Moltes felicitats a tots els que heu fet possible aquest VII Torneig Interpenyes (organitzadors, patrocinadors, equips participants, públic assistent..........).
Aquest any he participat per primer cop en el torneig (amb l'equip DE NAVAS F.C.) i la veritat és que m'ho he passat tant bé, que penso repetir fins que les cames em diguin prou (jejejejejeje).
Agraïr també la presència d'alguns dels meus familiars, que van animar al meu equip en tot moment. La meva dona Carol va estar les 12 hores aguantant com una campiona i el meu pare i els meus nebots també van estar moltes hores al pabelló, disfrutant d'aquesta jornada entre arlekinats. Moltes gràcies a ells!!!!
I també un agraïment especial als meus companys d'equip, que van fer que em trobés molt còmode durant els partits. Tot i que només havíem entrenat dues vegades abans del torneig, vam plantar cara en gairebé tots els partits, excepte contra la LFA (grandiós equip, als quals felicito) i la Resistència Foreros, que van estar molt encertats de cara a portería. En la resta de partits, vam tenir opcions, i això demostra que de cara a l'any vinent podem fer grans coses.
German, Joel, Arnau, Miki, Pol, Gerard, Felix, Jordi, Coke i Marc, sou grans, molt grans!!!!
Sembla ser que hi ha hagut algun rifi-rafe amb components del meu equip i, en nom meu, demano disculpes per si s'ha pogut ofendre a alguna persona o a algun equip. D'igual manera, demanaría que es respectés al meu equip i se l'anomenés com a David de Navas F.C. i no com a Boliches & Company, ja que això demostra una rotunda falta de respecte cap als components del meu equip i això no ho permetré de cap de les maneres. Així que espero una disculpa pel fòrum o pel facebook (que és per on es raja), de manera inmediata.
I al C.B., de l'equip dels Periodistes, li demanaría que es tranquilitzés una miqueta a l'hora d'afrontar els partits, perquè va demostrar que perd els papers amb una facilitat increíble. Com es pot encarar amb un nanu de 14 anys després d'emportar-se'l per davant?
A tots els equips, felicitar-los per la seva participació i per la seva entrega. I a l'equip femení, tot i quedar en última posició, va demostrar que sap tractar molt bé la pilota i va jugar un gran torneig. Enhorabona també per a elles!!!!