Autor Tema: Olot  (Llegit 7183 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

jordix2

• Visitant
Olot
« el: 14 de Juliol de 2011, 23:20:05 pm »
Teniu pensar anar a veure el partit de Pretemporada contra l'Olot, jo anire amb tren, amb la renfe, d'aqui a Barcelona Sants i despres a Olot.
Us animeu? :beer2

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
  • Gènere: Masculí
Re:Olot
« Respondre #1 el: 15 de Juliol de 2011, 00:14:27 am »
Teniu pensar anar a veure el partit de Pretemporada contra l'Olot, jo anire amb tren, amb la renfe, d'aqui a Barcelona Sants i despres a Olot.
Us animeu? :beer2
ahora que se como ir me lo pensaré  :mmmm

jordix2

• Visitant
« Respondre #2 el: 15 de Juliol de 2011, 00:19:52 am »
Me parece que no vamos a pagar entrada.

jordix2

• Visitant
« Respondre #3 el: 15 de Juliol de 2011, 00:28:41 am »
Osti!!! ara estic mirant per anar-en RENFE però no hi ha cap parada, algu em pot dir com anari, es que a mi m'havien dit que en RENFE fins a Sants i despres de Sants a Olot, però es veu que no es pot. :bigcry: :bigcry: :bigcry:

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #4 el: 15 de Juliol de 2011, 05:54:52 am »
Osti!!! ara estic mirant per anar-en RENFE però no hi ha cap parada, algu em pot dir com anari, es que a mi m'havien dit que en RENFE fins a Sants i despres de Sants a Olot, però es veu que no es pot. :bigcry: :bigcry: :bigcry:

pots provar aquí
 :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

jordix2

• Visitant
« Respondre #5 el: 15 de Juliol de 2011, 10:04:16 am »

pots provar aquí
 :mmmm

moltissimes gràcies Inda ets el millor!!! :)

segons el que diu la web, millor que vagi a Barcelona i de Barcelona a Vic i despres de Vic a la Garrotxa i d'alla a Olot no? :mmmm
« Darrera modificació: 15 de Juliol de 2011, 10:08:18 am per jordix2 »

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #6 el: 15 de Juliol de 2011, 12:55:14 pm »
Se juntan todos los factores para no ir: primer partido de pretemporada (pachanga absoluta), domingo por la tarde a las 20h., recuerdo del repaso que nos dieron hace dos años...
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #7 el: 15 de Juliol de 2011, 13:03:11 pm »
Al final creo que se juega a las 19:00, pero no, no es muy atractivo que se diga xD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

• President
« Respondre #8 el: 15 de Juliol de 2011, 13:25:57 pm »
Al final creo que se juega a las 19:00, pero no, no es muy atractivo que se diga xD

A las 19h. o las 20h. viene a ser lo mismo  :icon_mrgreen:
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #9 el: 15 de Juliol de 2011, 18:38:25 pm »

segons el que diu la web, millor que vagi a Barcelona i de Barcelona a Vic i despres de Vic a la Garrotxa i d'alla a Olot no? :mmmm

La Garrotxa es la comarca i la capital Olot
exemple El Valles es comarca capital Sabadell, no ni ha mes  :mmmm

ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat annusk@

• Aleví
  • Missatges: 39
  • Gènere: Femení
« Respondre #10 el: 15 de Juliol de 2011, 20:47:03 pm »
Pots consultar les rutes i els horaris aquí:

http://www.teisa-bus.com/web/horaris/L46.PDF
Sempre endavant Sabadell!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #11 el: 15 de Juliol de 2011, 22:35:24 pm »
mi padre fue muchos años masajista y delegado del futbol base y un año fuimos con los juveniles al campo de la garrotxa, en el mismo campo compremos secallonas y panes redondos buenisimos, cuando y al acabar el partido fuimos a comer a un restaurante de Olot y la comida excelente y buenisima, no se si podre ir pero no estaria mal ir a comer y tal y de paso ver el partido  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #12 el: 16 de Juliol de 2011, 01:45:08 am »
yo también estuve hace un par de añitos, en el lamentable partido de Copa Catalunya. Y además de afirmar de que los volcanes de la Garrotxa, ni son volcanes ni son nada, también pude comprobar como Olot es la localidad con menos bares que he visto nunca... Ni comer alguna cosa pudimos!   

