Autor Tema: Florian Taulemesse, nou jugador arlequinat.  (Llegit 9940 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
  • Gènere: Masculí
Florian Taulemesse, nou jugador arlequinat.
« el: 20 de Juny de 2011, 11:56:00 am »
Thierry Alain Florian Taulemesse, més conegut per Florian, és el nou davanter del Centre d’Esports Sabadell per a la propera temporada. El davanter francès de 25 anys va jugar la temporada passada amb l’Oriola on va fer 12 gols.

Florian, “El Sabadell és un molt bon equip”

El nou jugador del Sabadell ha declarat a la web del club que “estic molt content de poder jugar la temporada que ve amb el Sabadell, ja que és una gran oportunitat de jugar a la Segona A”, a la vegada que ha reconegut que “el Sabadell és un molt bon equip, amb molta història, i aquest any he tornat a jugat contra ells i m’ha encantat la seva forma de jugar”.

El mateix Florian ha explicat les claus de l’ascens del Sabadell, “aquest any han tingut una gran regularitat i per això han acabat liders”.

www.cesabadell.cat
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
Re:Florian Taulemesse, nou jugador arlequinat.
« Respondre #1 el: 20 de Juny de 2011, 12:27:35 pm »
Yo ya vi su video y la verdad es que no me convence mucho.

Es un delantero típico de 2ª B pero que por mucho que sea fuerte y físico no creo que tenga la calidad para 2ª A.

Pero bueno espero equivocarme.

Bienvenido Florian!

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #2 el: 20 de Juny de 2011, 12:50:47 pm »
El nostre davanter titular ha fet 9 gols enguany (Hiroshi) i jo estic molt satisfet amb ell, el Florian n'ha fet 12 a la mateixa lliga així que no ens podem pas queixar... No és un fitxatge mediàtic, però espero que 'doni el callo'.
A més, tenir estrangers sempre mola, sembla que siguin més bons pel sol fet de ser estrangers  :tongue3:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8812
« Respondre #3 el: 20 de Juny de 2011, 12:57:46 pm »
El nostre davanter titular ha fet 9 gols enguany (Hiroshi) i jo estic molt satisfet amb ell, el Florian n'ha fet 12 a la mateixa lliga així que no ens podem pas queixar... No és un fitxatge mediàtic, però espero que 'doni el callo'.
A més, tenir estrangers sempre mola, sembla que siguin més bons pel sol fet de ser estrangers  :tongue3:

Apart Florian es propietat del Club, Hiroshi no ho era... en cas de que explotin tots dos, d´Hiroshi no en treiem res i de Florian podríem fer negoci :rolleyes2:
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #4 el: 20 de Juny de 2011, 13:02:05 pm »
M'acabo de fixar en la foto i el noi és guapo, potser venen noies a l'estadi per ell  :laugh2:
No és broma, enguany la meva novia es queixava quan no jugava l'Eneko perquè deia que era el més guapo, i he fet venir a una amiga 2 cops dient-li que jugava Isaac Cuenca  :icon_mrgreen:

Pot servir per atraure public femeni!  :beer2
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #5 el: 20 de Juny de 2011, 13:47:40 pm »
se parece a Agustín  8)

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #6 el: 20 de Juny de 2011, 14:00:55 pm »
El nostre club té un historial de "viejas glorias" força important al llarg de la seva trajectòria en categories professionals, i la veritat, hi hagut casos exitosos i d'altres que més val la pena no recordar.
El perfil d'aquest jugador m'agrada, no sé perquè, però m'agrada. És molt probable que l'any vinent tinguem un equip amb força inexperiència a Segona A, però el que sí tinc clar és que la majoria venen sent conscients del club al que venen, i el més important per mi, amb GANA. Crec que és importantíssim que un jugador de futbol tingui gana esportiva, desitjos de debutar o en algún cas tornar a una categoria amb la il.lusió pels núvols i amb unes ganes terribles de fer-ho bé i poder mantenir-se en una categoria ja professional.  Tampoc oblidem, que si bé gaudirem de majors recursos, continuem sent un club modest i hem de mirar fins a l'últim cèntim d'euro. El "bueno, bonito y barato" no sempre és possible, però tampoc és impossible, no?
La experiència és important, però en absolut imprescindible o essencial. Haver marcat 12 golets em sembla una bona marca, i a més, crec que ens mancava un davanter d'un perfil més físic i bregador que no doni una pilota per perduda i emprenyi tot el que pugi al central rival de torn.
Lo dit, ens equivocarem o no, però per mi, endavant amb aquesta política! Som-hi!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat sabadell69

• Aleví
  • Missatges: 95
« Respondre #7 el: 20 de Juny de 2011, 15:10:29 pm »
si i ke tambien se vengan todas las amigas de la novia que madre miaa  :cor

Desconnectat Leyenda_arlequinada

• Infantil
  • Missatges: 189
« Respondre #8 el: 20 de Juny de 2011, 16:02:56 pm »
con los fichajes que llevamos asta ahora no vamos a ninguna parte....

Desconnectat Triple F

• Infantil
  • Missatges: 259
« Respondre #9 el: 20 de Juny de 2011, 16:04:00 pm »
con los fichajes que llevamos asta ahora no vamos a ninguna parte....

Eso esta claro... con 9 jugadores no ganamos ni un partido!

Desconnectat mss

• President
« Respondre #10 el: 20 de Juny de 2011, 16:11:20 pm »

Mare meva el que s´ha de llegir....no se com no tots som presidents de clubs que juguin Champions, amb lo que sabem de gestió esportiva i econòmica de clubs de futbol :smoking:

Desconnectat Cañadas10

• Infantil
  • Missatges: 195
« Respondre #11 el: 20 de Juny de 2011, 16:22:46 pm »
El año pasado el Alcorcon fichó a Quini procedente del Leganes, segunda b,  i mira como les ha salido, creo q recordar que ha metido 20 goles o más... Porque no nos puede salir bien la apuesta por Florian??

