Autor Tema: posibles bajas  (Llegit 2960 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat calu 815

• Aleví
  • Missatges: 51
posibles bajas
« el: 15 de Novembre de 2005, 14:13:23 pm »
se comenta en diarios i radio k las posibles bajas son ivan diaz pablo sanz madrigal me parece bien todas menos la de ivan diaz k ai k darle tiempo este xaval vale muxo  :clap :scut

Desconnectat Urko_4ever

• Infantil
  • Missatges: 216
Re: posibles bajas
« Respondre #1 el: 15 de Novembre de 2005, 14:27:47 pm »
pablo sanz, ivan diaz i madrigal!!!!?¿?¿?¿ madrigal enkara pero els altres!!!!!
A 1r O 3a SOM  el SABADELL!!!

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Gènere: Masculí
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #2 el: 15 de Novembre de 2005, 14:38:17 pm »
Al DS d'avui diu els noms de Madrigal, Medina (posibilitats remotes de marxar), Ivan Diaz (3/4 del mateix, al ser el crack mediatic les posibilitats de marxar son remotes), Gabi (segur), i jo dira que també te tots els numeros en Sebas...
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #3 el: 15 de Novembre de 2005, 15:46:46 pm »
Pel que diu DS, tot i desmentir-ho el propi jugador, és Madrigal qui pot tronar cap a les terres llevantines. S´apunta Ivan Díaz però molt difícil de col.locar amn le fitxa que té. En quan al P.Sanz no se d´on ha sortit, però també és complicat per no dir imposible, té 2 anys de contracte i una fitxa astronómica.
Finalment el Medina sonava per suplir una baixa per lesió del migcamp del Nàstic, tot i que l´opció tarragonina per cobrir-la és l´espanyolista Morales.

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #4 el: 15 de Novembre de 2005, 15:54:13 pm »
Tb diu q l'argentí Fassione te moltes possibilitats de fitxar a l'hivern.

El canvis lógics serien:

- Gabi (sub23) -> Fassione (sub23)
- Iván Diaz -> Juanma Cruz
- Madrigal -> algún davanter més jovenet

Les altres posibles baixes serien:
Medina poder retorna al Nástic
Cañadas al Recre
Pablo Sanz es retire pq s lesiona molt.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat kazka

• Infantil
  • Missatges: 279
  • campeones del interpenyas!!!!
« Respondre #5 el: 15 de Novembre de 2005, 15:55:21 pm »
yo crec que s'anira madrigal. y el que eu dit del sebas qui el vol o on pot marxar?
CAMPENOS DEL INTERPEÑAS: RESISTENCIA-FOREROS!!!! EL AÑO QUE VIENE A JUGAR COMO ACTUALES CAMPEONES E INTENTAR LLEVARNOS DOS TITULOS CONSECUTIVOS

davisabadell

• Visitant
« Respondre #6 el: 15 de Novembre de 2005, 18:32:38 pm »
Jo em penso que el problema del Sebas es que simplement no el volen.No crec que tingui massa possibilitats d'anar a un altre lloc

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #7 el: 15 de Novembre de 2005, 18:39:42 pm »
El madrigal o sen va a algun ekip de segona o no crec q vagi a terres llevantines a no ser que vagi a un ekip de tercera, ja no pot anar a cap altre ekip del grup ;) I pel que fa al sebas doncs suposo q podria tornar a l'ekip q ens l'ha cedit ;)

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #8 el: 15 de Novembre de 2005, 18:41:48 pm »
Jo espero que la plantilla no pateixi gaires canvis ja que sino, entre que sadapten i merdes ja som a 3a... Jo diria que Fissione per Sebas (per la plaça sub23) i Juanma Cruz per Madrigal... i diria que a Gabi també li donaran llargues (pero s'auria d'aconseguir un sub23)

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #9 el: 15 de Novembre de 2005, 18:52:29 pm »
Jo espero que la plantilla no pateixi gaires canvis ja que sino, entre que sadapten i merdes ja som a 3a... Jo diria que Fissione per Sebas (per la plaça sub23) i Juanma Cruz per Madrigal... i diria que a Gabi també li donaran llargues (pero s'auria d'aconseguir un sub23)

Creo recordar que con el fichaje de Desserne, por la baja de Genís, nos sobra una plaza de sub-23. Es decir, que tranquilamente se podría dar la baja a Gabi para fichar a Juanma Cruz.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #10 el: 15 de Novembre de 2005, 19:41:51 pm »

Creo recordar que con el fichaje de Desserne, por la baja de Genís, nos sobra una plaza de sub-23. Es decir, que tranquilamente se podría dar la baja a Gabi para fichar a Juanma Cruz.

