Autor Tema: CANAL PLUS LIGA O GOL TV  (Llegit 7342 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat CES_Samu

• Penya @rlekinats.com
  • Aleví
  • *
  • Missatges: 86
  • Gènere: Masculí
CANAL PLUS LIGA O GOL TV
« el: 17 de Juny de 2011, 14:15:54 pm »
Alguien me puede decir cual es el mejor CANAL PLUS LIGA o GOL TV? o cual os vais a dar de alta?

Desconnectat chus_arlekinat

• Aleví
  • Missatges: 45
Re:CANAL PLUS LIGA O GOL TV
« Respondre #1 el: 17 de Juny de 2011, 14:30:16 pm »
A mi me gusta mas Gol Televisión, pero eso va a gustos, en cuanto a la liga adelante, Golt dan 1partido los viernes alas 21.00 y otro los domingos a las 17.00. Canal + los domingos a las 12, creo. En GolT sale mucho nuestro paisano Axel Torres, y eso se agradece.

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #2 el: 17 de Juny de 2011, 14:42:47 pm »
A mi me gusta más Canal + Liga. En la liga adelante hacen el partido del viernes (21:00) y uno de cada dos domingos el de las 17:00. I por Canal + el de domingo a las 12:00.
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat CES_Samu

• Penya @rlekinats.com
  • Aleví
  • *
  • Missatges: 86
« Respondre #3 el: 17 de Juny de 2011, 14:51:21 pm »
A mi me gusta mas Gol Televisión, pero eso va a gustos, en cuanto a la liga adelante, Golt dan 1partido los viernes alas 21.00 y otro los domingos a las 17.00. Canal + los domingos a las 12, creo. En GolT sale mucho nuestro paisano Axel Torres, y eso se agradece.

En GOL TV cuantos partidos puedes ver el fin de semana? y si se puede comprar partidos?

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #4 el: 17 de Juny de 2011, 15:18:18 pm »
soc de Canal+ liga apart es veu amb mes calitat.
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #5 el: 17 de Juny de 2011, 18:18:15 pm »
Jo sóc contrari al PPV, ideològicament no aguanto que facin pagar per veure un partit.
Els que juguem fora, si ens retransmeten, els aniré a veure a la penya La Trempera o a Los Califas  :)
I si no hi ha tele, hem passat anys gaudint amb el Sergi Garcés i l'Adrià Arroyo a RS 94.6  :thumbsup:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

• Entrenador
« Respondre #6 el: 17 de Juny de 2011, 18:21:12 pm »
a qualsevol bar que tinguin plus o gol tv podem veure el sabadell també podeu anar a la llar .
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat Triple F

• Infantil
  • Missatges: 259
« Respondre #7 el: 17 de Juny de 2011, 18:23:29 pm »
Jo sóc contrari al PPV, ideològicament no aguanto que facin pagar per veure un partit.
Els que juguem fora, si ens retransmeten, els aniré a veure a la penya La Trempera o a Los Califas  :)
I si no hi ha tele, hem passat anys gaudint amb el Sergi Garcés i l'Adrià Arroyo a RS 94.6  :thumbsup:

Lo de gaudir es molt relatiu...

• Entrenador
« Respondre #8 el: 17 de Juny de 2011, 18:33:26 pm »
estic d'acord si no hi ha tv a escoltarlo per rs.94.6 com sempre :)

Desconnectat estudiestadi

• Mecenes Or
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 271
« Respondre #9 el: 19 de Juny de 2011, 23:12:21 pm »
Jo estic pensant de fer-me de GOL TV perquè em cauen millor, però és que a més de la Segona A m'interessaria que donessin partits de lligues estrangeres i em sembla que els del PLUS emeten parits de la lliga italiana. Algú sap qui emet partits de la Serie A italiana? I de la bundeslliga alemanya hi ha algú que en retransmeti?

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #10 el: 19 de Juny de 2011, 23:18:11 pm »
Jo estic pensant de fer-me de GOL TV perquè em cauen millor, però és que a més de la Segona A m'interessaria que donessin partits de lligues estrangeres i em sembla que els del PLUS emeten parits de la lliga italiana. Algú sap qui emet partits de la Serie A italiana? I de la bundeslliga alemanya hi ha algú que en retransmeti?

Jo tinc GOL TV i no donen cap partit de la Série A ni de la Bundesliga. Van donar algun partit de la Copa Alemanya això sí, però de la lliga italiana res de res.
Jo és molt provable que si la propera temporada no emeten partits de la lliga italiana me l'acabi treient... les primeres setmana em tragava tots els partits q donaven però ara fràncament no l'utilitzo a menys q siguin partits molt trascendental de Champions o com el d'ahir de promoció d'Ascens a 1, això si, si tens familiars merengues o del Barça doncs els hi anirà bé qualsevol dels dos ja q donen casi tots els partits tan a un com a l'altre.

Pel que fa al PLUS jo sé q si agafes el Canal + Liga només veus lo bàsic (Madrid, Barça, algun altre partit de lliga BBVA, algo de la liga Adelante, la Europa League, alguna lliga extrangera i alguna xuminada més) i si realment vols veure partits de la SERIE A o altres lligues importants la gent s'agafa el CANAL + DEPORTES que és un pack que em sembla q val uns 40 € mensuals i allà si q veus de tot... pero vaja, per la meva part no tinc intenció de pagar 40 € per veure la TV, això ja és cadascú...

• Mecenes Or
  • Infantil
  • *
« Respondre #11 el: 19 de Juny de 2011, 23:57:16 pm »
40 EUR el CANAL+DEPORTES... caram, n'hi ha com per pensar-s'ho bé.

