M'en alegro molt que la Montañesa no hagi pujat
Crec que es el camp on mes fatxes hi ha per metre quadrat: banderes ejjpaññoles a dojo, aguilutxos a tuti pleni... ja els hi esta be.
No estic d'acord! Jo he anat al partit amb dos amics més també socis del Sabadell i hem quedat impressionats per l'ambient que hi havia al camp, l'afició de veritat de la Montañesa penso que era la que omplia la tribuna des de més d'una hora abans de l'inici i que no han parat de cantar i animar i només portaven banderes del seu equip. Només he vist en la zona de tribuna una bandera política i precisament era una estelada.
En canvi per l'anell del camp ens hem situat gent futbolera de diferents equips catalans y els que han posat una bandera espanyola darrera una porteria era gent vinculada a alguna penya de l'Espanyol, però m'he trobat gent del Sabadell, del Tàrrega, del Sant Andreu, del Barça, de l'Espanyol....
Amb això no et vull dir que no te n'alegris perquè hagin eliminat a la Montañesa, però si dir-te que no els veig com a "fatxes". Ells han felicitat al Sestao i les dues aficions han acabat germanades. He vist molta esportivitat al camp.
Jo he anat perquè soc un amant del futbol modest i he seguit tot l'any a aquest equip de barri i que tota la seva vida ha jugat a categories regionals i té molt de mèrit tot el que ha fet! Espero que l'any que ve tinguin més sort al final i puguin aconseguir l'ascens.