Efectivament, pot marxar un sub 23 sense necessitat de fichar-ne a un altre. Jo la veritat abans de treure a l'Ivan Diaz treia al Marc Perez  :yes:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #11 el: 15 de Novembre de 2005, 19:43:18 pm »
Ay carai :icon_exclaim: és cert, que Desserne només te 21 anys... doncs encara millor :tongue3:

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #12 el: 15 de Novembre de 2005, 20:07:20 pm »
Acavo d escuxar en radio sabadell a Pablo Sanz esta un poco pasota, no se eso es lo k me parece a mi, ahora mismo esta hablando en la radio :scut

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
Declaracions de Pablo Sanz
« Respondre #13 el: 15 de Novembre de 2005, 20:07:34 pm »
Surt a la premsa una "presumpta" llista de baixes on apareixen noms com Pablo Sanz, Madrigal, Sebas o Iván Díaz.
Doncs bé, surt el Sr. Sanz, que de moment DEIXA MOLT QUE DESITJAR el seu rendiment en les 12 jornades que portem. Segons ell, suposa que aquests noms surten des de la directiva. Que se suposa que ells ho filtren. I el que a mi em fa "gràcia" és quan diu que si a mi em volen donar la baixa: "JO NO TINC CAP PROBLEMA EN MARXAR" d'un lloc on no em volen.
Per favor, una mica més d'amor propi. Em fan pena aquestes declaracions, sobretot en el to que ho ha dit.
I a més, seria MOLT normal, donar-li la baixa a un jugador que hauria de donar més la talla dins el camp, quan arriba de la 1a divisió cobrant una pasta.
MÉS COLLONS I MENYS QUEIXAR-SE. NOSALTRES L'AFICIÓ, SÍ QUE PODRIEM FER-HO I NOMÉS ANIMEM.  :icon_exclaim:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #14 el: 15 de Novembre de 2005, 20:08:12 pm »
jo veig be, sebas per juanma cruz, i gabi per un altre sub-23 en k i konfiin mes, madrigal nose...aviam si espavila pero la veritat... :ko
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #15 el: 15 de Novembre de 2005, 20:14:09 pm »
Acavo d escuxar en radio sabadell a Pablo Sanz esta un poco pasota, no se eso es lo k me parece a mi, ahora mismo esta hablando en la radio :scut

jo tb l'he escoltat, sembla bastant cabrejat, ha dit ben clar q ell no vol estar a un lloc on no el volen. Referint-se a la llista de 'Diari Sabadell'
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
Re: Declaracions de Pablo Sanz
« Respondre #16 el: 15 de Novembre de 2005, 20:15:20 pm »
crec que aixo a ell li avergonya, i sa de fer el dur... :smart:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #17 el: 15 de Novembre de 2005, 20:17:43 pm »
Per cert, si vol marxar QUE MARXI i prou. que no m'he recordat de posar-ho abans. No el trobariem PAS a faltar.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #18 el: 15 de Novembre de 2005, 20:20:45 pm »
Jo crec que els primers que haurien de marxar son els que solen estar a la banketa abans dakests que quan estan bé son titulars. El pablo sanz té molts problemes físics, té una edat tb i s'ho hauria de fer mirar a veure a què venen tants problemes. El que està clar es q sense una continuitat doncs dificilment el veurem fer grans partits ;)

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #19 el: 15 de Novembre de 2005, 20:22:12 pm »
Ja sabeu el problema que té el LUMBAGO, que el lum es cura relativament fàcil, i la resta costa més  :icon_mrgreen: