Autor Tema: Florian Taulemesse, nou jugador arlequinat.  (Llegit 9945 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
  • Gènere: Masculí
Re:Florian Taulemesse, nou jugador arlequinat.
« Respondre #20 el: 20 de Juny de 2011, 20:49:51 pm »
Em sembla d'un mal gust enorme publicar aquí el Facebook de Florian i començar a fotre comentaris de la seva parella. Em sembla una falta molt gran de respecte envers a un jugador que acabem de fitxar i que és possible que o ell, o amics o familiar d'ell aquest vespre puguin estar fent una ullada al nostre fòrum d'opinió mirant a veure què es diu d'aquest jugador.... si us plau, siguem una mica adults tots plegats i no comencem a crear enemistats "jugadors- afició" abans d'hora.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #21 el: 20 de Juny de 2011, 20:53:46 pm »
bienvenido Florian  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #22 el: 20 de Juny de 2011, 20:54:34 pm »
Em sembla d'un mal gust enorme publicar aquí el Facebook de Florian i començar a fotre comentaris de la seva parella. Em sembla una falta molt gran de respecte envers a un jugador que acabem de fitxar i que és possible que o ell, o amics o familiar d'ell aquest vespre puguin estar fent una ullada al nostre fòrum d'opinió mirant a veure què es diu d'aquest jugador.... si us plau, siguem una mica adults tots plegats i no comencem a crear enemistats "jugadors- afició" abans d'hora.

:clap :clap :clap :clap   :ok
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #23 el: 20 de Juny de 2011, 20:59:23 pm »
Taulemesse florian "quelques buts au FC MULHOUSE"

En sembla que era quant jugava al mulhouse :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #24 el: 20 de Juny de 2011, 21:33:18 pm »

es rápido y bueno en las contras

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #25 el: 20 de Juny de 2011, 21:54:29 pm »
Per mi Florian és un bon davanter. Bon joc d'esquena, bon joc aeri i força oportunista. Ara faltarà veure com s'adapta a una nova categoria.

Com a contrapunt negatiu dir que amb els seus ex-companys a Terrassa, quan van fer la tancada dins l'estadi per a reclamar les nòmines pendents, ell va ser un dels que "no va apoiar la causa" i només va aparèixer quan es van repartir els calers que finalment van acabar arribar. Espero que aquesta actitud poc solidaria no sigui la que demostri a Sabadell.

Benvingut Florian  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat estudiestadi

• Mecenes Or
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 271
« Respondre #26 el: 20 de Juny de 2011, 22:01:32 pm »
A mí m'agrada força aquesta incorporació pel que veig als vídeos. D'altra banda, si el cos tècnic l'ha volgut portar estic segur que són de l'opinió que s'adaptarà al sistema de joc (o pot adaptar-s'hi).

Benvingut Florian!!

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #27 el: 20 de Juny de 2011, 22:02:45 pm »

es rápido y bueno en las contras

També és una divisió inferior a la que jugarà. Per cert, bon nom el de l'equip, Milhouse ;D ;D :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat Xum

• Aleví
  • Missatges: 43
« Respondre #28 el: 20 de Juny de 2011, 22:09:11 pm »
Doncs jo recordo que va jugar contra nosaltres la temporada del descens del terrassa i em va semblar l'únic perill que tenien al davant.

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #29 el: 20 de Juny de 2011, 22:16:09 pm »
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #30 el: 20 de Juny de 2011, 22:16:44 pm »

Ralaxat FerniSBD, que el que s'ha publicat del Facebook de Florian és públic i, a més, ell mateix a decidit exposar-ho d'aquesta manera. És el que té Facebook i crec que Florian, com a personatge públic que és, ja ho deu saber... Si ahir es va comentar que el jugador va confirmar el seu fitxatge per Facebook, el més normal és que la gent el busqués per google i si la foto de perfil és aquesta... Doncs ja ho tens!

I en quant als comentaris, crec que tots han estat de bon rotllo i gens despectius. Tot depen del cristall amb el que ho mires. Jo personalment trobo de pitjor gust altres comentaris que es fan per aquest foro... I no vull entrar en detalls perquè tots en fem algún cop.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #31 el: 20 de Juny de 2011, 22:29:45 pm »

Ralaxat FerniSBD, que el que s'ha publicat del Facebook de Florian és públic i, a més, ell mateix a decidit exposar-ho d'aquesta manera. És el que té Facebook i crec que Florian, com a personatge públic que és, ja ho deu saber... Si ahir es va comentar que el jugador va confirmar el seu fitxatge per Facebook, el més normal és que la gent el busqués per google i si la foto de perfil és aquesta... Doncs ja ho tens!

