Autor Tema: L'equip femení també es el C.E.Sabadell!  (Llegit 2746 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

oscarjx

• Visitant
L'equip femení també es el C.E.Sabadell!
« el: 17 de Abril de 2005, 15:55:05 pm »
Avui ha acabat la superlliga... és molt trist que en un partit tan important com el d'avui que ens jugavem entrar a la copa de la Reina hi hagi hagut tan poca gent.. un dels motius? Jugar a Bellaterra encontes de jugar a la Nova Creu Alta com hauria de ser!!

La directiva hauria d'arreglar la situació de cara a la temporada pròxima, perque sincerament és VERGONYOS! Tenim un camp com la NCA que haguem de desplaçar-nos a Bellaterra per veure un partit de Superlliga...

A més, si allà hi van 50 persones (per dir algo), a la NCA segur que seriem 200 o 300 com a mínim...

x mi com a soci del Sabadell, i persona que porta els colors arlequinats a la sang, no hi ha cap diferencia d'entitat entre el sabadell masculi i el femeni!!! I estic segur que moltissima gent pensa igual. Una cosa és que cadascu tingui la seva directiva, els seus presupostus, els seus diners... vale.. pero l'afició és la MATEIXA! i el camp també ho hauria de ser! Tots portem els mateixos colors, per favor!!!  :bandera

Espero sincerament, algun pas d'aquesta directiva perque l'equip femení pugui jugar a la NCA.

VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
CADA EQUIP QUE S'AUTOFINANCII ELL
« Respondre #1 el: 17 de Abril de 2005, 16:02:34 pm »
Jo per la meva part crec que si vols veure el femeni que paguis un carnet a part i que el carnet del masculi valgui el que valgui sigui NOMES pel masculi si la senyora Merche vol les seves nenes que els hi pagui ella amb els seus diners prous problemes tenim que a sobre tinguem de pagar a les nenes de la Merche

oscarjx

• Visitant
Re: L'equip femení també es el C.E.Sabadell!
« Respondre #2 el: 17 de Abril de 2005, 16:17:25 pm »
Escolta tu, una mica de respecte per unes jugadores profesionals,eh!  :icon_exclaim: :icon_exclaim:

Jo ja he dit, que si cadascu ha de tenir el seu presupost, em sembla molt bé. Que si vols et puguis fer soci del femeni i sino que paguis entrada a cada partit. es igual!  pero que som el  MATEIX EQUIP  :scut  :bandera  i haurien de poder a jugar a la NCA perque els socis poguesim disfrutar del femeni amb més facilitat, sense haver de desplaçar-nos a Bellaterra!!!!!!!!!!!!!!!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #3 el: 18 de Abril de 2005, 00:08:51 am »
El camp de la UAB, és indigne per a la superlliga.
M'agradaria que juguessin a la NCA, que és la casa de TOTS els arlequinats, i si açò no pot ser, que sia al Josep Molins.

Però la UAB és Cerdanyola. Quin pal anar fins allà per vore un partit de futbol.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #4 el: 18 de Abril de 2005, 18:59:05 pm »
Primer de tot, que i hagi pau senyors.
Segon, l'oscarjx te TOTA la rao, es logic que no vulguin compartir presupost perque prou feines tenen els 2 com per anar deixan cales a gent.
Tercer, son dos institucions completamen diferent pero no deixen de ser el  :scut :bandera!!! per que si som de la mateixa ciutat, mateix nom, important historia respectivament, perque 1 pot jugar a Sabadell i l'altre a d'anar a Cerdanyola??? Tanta rabia li tenen al Cano que per una cosa bona que va fer no la volen conservar??
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #5 el: 18 de Abril de 2005, 19:50:01 pm »
Diuen que l'any que bé tot anirà bé.
Esperem que les nenes juguin a la NCA o a les pistes. Dona un pal anar a Bellaterra... (i més des Sant Llorenç).
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #6 el: 18 de Abril de 2005, 23:00:55 pm »
Totalment d'acord!!
Per cert, no m'ha agradat el comentari "NENES DE LA MERCHE". Q son totes filles de la Merche?? Jo diria q no, ehh??? Són les jugadores del C.E. Sabadell F.C. Femení. Oi que no diem als jugadors del masculí els nens del piedrafita, o dels vicepresidents?? Llavors pq les altres jugadores si q son les nenes?? Q potser no mereixen el mateix respecte o dignitat??

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #7 el: 18 de Abril de 2005, 23:07:41 pm »
No ens fotem nerviosos... quan parlem de "les nenes" es en plan carinyos i en cap cas, crec jo, en plan despectiu.

:angel:
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #8 el: 18 de Abril de 2005, 23:14:55 pm »
Jo ja ho he interpretat d'aquesta manera ;) Pero penso q tb mereixen un respecte. Si no ja estem en el debat de sempre del masclisme a l'esport. I aixo es ben clar. Se que no hi ha mala fe, pero dir jugadors als homes i nenes a les dones... no se, no m'agrada ;);)

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #9 el: 18 de Abril de 2005, 23:18:42 pm »
Per a mi son xiquetes o xiques, i segur que totes son més jovens que jo  :yes: . Açò si, espere que tot acabi bé i l'any que bé tinguem un equip com cal!
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #10 el: 18 de Abril de 2005, 23:24:32 pm »
Home... ki es mes jove i ki mes vell, l'edjogo o el marc perez, o la gemma reñé? :P

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #11 el: 18 de Abril de 2005, 23:34:33 pm »
Per a mi son el mateix club... a pesar de les circumstàncies!

El mateix :scut. Els mateixos  :bandera
Sexe, Birra i Sabadell!