Benvinguts al fòrum NO oficial del CE Sabadell
0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.
Bueno, just he tornat ahir de Córdoba on he passat tres setmanetes a la casa del poble (Fernán Nuñez)Em vaig perdre el partit de Jerez, tot i que no els 2 dies de camping a Zahara de los atunes (un poble maquíssim) Tarifa, Cádiz...Els més contents de que s'anul.lès el partit van ser la meva dona i els diners que ens vem estalviar amb les entrades.
A www.rumbo.es anar a Sevilla el dimecres al mati i tornar el dijous dia 27 Octubreamb tassas incluides val 4,12 euros.............. .......Ara ja no hi han vols directes a Jerez......
Compte.... perque ja és segur que TOTA aquella jornada es jugui en dimecres?? No és possible que es jugui entre dimarts, dimecres i dijous
Jo hi seré al camp
Cita de: Lino en 08 de Octubre de 2011, 10:27:11 amJo hi seré al campAlla ens veurem
Cita de: SABADELL en 08 de Octubre de 2011, 12:55:00 pmCita de: Lino en 08 de Octubre de 2011, 10:27:11 amJo hi seré al campAlla ens veuremYo fui cuando estaba previsto y me gustó Jerez! Si vais para más de un dia , las bodegas Tio Pepe y el Bar Juanito merecen la pena! Yo si no fuera entre semana..... todavia repetia! Ojalá volvais con los 3 puntos.