc quan surto amb una samarreta del CE Sabadell. L'hauré de deixar de portar...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #23 el: 11 de Juny de 2011, 21:12:54 pm »

osea segun tu solo podemos ser del Sabadell lo que somos de Sabadell, vaya tonteria acabas de decir angel, esta claro que a Sabadell som del Sabadell pero en este post y sobre este tema no pinta nada  :beer2 :beer2
« Darrera modificació: 11 de Juny de 2011, 21:19:43 pm per toni78 »
visca el sabadell

Desconnectat estudiestadi

• Mecenes Or
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 271
« Respondre #24 el: 11 de Juny de 2011, 22:18:16 pm »

pues entonces  no se por que algunos se ponen asi yo si fuera jugador de cualquier equipo y algun aficionado de otro equipo me regala una pulsera sea del equipo que sea la voy a coger aunque sea del Madrid o del Terrassa pero por educacion la voy a coger lo que haga luego con ella es otra cosa :beer2 :beer2

A mí lo que me parece de mal gusto (en mi opinión insisto) es que esos aficionados les hagan este regalo; no el hecho de que los jugadores lo acepten, que aunque sea por educación o cortesía tienen que aceptarlo o agradecerlo.

Desconnectat estudiestadi

• Mecenes Or
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 271
« Respondre #25 el: 11 de Juny de 2011, 22:21:20 pm »

Si em permets que doni el meu parer, també em semblarien no gaire correctes o atinats aquests regals.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #26 el: 11 de Juny de 2011, 22:53:05 pm »
Nose de que ens estranyem quan alguns jugadors nostres posen al seu facebook el sentiment per aquest equip.   :snore:  :Paletas:
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Pygmalion

• Infantil
  • Missatges: 215
« Respondre #27 el: 11 de Juny de 2011, 23:32:06 pm »
Al CE Sabadell acabarem sent quatre gats, amb aquestes paranoïes pròpies d'un sistema totalitari.

Jo no soc de la ciutat de Sabadell, per tant, em deuen mirar molt malament on soc quan surto amb una samarreta del CE Sabadell. L'hauré de deixar de portar...

Totalment d'acord amb tu, company.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #28 el: 12 de Juny de 2011, 00:18:29 am »
Crec q al ser ja un equip professional com sóm ja em de començar a passar una mica d'aquestes ximpleries, aquí en aquest tema hi ha 2 culpables, una els frikies que s'han dedicat a regalar pulseres als jugadors i l'altre els jugadors q si fossin una mica llestos en aquest aspecte se l'haurien guardat i no s'haurien presentat a l'entrenament amb les pulseres per molt barcelonistes q puguin ser apart d jugadors del CES. En fi, no cal crear un post per a comentar aquestes xorrades, com més amunt estem menys em preocupen els equips o aficionats d'altres equips tipus FCB.

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1083
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #29 el: 12 de Juny de 2011, 00:24:04 am »
Donç segueixo pensant que tant el tema de les polseres dels pebrots,com la foto del David Pirri a Wembley amb la samarreta de ratlles el mateix dia que nosaltres ens jugavem l´ascens a Eibar estàn totalment fora de lloc.Pixem fora de test,agradi o no agradi.No es  tracta de ser o no anticulé,sino que son "detalls" que estàn totalment fora de lloc. Si de veritat el que volem es potenciar el sentiment arlequinat,comencem jà d´una punyetera vegada i no perdem el temps en clubs foranis que NO TENEN RES A VEURE AMB NOSALTRES. SOM EL SABADELL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #30 el: 12 de Juny de 2011, 00:57:11 am »
Donç segueixo pensant que tant el tema de les polseres dels pebrots,com la foto del David Pirri a Wembley amb la samarreta de ratlles el mateix dia que nosaltres ens jugavem l´ascens a Eibar estàn totalment fora de lloc.Pixem fora de test,agradi o no agradi.No es  tracta de ser o no anticulé,sino que son "detalls" que estàn totalment fora de lloc. Si de veritat el que volem es potenciar el sentiment arlequinat,comencem jà d´una punyetera vegada i no perdem el temps en clubs foranis que NO TENEN RES A VEURE AMB NOSALTRES. SOM EL SABADELL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja que es torna a esmentar...reitero. ..que per un professional en nòmina...va mostar tenir molt poca consideració vers l'equip que li paga aquesta nòmina i una absoluta desconsideració vers la seva massa social...i ja vaig demanar públicament que no se li renovi el contracte...Hi ha molts professionals que poden ocupar el seu lloc i que potser tindran molta més estima als colors arlequinats...o que si més no, per dignitat ho sabran disimular....

