Fòrum sponsoritzat per la Penya @rlekinats.com
Total de vots: 59
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Gol nord, alternando con el gol sud, como toda la vida vmaos
yo estoy dudando, me gusta más la lateral por que veo mejor el fútbol, pero si se asignan asientos y no me puedo cambiar a la grada más cercana de la portería que tiene que marcar el sabadell pues lo veo una tontería que me haga socio de la lateral, y si no nos podemos cambiar de gol... paso de ver los goles del sabadell como vi el gol de Marc a Eibar a 130 metros de mis ojos
Les proporcions son considarables, de moment, de 24 persones que van als gols, 23 al gol nord i 1 al gol sud, no em vull imaginar si arriba la temporada y veiem al gol sud 1 persona i al gol nord tota la resta.
Jo em faria soci de lateral si hi hagués la opció d'anar al gols els partits que hi vulguis anar.
Cita de: Xavii en 13 de Juny de 2011, 15:22:25 pmJo em faria soci de lateral si hi hagués la opció d'anar al gols els partits que hi vulguis anar.Totalment d'acord amb tu, company.Jo faria el mateix.
Cita de: visi en 13 de Juny de 2011, 15:47:59 pmCita de: Xavii en 13 de Juny de 2011, 15:22:25 pmJo em faria soci de lateral si hi hagués la opció d'anar al gols els partits que hi vulguis anar.Totalment d'acord amb tu, company.Jo faria el mateix.Jo tambè ho faria però es veu que no es podrà
Que pasa que anadie le gusta el gol sud.
Cita de: kikillo en 14 de Juny de 2011, 23:44:10 pmQue pasa que anadie le gusta el gol sud. A part de les predileccions de cadascú, el fred que ve directe de la mola al hivern també compte