Desconnectat mss

• President
« Respondre #12 el: 20 de Juny de 2011, 16:34:37 pm »
El año pasado el Alcorcon fichó a Quini procedente del Leganes, segunda b,  i mira como les ha salido, creo q recordar que ha metido 20 goles o más... Porque no nos puede salir bien la apuesta por Florian??

Claro que puede salir bien..el problema es que Florian no se llama Bojan y Hector Simón no se llama Deulofeu y ya no mola :angry2:

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #13 el: 20 de Juny de 2011, 16:46:55 pm »
Bienvenido Florian! confiemos en este jugador no critiquemos por criticar, si el Sabadell lo ha fichado por algo sera, confianza plena en este staff tecnico tengo.  :scut
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat DimonietSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2198
  • Dimoniet !
« Respondre #14 el: 20 de Juny de 2011, 16:48:48 pm »

Claro que puede salir bien..el problema es que Florian no se llama Bojan y Hector Simón no se llama Deulofeu y ya no mola :angry2:

Pero mss , tranquilo coño no ha empezado la temporada , hace 3 semanas que hemos subido de categoria i tu ya estas intranquilo , nervioso , no empezemos la casa por el tejado arruinandose con jugadores como ya sea que si los Ruben Castro, Geijo...........NO SE PUEDEN FICHAR A ESTE TIPO DE JUGADORES !

Uno que hay que fichar como delantero es ARRUEBARRENA I RAYO YA  , y intentar la cesion de Cristian Tello

Madre mia :

Rayo- Hector Simon - Juvenal- Tello

Joaquin  - Arruebarrena

Buff......caliente caliente

FLORIAN HARA MAS DE 10 GOLES , SI NO AL TIEMPO!

BIENVENIDO
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #15 el: 20 de Juny de 2011, 16:53:43 pm »

Pero mss , tranquilo c*** no ha empezado la temporada , hace 3 semanas que hemos subido de categoria i tu ya estas intranquilo , nervioso , no empezemos la casa por el tejado arruinandose con jugadores como ya sea que si los Ruben Castro, Geijo...........NO SE PUEDEN FICHAR A ESTE TIPO DE JUGADORES !

Uno que hay que fichar como delantero es ARRUEBARRENA I RAYO YA  , y intentar la cesion de Cristian Tello

Madre mia :

Joaquin  - Arruebarrena

BIENVENIDO
Em sambla que no has entès el seu comentari. Està dient el mateix que dius tu en el fons.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat Lino

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 819
« Respondre #16 el: 20 de Juny de 2011, 17:05:26 pm »
Felicidades al equipo técnico por buscar este tipo de jugadores, que nos deben llevar a cumplir el objetivo que no es otro que mantener la categoria. Personalmente de 2ªB que la sigo bastante, encuentro a faltar a Rayos del Lleida y Luismi Loro. Estos dos nos harian ganar muchos, pero quemuchos puntos, y no hay que salirse de este patrón... ¡¡ Que nos ha costado 18 años volver!!!, por no hacer las cosas con sentido común.

Desconnectat mss

• President
« Respondre #17 el: 20 de Juny de 2011, 17:14:56 pm »

Pero mss , tranquilo c*** no ha empezado la temporada , hace 3 semanas que hemos subido de categoria i tu ya estas intranquilo , nervioso , no empezemos la casa por el tejado arruinandose con jugadores como ya sea que si los Ruben Castro, Geijo...........NO SE PUEDEN FICHAR A ESTE TIPO DE JUGADORES !

Madre mia :

Joaquin  - Arruebarrena

BIENVENIDO

Era una ironía Central...me refería a los que piensan que fichamos "mataos" de Segunda B

Desconnectat MAKINAVAJA

• Juvenil
  • Missatges: 515
  • el último choriso
« Respondre #18 el: 20 de Juny de 2011, 18:44:29 pm »
Ante todo, enhorabuena Florian por fichar por un club histórico como el nuestro y esperemos que puedas disfrutar el máximo tiempo posible con nosotros y nosotros contigo, ya que sería señal de que todo sale bien. Esperemos que tenga suerte y que calle más de una boca, lo mismo que otros jugadores y entrenador ya callaron más de una la temporada pasada. No se puede empezar a criticar antes de empezar la temporada, por favor... mirad algunos posts del año pasado como se criticaba o no se con fiaba en un entrenador como Carreras y ya sabemos como hemos acabado¡¡¡ Hay que saber de donde venimos y también a donde queremos llegar, pero todo con cabeza y con mesura. Nos ha costado 18 años llegar hasta aquí entre otras cosas por las locuras que se hicieron hace 20 años, así que confiemos en los jugadores que se están trayendo, porque lo que hay que hacer es intentar mantener la categoría pero sin hipotecar el futuro. Sí las cosas se hacen bien, con paciencia por todos as partes, podemos aspirar a lo máximo.Yo creo que nuestro modelo debería ser el Getafe, un club como nosotros  rodeado de equipos "imperialistas" y que han llegado a lo más alto.
Lo dicho Florian BIENVENU y mucha suerte¡¡¡

Salud¡¡¡

la esperanza es una p*** vestida de arlekinada

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #19 el: 20 de Juny de 2011, 19:18:47 pm »
Benvingut Florian, jo confio en que la directiva i l'equip tècnic encerteran en la política de incorporació de jugadors, si a mi m'arriben a dir ara fa un any que la propera temporada seria la del ascens no m'ho hagués cregut i ara ja hi som, confio en que mantindrem la categoria.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd