El nostre club té un historial de "viejas glorias" força important al llarg de la seva trajectòria en categories professionals, i la veritat, hi hagut casos exitosos i d'altres que més val la pena no recordar.
El perfil d'aquest jugador m'agrada, no sé perquè, però m'agrada. És molt probable que l'any vinent tinguem un equip amb força inexperiència a Segona A, però el que sí tinc clar és que la majoria venen sent conscients del club al que venen, i el més important per mi, amb GANA. Crec que és importantíssim que un jugador de futbol tingui gana esportiva, desitjos de debutar o en algún cas tornar a una categoria amb la il.lusió pels núvols i amb unes ganes terribles de fer-ho bé i poder mantenir-se en una categoria ja professional. Tampoc oblidem, que si bé gaudirem de majors recursos, continuem sent un club modest i hem de mirar fins a l'últim cèntim d'euro. El "bueno, bonito y barato" no sempre és possible, però tampoc és impossible, no?
La experiència és important, però en absolut imprescindible o essencial. Haver marcat 12 golets em sembla una bona marca, i a més, crec que ens mancava un davanter d'un perfil més físic i bregador que no doni una pilota per perduda i emprenyi tot el que pugi al central rival de torn.
Lo dit, ens equivocarem o no, però per mi, endavant amb aquesta política! Som-hi!