Autor Tema: Propostes de fitxatges  (Llegit 19980 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
Propostes de fitxatges
« el: 10 de Juliol de 2011, 18:14:49 pm »
Como dice el compañero FerniSBD, para que el post de rumores no se llene de cosas que no tienen que ver con rumores, aquí podremos poner las propuestas VIABLES y COHERENTES que podríamos fichar para reforzar la plantilla.

Con suerte algún directivo que mire el foro puede fijarse en algún nombre y quien sabe.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
  • Gènere: Masculí
Re:Propostes de fitxatges
« Respondre #1 el: 10 de Juliol de 2011, 18:38:24 pm »
Ami me gusta mucho Pablo Infante, capitán del Mirandés.

Desconnectat _1903_

• Aleví
  • Missatges: 70
« Respondre #2 el: 10 de Juliol de 2011, 23:48:24 pm »
El colombiano Radamel Falcao !!

...

Creo que este post se convertirá en uno de los mayores posts sin sentido de la historia, se puede decir misa aquí que la dirección deportiva hará lo que crea conveniente, además de que leeremos cada nombre por aqui como los anteriores que hemos leido ya de si Keirrisons de turno, Tamudos, Pandianis, etc etc

REALIDAD MUCHACHOS , REALIDAD !!

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #3 el: 11 de Juliol de 2011, 01:57:27 am »
El colombiano Radamel Falcao !!

...

Creo que este post se convertirá en uno de los mayores posts sin sentido de la historia, se puede decir misa aquí que la dirección deportiva hará lo que crea conveniente, además de que leeremos cada nombre por aqui como los anteriores que hemos leido ya de si Keirrisons de turno, Tamudos, Pandianis, etc etc

REALIDAD MUCHACHOS , REALIDAD !!

Empieza a dar ejemplo con lo de Falcao xd

Suponiendo que lo dices de broma, la cosa es que no se llene de porquería el post de rumores, y aquí pongamos lo que nos guste a nosotros, no lo que sea de verdad un rumor que suena por algo. Eso si a todos nos gustaría que ficharamos a De Gea, Bojan, Nani y Ganso, pero limitémonos a poner cosas coherentes y viables para nuestro equipo anda.

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #4 el: 12 de Juliol de 2011, 19:29:48 pm »
He leido que Aaron Ñiguez se ha desvinculado del Valencia FC... nose si aun estara disponible pero seria un buen fichaje

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #5 el: 13 de Juliol de 2011, 11:12:50 am »
He leido que Aaron Ñiguez se ha desvinculado del Valencia FC... nose si aun estara disponible pero seria un buen fichaje

Res, a fitxat pel Almeria, sera rival nostre.... gran jugador

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2825
  • Som el Sabadell !
« Respondre #6 el: 13 de Juliol de 2011, 18:38:04 pm »
No se si una vegada que ha deixat el AJAX te intenció de retirarse o pensa seguir algun temps mes en actiu, tampoc se si te ofertes d'algun club, pero jo segueixo pensant, que deixan a part ideologies polítiques, que de fet no et fan ser ni millor ni pitjor futboliste, que OLEGUER sería un gran reforç per la defensa, experiencia no li falta i ademes es de la ciutat, que en penseu?   
Hem tornat !

Desconnectat Grandine

• Jugador Prof.
  • Missatges: 954
« Respondre #7 el: 13 de Juliol de 2011, 19:47:09 pm »
No se si una vegada que ha deixat el AJAX te intenció de retirarse o pensa seguir algun temps mes en actiu, tampoc se si te ofertes d'algun club, pero jo segueixo pensant, que deixan a part ideologies polítiques, que de fet no et fan ser ni millor ni pitjor futboliste, que OLEGUER sería un gran reforç per la defensa, experiencia no li falta i ademes es de la ciutat, que en penseu?

