A veure... hem jugat bona part del partit amb Aiham de davanter centre, que és un jugador que la temporada passada va jugar a Primera Regional.
El Llagostera ha tingut molta feina en defensa. El seu porter ha tret dues faltes (una d'elles d'Arteaga) de miracle.
A més, el Llagostera, veureu com és dels equips de la part alta de Segona B. Tenen un equipàs i ho veureu (vaig dir en el seu camp la temporada passada el mateix i varen pujar).
Els davanters 'titulars', com Joaquín, a penes ha jugat, i Florian està lesionat... hem jugat amb jugadors del B també.
A mi la derrota per 1-0 no m'importa. Espero que arribi la gent que ha anat allà i em parlin de la imatge donada.
P.D.: Em consta que ja hi han representants oferint davanters 'de la categoria'
La verdad es que intento confiar y no ponerme nervioso, pero j****, ves los otros resultados de pretemporada de nuestros rivales y suelen ir del 0-4 al 0-7 normalmente, me haría un poco de ilusión ver como los nuevos van marcando algún golito y tal...
http://www.futbolplus.com/foro/viewtopic.php?f=76&t=181313&start=0 Aquí tenéis una buena lista de los partidos y los resultados de los que hablo.
Contra equips com l'Alto Essera marco fins i tot jo... siguem realistes, mira't la diferència de categories en els partits amb pallisses i desprès mira els partits amb equips amb una sola categoria de diferència, veuràs que van apretadets.