Autor Tema: ESTIC FINS ELS.C...  (Llegit 4827 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

PERE PONS CLAVERIA

• Visitant
ESTIC FINS ELS.C...
« el: 16 de Novembre de 2005, 19:14:53 pm »
`Sempre em dieu que surto con hi han problems...
pero quan les coses no van be..s'ha dedir...o no?
si  algu no ho arregla....aixo som carn de 3º
jugadors nerviosos, per possibles baixes, el consell que no dona respostes.....uffff fffffffffffffffffff malament... un entrenedor, que cada partit t'en fa una de nova..l'equip quasi el mes golajeat del grup..ufffffffff,acaba que es la realitat, "lo que hay" estic futbolisticament "amb depresio""
ihi han sortides?????

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
  • Gènere: Masculí
Re: ESTIC FINS ELS.C...
« Respondre #1 el: 16 de Novembre de 2005, 19:16:58 pm »
El problema es q com no anem bé ja comences a cansar pq sempre atakes els mateixos. Digues algo nou almenys! Pensa que des que hi ha forum només ens has soprès una vegada dient coses bones, així que imaginat!  :laugh:

PERE PONS CLAVERIA

• Visitant
« Respondre #2 el: 16 de Novembre de 2005, 19:20:26 pm »
peró hi ha alguna mentida en lo que dic...o es que sap greu que et diguin la certa realitat>?????

wimpi

• Visitant
« Respondre #3 el: 16 de Novembre de 2005, 19:23:50 pm »
Pere, si em preguntessin a quin mitja de comunicació t'asembles, diria:

El diari "Que!" i el programa "TNT"

Es basen en fets reals, els exageren i creen alarma social. I posen el culet petit al personal xDDD

;D

PERE PONS CLAVERIA

• Visitant
« Respondre #4 el: 16 de Novembre de 2005, 19:27:34 pm »
a vegades, em dona l'impresio,  aqui al forum ,que diguis : ULLLLL!!!!
la teva novia esta f...amb el teu amic....vigila...
jajajjajaj!! no matis al "mensajero"..jo sols dic situacions...vale!!!

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #5 el: 16 de Novembre de 2005, 19:29:51 pm »
Pere, me gustaría saber las soluciones que se ocurrirían a ti si fueses ahora mismo directivo del sabadell.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

PERE PONS CLAVERIA

• Visitant
« Respondre #6 el: 16 de Novembre de 2005, 19:35:40 pm »
el problema , no son las soluciones de que se podrian hacer..vienen de detras ,de las estructura deportiva hecha por el consejo...ahora, creo hay que reconducir lo mal  hecho invertir con cerebro y salvar la temporada como sea, y el año que viene, planificar mejor...

wimpi

• Visitant
« Respondre #7 el: 16 de Novembre de 2005, 19:39:08 pm »
a vegades, em dona l'impresio,  aqui al forum ,que diguis : ULLLLL!!!!
la teva novia esta f...amb el teu amic....vigila...
jajajjajaj!! no matis al "mensajero"..jo sols dic situacions...vale!!!

doncs llavors deus estar a fabor de tots els periodiestes del mon, inclus dels radiopredicadores de la COnferencia EPiscopal...

Total... nomes es dediquen a dir el ke pasa al mon no?

PERE PONS CLAVERIA

• Visitant
« Respondre #8 el: 16 de Novembre de 2005, 19:44:24 pm »
si no anem be, (CESABADELL), que em de dir ...que la cosa el l'hostia, que farem el play off. i mes capullades???no fotem....anem de cap a tercera i ho em d'arreglar entre tots, pero dir que la cosa s'enfonsa, quasi sembla un crimen aque al foro........hostias!!!! veiem on som  i pressionem entre tots..per veure la realitat..

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #9 el: 16 de Novembre de 2005, 19:44:46 pm »
PERE... oi q tu coneixes al sr arnella en persona?  :laugh:

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #10 el: 16 de Novembre de 2005, 19:47:26 pm »
pere, estic dacord, en que no anem e, i que em de salvar la temporada com siga i lany que be intentar fer-ho millor :ok
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

PERE PONS CLAVERIA

• Visitant
« Respondre #11 el: 16 de Novembre de 2005, 19:50:38 pm »
arnella? si, el conec de vista a  LA NCA

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #12 el: 16 de Novembre de 2005, 21:08:59 pm »
Si jo veig be que es digui que les coses van malament, pero no en 15 posts diferents que acaben sent el mateix, i que molta gent aparegui nomes cuan les coses no van be. Per que no es pot tambe dir que les coses van be, que nomes quan van malament? Jo crec que ara es moment de ajudar a tots a intentar acabar amb la mala situacio que tenim. I dic mala, per no dir pesima  ;)
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #13 el: 16 de Novembre de 2005, 22:25:15 pm »
Pere no ho entens? aqui en aquest forum i per la directiva desde que van fer fora al Mora tot va molt be(estem en posicions de descens) pero tot es perfecte

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #14 el: 16 de Novembre de 2005, 22:33:49 pm »
Pere no ho entens? aqui en aquest forum i per la directiva desde que van fer fora al Mora tot va molt be(estem en posicions de descens) pero tot es perfecte

Company SABADELL, penso que hauries de canviar de discurs. No pots estar sempre treient lo del Mora. Amb ell, TOTHOM, fins i tot alguns jugadors reconeixien que no anaben bé.
Amb Montes no es va millor, però el Mora ja l'hauriem d'blidar, com entrenador i apoiar el que hi ha ara.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #15 el: 16 de Novembre de 2005, 22:36:14 pm »
Si estic d'adord Mutio pero el que no entenc es per que avans tothom criticava i ara que per mi juguem igual de malament ningu critica

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #16 el: 16 de Novembre de 2005, 22:42:33 pm »
Si estic d'adord Mutio pero el que no entenc es per que avans tothom criticava i ara que per mi juguem igual de malament ningu critica

Doncs perque al Mora ja se'l coneixia d'una etapa anterior, i al Montes doncs encara no.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #17 el: 17 de Novembre de 2005, 00:50:36 am »

A Alacant, el  :scut va donar la cara. Se van precipitar, però van jugar a bon nivell. Si no haguesen volgut marcar tant ràpid desprès de la expulsió, haguerem guanyat, o com a mínim tret 1 puntet.

Contra la Vila, van jugar de manera horrible, però és que els 2 equips van jugar a vore qui era més dolent, i clar, algú havia de guanyar.

Els partits de casa, la veritat, només el que he vist a la tele: golassos de falta, el del Gallo i res més.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #18 el: 17 de Novembre de 2005, 09:23:21 am »
I el partit del Benidorm a casa? un desastre, Al camp de l'Hospitalet? el pitjor partit que he vist del Sabadell en molts anys, la primera part del dia de l'Alcoia mas de lo mismo, home no fotem que estem jugant molt malament sigem realistes

Esperem guanyar diumenge contra el Reacración(NO EL LOGOÑES) i llavors l'asignatura pendent dels desplaçaments

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #19 el: 17 de Novembre de 2005, 10:36:24 am »
Lo cert és que no anem bé, un tema purament matemàtic ens diu que tenim 12 punts.
Que n´hi ha que només surten quan les coses van malament, doncs mira cada un és lliure de sortir quna vulgui.
Però després de sentir els directius per RS ( i repeteixo per enésima vegaga el meu suport per la feina i els cales invertits a l´actual directiva) set queda cara de *****.
Per altra banda és mormal no admetre els errors encara que siguin amb tota la bona intenció.
S´ha de mirar el futur, tocant de peus a terra en el present i tenint en consideracií el passat per no repetir el que no s´ha fet o sortit bé.