En fin, que no se como estará el transporte para llegar allí. Me suena que habia una linea de buses "la Olotina", pero no estoy seguro . Y en coche no hay tanto como habia antes, yendo por los nuevos túneles dels Bracons

Por cierto, no se si seguirá su delantero Robert, que nos clavó un GOLAZO de chilena, lo vi un auténtico crack!
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #13 el: 16 de Juliol de 2011, 05:56:24 am »
yo también estuve hace un par de añitos, en el lamentable partido de Copa Catalunya. Y además de afirmar de que los volcanes de la Garrotxa, ni son volcanes ni son nada, también pude comprobar como Olot es la localidad con menos bares que he visto nunca... Ni comer alguna cosa pudimos!   

En fin, que no se como estará el transporte para llegar allí. Me suena que habia una linea de buses "la Olotina", pero no estoy seguro . Y en coche no hay tanto como habia antes, yendo por los nuevos túneles dels Bracons

Por cierto, no se si seguirá su delantero Robert, que nos clavó un GOLAZO de chilena, lo vi un auténtico crack!

Si vols informació dels volcans http://www.turismegarrotxa.com/territori-i-natura/parc-natural-de-la-zona-volcanica-de-la-garrotxa_84_ca.html no es mai per demés aprendre coses noves.

Doncs per la part d'Olot es on es menja molt be jo mateix o he fet, també depèn del que es busqui :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4321
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #14 el: 18 de Juliol de 2011, 10:40:39 am »
Però no paguen entrada tots els arlequinats o no paguen entrada els 'nebots' de la Gina?
De pas algú li hauria de dir a esta dona que comence a canviar el terme 'nebots' per el de 'nets'.

A mi me llevó un verano otro forero y comí muy bién en un barucho en el que por propia voluntad no hubiese entrado ni cobrando.
« Darrera modificació: 18 de Juliol de 2011, 12:33:32 pm per X-Men Aigua »
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

• President
« Respondre #15 el: 18 de Juliol de 2011, 11:50:01 am »

Robert Fernández sigue jugando allí. Debe tener sus años ya...

Desconnectat Eibar 2011

• Aleví
  • Missatges: 51
« Respondre #16 el: 18 de Juliol de 2011, 19:42:35 pm »
En Olot hay un restaurante que se come muy bien, Els Òssos. El que quiera que vaya que no va ha defraudar

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12578
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #17 el: 20 de Juliol de 2011, 00:01:32 am »
Jo aniré, amb 3 persones més en un cotxe. Sortirem a les 17 hores de Sabadell. L'arribada la preveiem a les 23 hores, ja que allà no soparem. Hi ha plaça per una persona més, si algú està interessat, que m'envii un privat i l'informo de com quedar i tal. Això si, entre tots paguem el gas-oil...

Qui vulgui anar a passar el Diumenge...
http://www.garrotxahostalatge.cat/cat/establiments.asp?id_categoria=2
http://www.cuinavolcanica.cat/cat/index.asp

Situació del camp:

A mi me llevó un verano otro forero y comí muy bién en un barucho en el que por propia voluntad no hubiese entrado ni cobrando.
Al ser diumenge, hi ha un 99% de possibilitats de que estigui tancat, ja que allà és un bar de transportistes i treballadors.  :wink2:
« Darrera modificació: 21 de Juliol de 2011, 00:20:55 am per birrero »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Navarrog

• President
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #18 el: 20 de Juliol de 2011, 22:41:10 pm »
No crec que hi vagi a Olot però per casualitat, quan val l'entrada?  :xin-xin
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #19 el: 20 de Juliol de 2011, 22:51:08 pm »
No crec que hi vagi a Olot però per casualitat, quan val l'entrada?  :xin-xin

Avui he parlat amb el cap de premsa del CE Sabadell i m'ha dit que trucarà a l'Olot, però que tot i així, sembla ser que ens poden clavar, pel fet de ser un 2a divisió A.

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!