Fòrum sponsoritzat per la Penya @rlekinats.com
0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.
FC Santboià 2 - 3 Terrassa OlímpicaSegueix en ratxa i ja son co-líders
Cita de: mss en 06 de Novembre de 2011, 19:06:14 pmFC Santboià 2 - 3 Terrassa OlímpicaSegueix en ratxa i ja son co-lídersEls tres gols de Xevi Molist. Impressionant...
612 espectadors en el Terrassa Olímpica-Muntanyesa que està 0-0 al minut 60.
Cita de: birrero en 08 de Gener de 2012, 18:24:01 pm612 espectadors en el Terrassa Olímpica-Muntanyesa que està 0-0 al minut 60.en los minutos finales es cuando el equipo "fantasma" Terrassa Olimpica 2010 es cuando suele marcar o sea que si no lo ha hecho estará pronto a hacerlo.Ojalá me equivoque
Cita de: labtec en 08 de Gener de 2012, 18:40:53 pmCita de: birrero en 08 de Gener de 2012, 18:24:01 pm612 espectadors en el Terrassa Olímpica-Muntanyesa que està 0-0 al minut 60.en los minutos finales es cuando el equipo "fantasma" Terrassa Olimpica 2010 es cuando suele marcar o sea que si no lo ha hecho estará pronto a hacerlo.Ojalá me equivoqueHas encertat. Minut 75 marca Carlitos (l'hauríem de seguir, aquest nano...), i torna als terrenys de joc Sergio Urbano, desprès de la seva lesió. 1-0 i falten 5 minuts.
Pues si ganan se ponen líderes en solitario, aunque puede que no les valga de mucho ya que en las segundas vueltas suelen perder lo ganado.
http://www.egar.c****n-ex-president-que-segueix-vibrant-amb-el-terrassa-fcA aquest mitjà de comunicació no tenen clar que un tal Terrassa FC fundat l'any 1906 va desaparéixer, confonen aquella antiga entitat amb una creada fa un parell d'anyets a la mateixa ciutat... Sobta veure la classificació de pitxitxi de 3a Divisió, 1er i 2n del mateix club, Carlitos (12) i Xavi Molist (11). No sé jo si aquests rendirien més que Flo & Baha...Per algun motiu que se m'escapa, tinc la fe que algun partit Baha ens sorprendrà fotent 2 golassos i demostrant que va ser un crack de 1a. Confio massa en Lluís Carreras & Xavi Roca.
Jornada 21FC AMPOSTA 2 - 0 "FANTASMA" TERRASSA OLIMPICA 2010 SADEncuentro entre el líder el "equipo fantasma" y el colista Amposta, donde el último clasificado se ha llevado los tres puntos en juego.