Autor Tema: españa a la repesca  (Llegit 7223 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: españa a la repesca
« Respondre #40 el: 17 de Novembre de 2005, 19:12:26 pm »
Home, per la meva part, crec que el guanyarà Brasil, encara que jo estic ansiòs de celebrar la victòria d'Anglaterra al mundial.

Com a probables, hi han: Alemanya, Argentina, Holanda i Espanya, que els veig molt verds, França amb dubtes, Itàlia irregular.

Ucraïna, Portugal, Serbia i Montenegro, Suècia, Ghana, Croàcia, Mèxic, Polònia, Suïssa i República Txeca son de segon nivell, però com sempre, un parell d'elles arribaran lluny.

Estats Units, Costa Rica, Aràbia Saudita, Tunez, Costa d'Ivori, Corea del Sud, Japó, Iran, Equador i Paraguai seran aspirants a superar la primera fase, amatents a alguna sorpreseta.

I per acabar, Trinidad & Tobago,  Austràlia, Togo i Angola seran aspirants a aconseguir algun punt, i si guanyen un partit, m'alegraré per ells.

Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
  • Gènere: Masculí
Re: españa a la repesca
« Respondre #41 el: 18 de Novembre de 2005, 00:09:37 am »
El q és veritat és q és més complicat passar la primera fase d'una Eurocopa q la d'un Mundial... després és igual de complicat.

Espanya té poques opcions de guanyar un Mundial... sobretot pel número d'aspirants, però selecció hi ha i hi havia. Al 94 i al 2002 podria haver passat qualsevol cosa.

Guanyar 5-1 a Eslovàquia no és cap miracle, però al futbol actual no és tampoc tan fàcil. Als darrers 4 anys podria posar 100 resultats tranquil.lament d seleccions potents q van protagonitzar un paper patètic contra seleccions humils. Espanya i França són algunes d'elles, però curiosament s'apropen als 20 partits sense caure derrotats. Si això ho fes algú a la Lliga, parlaríem d'un bon equip.

Q cadascú vagi amb qui vulgui... però sense faltar 'massa' (potser una miqueta sí) al respecte.
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant