Autor Tema: Florian Taulemesse, nou jugador arlequinat.  (Llegit 9946 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Mitus

• Aleví
  • Missatges: 40
Re:Florian Taulemesse, nou jugador arlequinat.
« Respondre #40 el: 21 de Juny de 2011, 13:00:12 pm »
aquets  que poseu  coses pesimistes, sou els mateixos que  l'any pasat quan  varem empatar  amb el olesa  deieu que baixariem a tercera.

Ahir al vespre repassava el fil que confirmava la contractació de Lluís Carreras i no vulguis saber el que hi vaig trobar. S'ha de deixar fer als que en saben, si no han demostrat prou coses fins ara no sé què més han de fer...

Per cert, molt bon fitxatge.

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #41 el: 21 de Juny de 2011, 15:51:50 pm »
Yo la verdad es que no me caia muy simpático, como alguien ha comentado por aquí en un partido de pretemporada en Terrassa nos hizo algun gesto a la grada y ya la tomamos con él "que si malo" que "si no tienes futuro jugando en este equipo" bueno esto era lo más bonito!
El año pasado le hize seguimiento en el Orihuela y la verdad es que es  buen delantero (ya con el Terrassa fue el único que destacó dentro de la mediocridad de aquel equipo),pero no me imaginaba que lo veria de arlequinado!
Pues nada, si ya es nuestro ya me cae un poco mejor... je je! Y si el Bernabeu quiso a Shuster o el Nou Camp a Luis Enrique..... Que sea bienvenido Florian!!

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
  • Gènere: Masculí
« Respondre #42 el: 08 de Juliol de 2011, 15:49:35 pm »
CE Sabadell FC
Florian ja vesteix la samarreta arlequinada: "Estava esperant una oferta de Segona Divisió perquè penso que vaig fer un bon any a Orihuela. No em vull marcar un objectiu de gols. Intentaré fer-ho bé i marcar els màxims possibles."

http://yfrog.com/kiwjvnhj

fijaos en la foto, nos ha dejado un regalito en el cesped  :laugh2:

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
  • Gènere: Masculí
« Respondre #43 el: 08 de Juliol de 2011, 16:33:45 pm »
CE Sabadell FC
Florian ja vesteix la samarreta arlequinada: "Estava esperant una oferta de Segona Divisió perquè penso que vaig fer un bon any a Orihuela. No em vull marcar un objectiu de gols. Intentaré fer-ho bé i marcar els màxims possibles."

http://yfrog.com/kiwjvnhj

fijaos en la foto, nos ha dejado un regalito en el cesped  :laugh2:

es un problema de la cámara. Los regalitos ya nos los dejará cuando empiece a rodar el balón.

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!