Jo sempre he mantingut que jugadors de certa indole (velles glories vingudes a menys) no els vull veure ni en pintura, i tot i que ho segueixo pensant, crec que Oleguer podria crear una mica de competitivitat a la parcel·la defensiva i sent de la casa potser fins i tot vindria a lluitar i no buscant un retir anticipat.

jordix2

• Visitant
« Respondre #8 el: 14 de Juliol de 2011, 11:35:06 am »
Si es baixa la ficha, jo me'l quedava, però no crec que es vulgui baixar el sou  :whistle:

Desconnectat Cañadas10

• Infantil
  • Missatges: 195
« Respondre #9 el: 14 de Juliol de 2011, 14:31:40 pm »
Un extremo interessante podria ser el jugador del Numancia Mario que no ha renovado por el Numancia. Los jugadores del Numancia suelen tener sueldos discretos... este xabal tiene bastante experiencia en segunda e incluso en primera. Un buen elemento para el extremo que nos hace falta reforzar.

jordix2

• Visitant
« Respondre #10 el: 14 de Juliol de 2011, 23:25:13 pm »
Doncs a mi m'agradaria fitxar al Gerard del girona que ha rescindit contracte :yes:

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #11 el: 15 de Juliol de 2011, 14:10:56 pm »
ja tenim al Cuco

Desconnectat soler

• Infantil
  • Missatges: 196
  • C.E. SABADELL
« Respondre #12 el: 15 de Juliol de 2011, 14:24:06 pm »
coromines no compta per pochettino.
C.E. SABADELL

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #13 el: 15 de Juliol de 2011, 15:56:14 pm »
Coro no estaria nada mal, otro tema aparte seria su ficha con el caché de venir de primera  :confused:
@javi_gt86

Desconnectat chus_arlekinat

• Aleví
  • Missatges: 45
« Respondre #14 el: 15 de Juliol de 2011, 15:59:37 pm »
Coro, seria una gran incorporació, però ho té gairebé fet amb el Valladolid. Juanjo Ciércoles és el que necessitem! es el Sergio Busquets del nostre CES!

Desconnectat Eneko_Sbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 605
« Respondre #15 el: 15 de Juliol de 2011, 17:37:09 pm »
Sin duda Juanjo Ciercoles seria nuestro mejor fichaje, esperemos que podamos tenerlo en propiedad a partir de la temporada que comienza!  :bandera

Desconnectat Fraranu

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 27
  • FIFA 12 = SABADELL
« Respondre #16 el: 15 de Juliol de 2011, 23:24:00 pm »
Tambien se puede buscar en segundos equipos, como el barca.

Podriamos fichar a Gerard Deulofeu, Illie y Rafinha.

Desconnectat Arlekinadous

• Infantil
  • Missatges: 231
« Respondre #17 el: 16 de Juliol de 2011, 02:09:25 am »
Uffff!, darrerament noms n'han sortit molts...

Sembla que fins al moment l'equip s'ha anat reforçant bé en defensa, migcamp i també d'extrems, però el davanter centre = ? Sí, tenim a Joaquín que la temporada passada ho va fer bastant bé, però no era titular, va jugar poc i era a segona B, no a segona A. Sembla ser que Florian és un bon davanter centre amb gol però, i si surt "rana"? Potser convindria fitxar un altre "killer" de l'àrea o bé un extrem que marqui gols i també pogués jugar de tant en tant de davanter centre. La temporada passada vam tenir una mica un problema a l'hora de marcar gols, però per sort s'en van encaixar poquíssims i va sortir bé. A Segona "A" probablement ens foteràn més gols perque els rivals son de més qualitat que a Segona "B". Per tant, el Sabadell per contrarestar-ho també probablement haurà de fotre més gols que la temporada passada.

Desconnectat Fraranu

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 27
  • FIFA 12 = SABADELL
« Respondre #18 el: 17 de Juliol de 2011, 20:59:02 pm »
A mi m'agradaria fixar al Johnatan Soriano.

Desconnectat arlekinatlasalut

• Juvenil
  • Missatges: 318
« Respondre #19 el: 17 de Juliol de 2011, 21:36:50 pm »
A mi m'agradaria fixar al Johnatan Soriano.

L'altra dia me¡l vaig trobar a la gasolinera de Sant Quirze i li viag dir que fiches pel Sabadell   :icecream: Em va contestar que No estaria mal pero em sembla que em donava mes pel seguit que una altra cosa..  :exxxx