Autor Tema: Rubi, aquest gran entrenador  (Llegit 1868 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat arlekinato

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 16
Rubi, aquest gran entrenador
« el: 17 de Novembre de 2005, 02:24:32 am »
José Luis Montes apareixia com el salvador de la temporada i diumenge rere diumenge aquest paper sembla  més reservat per a Cañadas. L'amic Montes comença a demostrar que és un tècnic de la vella escola, amb molta mala llet -que mai sobra-però no gaire més. Sincerament mai he sigut partidari d'entrenadors histriònics, tals com Luis Fernández, David Vidal o Fernando Vázquez. Però ja se sap, qüestió de gustos.

Sense ànim de llançar-me ningú al damunt, només vull deixo una reflexió: si el joc especulatiu de Mora o de Montes no ens resulta, no valia més la pena deixar en Rubí experimentar amb un futbol més vistós? Si no pugem, almenys disfrutem. No?

PD: Per cert, els pericos podreu trobar una entrevista amb Joan Francesc Ferrer 'Rubi' al diari Blanc-i-Blau, que avui dijous torna després d'haver-se deixat d'editar temporalment. La signa un servidor :)

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
Re: Rubi, aquest gran entrenador
« Respondre #1 el: 17 de Novembre de 2005, 10:24:06 am »
Amb el Rubi estariem a 3ª ocupant la paça del teu benvolgut Espanyol B. Per favor va acceptar entrenar al Sabadell perquè cobrava pocs´ho podia combinar amb la seva feina i si baixava a 3ª no passava res ja que entrava amb els càlculs del Piedrafita.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
« Respondre #2 el: 17 de Novembre de 2005, 13:31:25 pm »

Rubi tampoc em convencia, perquè la seguretat defensiva és molt important en aquesta categoria, però crec que el factor que realment va permetre que obtinguéssim la permanència, va ésser el fitxatge de Ramon al mercat d´hivern.  Mirem sinó l´estadístiques de gols encaixats.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #3 el: 17 de Novembre de 2005, 17:34:36 pm »
Con Rubi teniamos una defensa muy lenta: Dot y Genís. A mi me gustaría ver lo que pasaría con una buena defensa y el sistema de Rubi. A mi no me desagradaba.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #4 el: 17 de Novembre de 2005, 18:23:26 pm »
el q està clar és q trobar el tècnic ideal no és tan fàcil... i q parlar amb posterioritat sí q és fàcil.

Per exemple, mireu q fàcil tindria ara ficar-me amb el meu amic Mutio pel tema Josep Maria Gonzalvo, jajajajaja!   ;D
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #5 el: 17 de Novembre de 2005, 19:10:30 pm »
era un entrenador molt jove, poc experimentat i debutant a la categoria am un historic com el nostre  :scut era molt dificil que tot li surtís bé el que recordo molt és el 2-5 l girona... :clap
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #6 el: 17 de Novembre de 2005, 20:16:10 pm »
Per exemple, mireu q fàcil tindria ara ficar-me amb el meu amic Mutio pel tema Josep Maria Gonzalvo, jajajajaja!   ;D

Gonzalvo..........? Jo no recordo haber dit que fos bon o dolent entrenador. O potser si........... però de veres que no ho recordo.

A mi Rubi m'agradaba com entrenador. Potser ara seriem a 3a, però els teni ben ficats. I és el que diuen per aquí dalt.... potser aquest any amb aquest "teòric" millor equip, ara seriem líders.
De moment Montes m'està decepcionant.
Torno a repetir que ser entrenador de futbol no és tan difícil. Ara està de moda la mriconada del 4-2-3-1.
Un 4-4-2, de tota l vida, colocar els jugadors al seu lloc, i que treballin durant els entrenaments. Res més que això  :icon_exclaim:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
« Respondre #7 el: 17 de Novembre de 2005, 20:27:31 pm »
Haver deixat al Rubi era com un suicidi, si m'equivoco m'ho dieu, però em sembla que anavem últims, acabavem de perdre per 5-0 i encara els hi dona descans als jugadors un o dos dies, això no va agradar a gaire gent.
El que tenim ara no ens portarà a la UEFA però al menys els farà guanyar el sou amb doble sessió d'entrenaments.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #8 el: 17 de Novembre de 2005, 21:02:32 pm »
Haver deixat al Rubi era com un suicidi, si m'equivoco m'ho dieu, però em sembla que anavem últims, acabavem de perdre per 5-0 i encara els hi dona descans als jugadors un o dos dies, això no va agradar a gaire gent.
El que tenim ara no ens portarà a la UEFA però al menys els farà guanyar el sou amb doble sessió d'entrenaments.
T'equivocas estrepitosament. Vam perdre 5-0 i anavem últims abans de les vacances de nadal (aproximadament). Just despres, va començar una bona ratxa amb uns 5 partits o més sense perdre, i llavors abans d'anar al Tajonar (Osasuna b) va decidir que despres del partit donava uns 2 o 3 dies de festa (suposo que el bon treball que estaven fent es veuria recompensat). Llavors, en un partit igualat vam perdre 1-0 rebent el gol quan faltaven uns 10 minuts pel final. Despres es va comentar que si era per la festa, després la directiva deia que aquesta no era la raó, va arribar el mora...
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat visi

• President
« Respondre #9 el: 17 de Novembre de 2005, 21:17:20 pm »
Doncs si, anava molt errat, perdó, perdó i perdó per la meva mala memoria. :bigcry:
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #10 el: 17 de Novembre de 2005, 21:21:18 pm »
Doncs si, anava molt errat, perdó, perdó i perdó per la meva mala memoria. :bigcry:

Cues de pansa Visi  :tongue3:  :D
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #11 el: 17 de Novembre de 2005, 21:23:28 pm »
Home, tampoc demanis tants perdons, que no has comes cap delicte  :laugh: ;)
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat visi

• President
« Respondre #12 el: 17 de Novembre de 2005, 21:43:19 pm »
Ho deixem amb un perdó i dos "parenostres" ? :laugh:
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #13 el: 17 de Novembre de 2005, 21:48:46 pm »
Ho deixem amb un perdó i dos "parenostres" ? :laugh:

millor en 2 "honor al sabadell..." :laugh: :laugh: :laugh:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #14 el: 18 de Novembre de 2005, 18:03:35 pm »
Tan criticar al Montés al seu temps també era al Rubi i per no dir al Mora :( :no:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat ROA

• Aleví
  • Missatges: 45
« Respondre #15 el: 18 de Novembre de 2005, 18:49:55 pm »
Sembla que no canviem de temporada. Una altra vegada amb el tema Rubi? Mirem cap a endevant i deixem-nos de ficcions.