Em sembla d'un mal gust enorme publicar aquí el Facebook de Florian i començar a fotre comentaris de la seva parella. Em sembla una falta molt gran de respecte envers a un jugador que acabem de fitxar i que és possible que o ell, o amics o familiar d'ell aquest vespre puguin estar fent una ullada al nostre fòrum d'opinió mirant a veure què es diu d'aquest jugador.... si us plau, siguem una mica adults tots plegats i no comencem a crear enemistats "jugadors- afició" abans d'hora.
Ralaxat FerniSBD, que el que s'ha publicat del Facebook de Florian és públic i, a més, ell mateix a decidit exposar-ho d'aquesta manera. És el que té Facebook i crec que Florian, com a personatge públic que és, ja ho deu saber... Si ahir es va comentar que el jugador va confirmar el seu fitxatge per Facebook, el més normal és que la gent el busqués per google i si la foto de perfil és aquesta... Doncs ja ho tens!
I en quant als comentaris, crec que tots han estat de bon rotllo i gens despectius. Tot depen del cristall amb el que ho mires. Jo personalment trobo de pitjor gust altres comentaris que es fan per aquest foro... I no vull entrar en detalls perquè tots en fem algún cop.