Ja peró saps que passa que la nova llei concursal va entrar en vigor l'1 de setembre de 2004, nosaltres ja havien perdut la categoria anteriorment, així que no crec que ningú ens hagi de donar cap explicació...
A més no només ens han baixat a nosaltres i al Palamós de categoria, també pel camí s'han quedat molts equips, per exemple, el Burgos que hem sembla que ha desaparegut fins a 3 vegades. Jo personalment prefereixo haver passat 18 anys així a haver desaparegut, durant tots aquests anys hem continuat sent el 3er club de Catalunya, cosa que si ens haguessin refundat l'any 2000 no podriem dir...
Si estic d'acord, que la llei concursal es adulterar la competició, nosaltres aquest any jugarem amb la U.D Las Palmas que va ser el primer equip que es va acollir aquesta llei, entre primera i segona divisió hem sembla que hi han quasi 20 equips, crec que es molt important mantenir les despeses, no perdre el cap, aprofitar els pocs recursos que tenim i mantenir la categoria, aixó ha de "petar" i quan ho faci que no ens agafi a nosaltres, a més el no estar acollits a aquesta llei pot fer que molts jugadors vulguin jugar amb nosaltres, ja que fer-ho en un equip en aquesta situació no et garantitza cobrar a final de mes.
Es molt posible que la lliga aquest any no comenci en les dates previstes per una posible vaga per aquest motiu, veurem si aquesta vegada l'associó de futbolistes compleix la seva amenaça.
Jo opino que es molt important tenir uns dirigents honestos, crec que a hores d'ara els tenim, a més la continuació del cos tècnic que ens ha donat l'alegria del segle, ens donar moltes opcions de consolidar aquest nou projecte.
Que no es just que ens haurem de jugar la permanencia amb equips en aquesta situació) No no ho es, peró es el que hi ha, prefereixo aixó a estar com ells...