I en quant als comentaris, crec que tots han estat de bon rotllo i gens despectius. Tot depen del cristall amb el que ho mires. Jo personalment trobo de pitjor gust altres comentaris que es fan per aquest foro... I no vull entrar en detalls perquè tots en fem algún cop.

Igualment JRG, per molt públic q sigui el seu Facebook no crec q a tu t'agradés que en un fòrum d'opinió sortís la teva foto de Facebook i es fessin comentaris de la teva parella, o no?

Més endavant ja tindrem temps de dir el q tinguem q dir, i segons el seu rendiment ja entrarem en detalls i criticarem tot el q faci fora del camp, però de moment crec q parlar del físic de la seva parella i penjant fotos d'ells 2 junts no és la millor manera de donar la benvinguda a un jugador nou.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #32 el: 20 de Juny de 2011, 22:57:20 pm »

Igualment JRG, per molt públic q sigui el seu Facebook no crec q a tu t'agradés que en un fòrum d'opinió sortís la teva foto de Facebook i es fessin comentaris de la teva parella, o no?

Més endavant ja tindrem temps de dir el q tinguem q dir, i segons el seu rendiment ja entrarem en detalls i criticarem tot el q faci fora del camp, però de moment crec q parlar del físic de la seva parella i penjant fotos d'ells 2 junts no és la millor manera de donar la benvinguda a un jugador nou.

Si jo tingués Facebook no posaría com a foto de perfil una que em pogués incomodar en cas de ser vista per tercers, i si sóc una persona pública encara menys. I que consti que no crec que sigui una foto de la qual s'hagi d'incomodar.

I insisteixo que els comentaris han estat quatre i no han estat desagradables. Han sigut bromes i bastant "blanques".

Desconnectat X-Men Sol

• Global Moderator
  • Aleví
  • *
  • Missatges: 94
« Respondre #33 el: 20 de Juny de 2011, 23:06:16 pm »
Companys, aquest comentaris als que feu referència, ja han estat esborrats. Els comentaris que s'estaven fent no eren adients d'un sub-fòrum esportiu del primer equip. Per això ja hi han diferents xarxes socials on comentar fotos d'aquestes pròpies xarxes, etc.

Gràcies per la vostre comprensió
Donant suport a WebTeam - Visca el Centre d'Esports Sabadell!!!

Desconnectat osKar11

• Infantil
  • Missatges: 279
  • Un equip, una ciutat, una passio, un sentiment...
    • supportersgolnord.blogspot.com
« Respondre #34 el: 20 de Juny de 2011, 23:17:00 pm »
Personalment ami aquet tio ja em va agrada el primer cop que el vaig veure al partit contre el Terrassa. Tot i ser al etern rival i venir desde frança, va demostra tenir bona definicio cara porteria i un perill per la defensa. Apart de jugar be d'esquenas i rematar bastant be. Crec que es un encert i que portara molt que parla si s'adapta i te minuts.

I tot i que hagi estat egarenc nomes va ser mig any aixi que el tio va entendre rapid que a burundi no hi tenia destar  :pilotasso
Aqui no se disfruta, aqui se sufre, se siente y se llora.......

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #35 el: 21 de Juny de 2011, 00:04:31 am »
jo no em fio d'ell despres del gest tan lleig que ens va fer pero a tothom li tenim que donar una 2 oportunitat.
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8812
« Respondre #36 el: 21 de Juny de 2011, 01:42:24 am »

Els seus primers pinitos al FC Mulhouse

Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #37 el: 21 de Juny de 2011, 01:58:23 am »

Un goleador "como la copa de un pino", ahora esperemos que todo continue igual y que tenga toda la suerte del mundo para él y el resto de componentes de la plantilla.

Por cierto, es cosa mia que en uno de los reportajes los que animan parace que dicen "ale, ale Sabadell"  sobre el minuto 3,03
« Darrera modificació: 21 de Juny de 2011, 02:03:09 am per labtec »
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #38 el: 21 de Juny de 2011, 01:59:37 am »
aquets  que poseu  coses pesimistes, sou els mateixos que  l'any pasat quan  varem empatar  amb el olesa  deieu que baixariem a tercera.
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8812
« Respondre #39 el: 21 de Juny de 2011, 11:37:06 am »

Un goleador "como la copa de un pino", ahora esperemos que todo continue igual y que tenga toda la suerte del mundo para él y el resto de componentes de la plantilla.

Por cierto, es cosa mia que en uno de los reportajes los que animan parace que dicen "ale, ale Sabadell"  sobre el minuto 3,03

Jajaja si si, exactamente en el 3,09 es clavado al cántico de lalala Sabadeeeeeelll lalala Sabadeeelll lalala Sabadeeelll  Ceeeentre Espooorts Saaabaaaadeeellll
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres