Enquesta

como recibiras a Marc Fernandez?

aplausos
14 (17.1%)
indiferencia
27 (32.9%)
abucheos
38 (46.3%)
otros, especificar
3 (3.7%)

Total de vots: 81

Autor Tema: como recibiras a Marc Fernandez?  (Llegit 9488 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
  • Gènere: Masculí
como recibiras a Marc Fernandez?
« el: 08 de Juliol de 2011, 15:57:21 pm »
pues eso en el caso de que venga conveocado cuando venga el Cartagena a jugar a la nca como lo pensais recibir, aplausos, indiferencia o abucheos, si teneis pensado recibirlo de otra manera ponerlo aqui, yo con abucheos  :beer2 :beer2
« Darrera modificació: 08 de Juliol de 2011, 19:10:54 pm per toni78 »
visca el sabadell

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
Re:como recibiras a Marc Fernandez?
« Respondre #1 el: 08 de Juliol de 2011, 18:50:20 pm »
    :mmmm
« Darrera modificació: 08 de Juliol de 2011, 18:56:54 pm per Inda »
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
« Respondre #2 el: 08 de Juliol de 2011, 21:11:15 pm »
Doncs amb una ovació de gala, mínim deu minuts, alfombra vermella i focs artificials.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #3 el: 08 de Juliol de 2011, 22:12:27 pm »
Doncs amb una ovació de gala, mínim deu minuts, alfombra vermella i focs artificials.

Passadís...i amb els gegants, castellers i fins i tot....amb la benedicció eclesiàstica....

Aquest crack del futbol es mereix aixó...i molt més....pensem serà nominat "bota d'or".... :hurra

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #4 el: 09 de Juliol de 2011, 11:50:05 am »
Com un rival "non grato" 
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #5 el: 09 de Juliol de 2011, 16:11:58 pm »
 :mmmm :mmmm

ni le aplaudiré ni le abuchearé

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1367
« Respondre #6 el: 10 de Juliol de 2011, 00:59:32 am »

Indiferente.

Aquí se habla de como le recibiremos,pero y si no viene convocado? jajajajaj
SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat Pygmalion

• Infantil
  • Missatges: 215
« Respondre #7 el: 10 de Juliol de 2011, 13:54:35 pm »
La indiferencia es la mejor arma. Que se actúe como si a pesar de haber marcado el gol más importante del club en las últimas dos décadas, pareciera que nunca vestió esta camiseta. Que sienta lo que ha elegido ser: un jugador cualquiera, que genera indiferencia.

Desconnectat pil

• Juvenil
  • Missatges: 528
  • Tornarem
« Respondre #8 el: 10 de Juliol de 2011, 16:20:41 pm »
Per mi el millor és l'indiferència

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #9 el: 10 de Juliol de 2011, 18:14:37 pm »
Indiferència
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #10 el: 10 de Juliol de 2011, 21:23:32 pm »

Indiferente.

Aquí se habla de como le recibiremos,pero y si no viene convocado? jajajajaj

Indiferente?  Vamos q los tratarás como a uno mas del equipo rival no? Pobre chaval entonces jjijijiji, yo de él ya ni vendría.  :ok

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #11 el: 10 de Juliol de 2011, 23:49:07 pm »
Qui és aquest Marc? Amb qui ha empatat en el món del futbol?
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8827
« Respondre #12 el: 12 de Juliol de 2011, 09:31:58 am »

Crec que ja no hi ha cap mena de dubte després de la participació del seu defensor Ginkgo :ostres
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #13 el: 12 de Juliol de 2011, 10:10:14 am »
indifencia...

per principis no puc escridassar al jugador que m'ha fet viure un dels moments esportius més importants de la meva vida,

tot i que m'ha decebut molt les formes en que ha marxat, i que estem tots segur que hauria pogut marxar de manera diferent i més "correcte", una cosa no treu l'altre... potser no em sortira l'aplaudiment euforic que li hagués fet amb altres circumstàncies, però tampoc em sortira cridar/insultar a un jugador que ha format part d'un moment tan intens i emotiu com el que vem viure a Eibar,

jo crec que s'ha equivocat al marxar així, pero el temps ja donarà o treurà raons.. per mi, que tingui sort i que aprengui dels errors que ha comes marxant d'aquesta manera d'un club on ha fet història.

Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

jordix2

• Visitant
« Respondre #14 el: 13 de Juliol de 2011, 11:04:31 am »
Ell diu que no és per els diners,que es per una cosa personal dins del club :mmmm

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #15 el: 13 de Juliol de 2011, 11:43:38 am »
Ell diu que no és per els diners,que es per una cosa personal dins del club :mmmm

pues que lo diga a mi eso de leer no es lo que parece es por otra cosa pero no la digo no me vale, si no dice nada es por que no tiene nada que decir y a sido por dinero, a todos los jugadores que el club queria renovar los ha renovado sin problemas, incluso a los que el club a echado ninguno a hablado mal del club en ningun momento, que pasa que el club le tenia mania solo a el no me lo creo es un psetero y punto que aqui no vuelva y ojala no juege ni un minuto bueno si solo uno aqui en la nca para poder abuchearle por pesetero :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2197
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #16 el: 13 de Juliol de 2011, 12:06:53 pm »

pues que lo diga a mi eso de leer no es lo que parece es por otra cosa pero no la digo no me vale, si no dice nada es por que no tiene nada que decir y a sido por dinero, a todos los jugadores que el club queria renovar los ha renovado sin problemas, incluso a los que el club a echado ninguno a hablado mal del club en ningun momento, que pasa que el club le tenia mania solo a el no me lo creo es un psetero y punto que aqui no vuelva y ojala no juege ni un minuto bueno si solo uno aqui en la nca para poder abuchearle por pesetero :beer2 :beer2

A mi em fa pensar i crec que poster que es per enveja a la renovació per dos any a Fito....

No ho se potser m'equivoco, pero potser ell també volia una renovació semblan a la seva, nose...

Tot son hipotesis...
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #17 el: 14 de Juliol de 2011, 13:30:59 pm »

A mi em fa pensar i crec que poster que es per enveja a la renovació per dos any a Fito....

No ho se potser m'equivoco, pero potser ell també volia una renovació semblan a la seva, nose...

Tot son hipotesis...
:mmmm no creo que tenga nada que ver con Fito

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #18 el: 14 de Juliol de 2011, 16:45:47 pm »

Tot i que la seva marxa hauria pogut estar més adecentada, crec que l'aplaudiré sobretot per haver marcat el gol més important dels darrers 20 anys del club. El seu gol i la posterior angoixa fins a final de partit, ens va fer gaudir d'un ascens històric.

Personalment, celebrant aquell gol jo em vaig treure 20 anys de sobre...  per un gran moment!!

Tots recordarem d'aqui a 10, 20, fins i tot 25 anys aquell gol de Marc Fernandez a Ipurúa. El recordarem més fins i tot que la seva marxa precipitada del club. Crec que és millor quedar-te amb la part positiva que en la negativa.

Llàstima que hagi marxat d'aquesta manera després d'haver renovat, si. Peró alguna cosa deu haver passat. Potser millor no saber-ho, fem foc nou i centrem-nos en fer un equip força competitiu per no patir gaire a la 2a divisió A que tant ens ha costat retornar.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #19 el: 14 de Juliol de 2011, 17:00:56 pm »
El 'problema' de la polèmica sortida del Marc és precisament haver estat l'heroi d'Ipurua. Si no hagués estat per això, a poca gent li importaria el cas que ens ocupa. També cal tenir en compte que la visita del Cartagena, ja a la quarta jornada, no haurà deixat temps de cicatritzar la ferida. La rebuda no crec que li sigui precisament càlida.

Per altra banda, si ell creu tenir la raó penso que ho hauria d'exposar i no amagar-se tal i com 'li aconsellen que faci', ja que aquesta actitud, sense donar cap mena d'explicació el deixa a ell com a mentider, traïdor i 'pesseter'.

Per últim, només falta llegir segons quins articles a certs diaries esportius, signats per amics de la família, que li fan un flac favor al jugador i encara més al propi mitjà, ja que es posa d'una de les parts, obviant el principi de la informació per no ser més que una opinió.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!