Jo es que em temo que em passi el que comentes: que m'aboni i acabi no aprofitant-ho gaire.

A mi el barça i el Madrid em cauen malament tots dos, així que no sé si em paga la pena pagar per (no) veure'ls perquè a més visc sol i clar no hi ha culés o merengues que en puguin gaudir hehe.

Tinc ganes de seguir especialment la Liga Adelante, però també la Copa i algun de la lliga BBVA, i de la Champions League en general no en concret pel Barça i el RM, i pel que fa a les lligues italiana i alemanya em faria gràcia.

M'ho pensaré tot plegat. Gràcies Ferni per la informació.
« Darrera modificació: 20 de Juny de 2011, 00:03:17 am per estudiestadi »

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #12 el: 20 de Juny de 2011, 01:48:06 am »
Por Digital + te puedes acoger a Canal+ fútbol, Canal+ Liga, Canal+ Deporte, Canal+ y Canal+ Multideporte, en este último dan al mismo tiempo diferentes partidos. En el resto de Canales siempre te están dando partidos de fútbol y otras disciplinas deportivas como la NBA, Ligas extranjeras, Argentina, Brasileña, Inglesa, Italiana, Alemana, Rusa, etc.

Que yo sepa y si nadie me dice lo contrario esta plataforma es más completa que Gol TV a secas.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
« Respondre #13 el: 20 de Juny de 2011, 09:41:32 am »
TOTAL, EN RESUM...

PER UN ARLEQUINAT QUINA OPCIÓ ÉS MILLOR PER VEURE AL SABADELL?

• Mecenes Or
  • Infantil
  • *
« Respondre #14 el: 20 de Juny de 2011, 10:12:15 am »
Por Digital + te puedes acoger a Canal+ fútbol, Canal+ Liga, Canal+ Deporte, Canal+ y Canal+ Multideporte, en este último dan al mismo tiempo diferentes partidos. En el resto de Canales siempre te están dando partidos de fútbol y otras disciplinas deportivas como la NBA, Ligas extranjeras, Argentina, Brasileña, Inglesa, Italiana, Alemana, Rusa, etc.

Que yo sepa y si nadie me dice lo contrario esta plataforma es más completa que Gol TV a secas.

Por lo que me comentáis Ferni y tú, parece claro que me convendría algún pack de Digital +, porque me interesan las ligas Italiana y Alemana y, ya que lo comentas, también me picaría la curiosidad el echar una ojeada a la liga Rusa (de la Premier inglesa paso jeje).
 Claro que a mí también me interesaría poder ver los partidos del Sabadell de fuera de casa (a los de la NCA espero poder ir a la mayoría). Ya me informaré.

Gracias por la info.

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #15 el: 20 de Juny de 2011, 14:24:19 pm »
TOTAL, EN RESUM...

PER UN ARLEQUINAT QUINA OPCIÓ ÉS MILLOR PER VEURE AL SABADELL?
Si tens canal + més canal plus liga veus 1 partit més que amb Gol TV.
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #16 el: 11 de Agost de 2012, 13:38:51 pm »
I aquesta temporada2012/13, que convé més per a veure els partits de la Liga Adelante ?

Jo l'any passat vaig contractar Imagenio Familiar, perque podia veure Gol TV i Abono Futbol, però desde 1 de juliol de 2012, a Imagenio han deixat d'emetre Gol Tv, i diuen que fins que no comenci la temporada no diran quina serà l'oferta de futbol a Imagenio. Clar, a mi lo que m'interessa es poder veure la Liga Adelante, i en funció de quina sigui l'oferta, doncs em donaria de baixa i cercaria una altra alternativa.

Què opineu ? algú té notícies o ha sentit on es podran veure els partits ? Alguna recomanació ?

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #17 el: 11 de Agost de 2012, 16:12:21 pm »
Dimarts hi ha una reunió de la LFP on explicaran per a on donaran els partits, els drets de 1ª i 2ª s'han subastat i ara mateix està tot en el aire, dimarts la resposta.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat pil

• Juvenil
  • Missatges: 528
  • Tornarem
« Respondre #18 el: 24 de Agost de 2012, 10:07:25 am »
aquest any si vols veure a un dels "grans" has d´agafar els dos ja que GolT fara 19 partits i Canal + 19. la Champions canal especial plus, la European League per Gol T

Desconnectat Dante SBD

• Juvenil
  • Missatges: 557
« Respondre #19 el: 24 de Agost de 2012, 19:36:25 pm »

aquest any si vols veure a un dels "grans" has d´agafar els dos ja que GolT fara 19 partits i Canal + 19. la Champions canal especial plus, la European League per Gol T

aquests numeros no son certs...

parlant dels equips grans els partits son

14 per canal+1
24 per canal+liga/golt

si vols veure tots els partits de barça-madrid-valencia o malaga,el millor canal+1 canal+liga y el nou liga campeones
si el que vols es veure tots els d'un equip uefa..llevant-athletic-atletico,el millor es canal+1 y golt(te els drets de la uefa)

si nomes volem veure el sabadell..ens fem socis per veure els partits de casa..i els de fora a resar per que els doni alguna televisio,ja sigui canal+1 marca tv esport3 o la que sigui  :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:

si el voleu veure tot en gran calitat i de gratis deixo aquesta fantastica web rusa

http://livefootball.ws/

emiteix uns streamings en grandisima cualitat,nomes fa falta instalar el programa sopcast
« Darrera modificació: 24 de Agost de 2012, 19:45:16 pm per Dante SBD »