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #31 el: 12 de Juny de 2011, 11:31:13 am »
algunos parece que os estáis volviendo locos. Si, han echo mal en dar a nuestros jugadores pulseras del bar$a pero que le vamos a hacer? -.- espero que todos los jugadores las aceptaran y a la esquina las tiraran a la basura  :)

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #32 el: 12 de Juny de 2011, 11:44:14 am »
Nose de que ens estranyem quan alguns jugadors nostres posen al seu facebook el sentiment per aquest equip.   :snore:  :Paletas:
Per mi, dels pocs comentaris assenyats en aquest tema. Tota la raó del món. :ok
A més, sense volguer criticar, què espereu de per exemple l'Isaac Cuenca que és del Barça de tota la vida... :mmmm
A mi el que m'inporta és que rendeixin al camp. :allloro
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #33 el: 12 de Juny de 2011, 11:48:12 am »
Lo de DAVID PIRRI si que me parece de un malgusto increible. Muestra muy poco respeto y amor a nuestros colores uno de los dias mas importantes en nuestra historia.

PIRRI LARGATE!!!!!!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #34 el: 12 de Juny de 2011, 11:51:46 am »
Lo de DAVID PIRRI si que me parece de un malgusto increible. Muestra muy poco respeto y amor a nuestros colores uno de los dias mas importantes en nuestra historia.

PIRRI LARGATE!!!!!!!

Que vols que et digui si te l'oportunitat d'anar a una final de xampions, a mes també se li diu "pirri" serà per alguna cosa se li podria dir Sabino o Noia per mes referencia al Sabadell, en sembla que n'estem fen un gra massa, però cada un amb les seves opinions que digui el que vulgui  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #35 el: 12 de Juny de 2011, 11:56:12 am »

PIRRI LARGATE!!!!!!!

Que vols que et digui si te l'oportunitat d'anar a una final de xampions, a mes també se li diu "pirri" serà per alguna cosa se li podria dir Sabino o Noia per mes referencia al Sabadell, en sembla que n'estem fen un gra massa, però cada un amb les seves opinions que digui el que vulgui  :mmmm

T'asseguro que jo aquest dia no hagues anat a la final de la champions ni que em paguessin saben el que es jugaba el meu club, i aixo per a mi es poc amor als nostrees colors, es miri per on es miri.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8814
« Respondre #36 el: 12 de Juny de 2011, 11:59:06 am »

Ja que es torna a esmentar...reitero. ..que per un professional en nòmina...va mostar tenir molt poca consideració vers l'equip que li paga aquesta nòmina i una absoluta desconsideració vers la seva massa social...i ja vaig demanar públicament que no se li renovi el contracte...Hi ha molts professionals que poden ocupar el seu lloc i que potser tindran molta més estima als colors arlequinats...o que si més no, per dignitat ho sabran disimular....

Personalment em sembla mes greu lo del Pirri que les pulseres..
Estic totalment d´acord amb l´argument de Jo, en les primeres lineas, renovar-li o no, ja ho deixo a mans dels profesionals, encara que si no el renoven per aquest incident, no sortiré pas en defebnsa d´en Pirri, s´ho ha buscat

Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #37 el: 12 de Juny de 2011, 11:59:56 am »

PIRRI LARGATE!!!!!!!

T'asseguro que jo aquest dia no hagues anat a la final de la champions ni que em paguessin saben el que es jugaba el meu club, i aixo per a mi es poc amor als nostrees colors, es miri per on es miri.

Es la teva opinió no la d'ell a lo millor ja tenia programat el viatge d'abans segurament deu tindre les seves raons, que nosaltres no sabem, potser si que fa una mica de mal d'ulls pero segueixo creient que no ni ha per tant.
 :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat pil

• Juvenil
  • Missatges: 528
  • Tornarem
« Respondre #38 el: 12 de Juny de 2011, 12:38:45 pm »
Primer diré que estic en part d'acord amb l'encigalat pero també x exemple el birrero. Jo penso un futbolista de lleida k sigui del Ces i que jugui al Caravaca, podria acceptar una pulsera del Ces? Senyors, per molt que ens pesi, el cos tecnic i molts jugadors han pasat per aquell club. Per tant encara k no m'agradi ÉS NORMAL!

jordix2

• Visitant
« Respondre #39 el: 12 de Juny de 2011, 16:16:04 pm »
Primer diré que estic en part d'acord amb l'encigalat pero també x exemple el birrero. Jo penso un futbolista de lleida k sigui del Ces i que jugui al Caravaca, podria acceptar una pulsera del Ces? Senyors, per molt que ens pesi, el cos tecnic i molts jugadors han pasat per aquell club. Per tant encara k no m'agradi ÉS NORMAL!

però si no dic que no l'acceptin, acceptaran la polsera del barça i la del madrid i la del llevant i totes les que els hi donin, perque es de bona educació, però crec que és molt poc encertat que els jugadors pujin a segona i els hi regalin una polsera del barça, els aficionats ho tindrian que saber, es de logica.