Autor Tema: Redondo, nou jugador arlequinat  (Llegit 8369 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
  • Gènere: Masculí
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
Re:Redondo, fitxat
« Respondre #1 el: 25 de Juliol de 2011, 19:05:49 pm »
Vaya día, 3 de golpe  :cheer

Por cierto, algunos tendrán que disculparse por una vez con el forero congresos, que esta vez nos adelantó una primicia  >:D
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #2 el: 25 de Juliol de 2011, 19:07:17 pm »

Por cierto, algunos tendrán que disculparse por una vez con el forero congresos, que esta vez nos adelantó una primicia  >:D
No, ell va dir redonde :Paletas:
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #3 el: 25 de Juliol de 2011, 19:18:23 pm »

No, ell va dir redonde :Paletas:
Jeje, bueno eso es cierto, pero después de las muchas faltas de ortografía que hacemos todos por aquí, se le puede perdonar  :shifty:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat chus_arlekinat

• Aleví
  • Missatges: 45
Re:Redondo, nou jugador arlequinat
« Respondre #4 el: 25 de Juliol de 2011, 19:47:14 pm »
A ràdio Sabadell diuen que jugarà de central i a la web d´Arlekinats.com diuen que es el lateral esquerre que buscàvem. quina de les dues versions es la correcta? l´any passat a la ponferradina va jugar de lateral esquerre mes que de central.. en qualsevol cas, pot jugar en les dues posicions, aixi que fara falta un altre defensa, central o lateral esquerre.

Desconnectat Grandine

• Jugador Prof.
  • Missatges: 954
« Respondre #5 el: 25 de Juliol de 2011, 19:50:29 pm »
Jo aposto per ell més com a central. Esperem aviam quins moviments més hi ha, però aquest jugador fa bona pinta.

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #6 el: 25 de Juliol de 2011, 19:54:08 pm »
Bon fitxatge.
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #7 el: 25 de Juliol de 2011, 19:57:32 pm »
Doncs jo crec més que serà utilitzat preferentment al lateral esquerra, però també pot jugar de central, és polivalent. Igualment si a la web www.arlekinats.com diu que de lateral esquerra... feu-li cas, que el que escriu allà del Primer Equip hi entén de futbol.

Molt bon fitxatge. Amb quatre duros Xavi Roca està fent un equip que pinta molt bé.

Totalment d'acord. La gent abans de llençar-se al coll, hauria de preguntar o intentar contrastar les coses encara que fos una miqueta. Va a un encert per temporada. Els desencerts no els contem millor.  :Paletas:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #8 el: 25 de Juliol de 2011, 20:04:48 pm »
Doncs jo crec més que serà utilitzat preferentment al lateral esquerra, però també pot jugar de central, és polivalent. Igualment si a la web www.arlekinats.com diu que de lateral esquerra... feu-li cas, que el que escriu allà del Primer Equip hi entén de futbol.

Molt bon fitxatge. Amb quatre duros Xavi Roca està fent un equip que pinta molt bé.

Totalment d'acord. La gent abans de llençar-se al coll, hauria de preguntar o intentar contrastar les coses encara que fos una miqueta. Va a un encert per temporada. Els desencerts no els contem millor.  :Paletas:

Els desencerts són incomptables.
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #9 el: 25 de Juliol de 2011, 20:24:46 pm »
mas que acertar o no, es publicar un nuevo tema sin haber nada oficialmente, se emociona mucho y le da por abrir topics cuando podia ir perfectamente en rumors de pretemporada.

Me gusta, joven y llegó a jugar con el primer equipo del Sevilla.
@javi_gt86

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #10 el: 25 de Juliol de 2011, 20:35:06 pm »
Lo bueno fue el chavalote este del foro que se supone que es sevillista y que dijo que era rotundamente mentira cuando el jugador ya estaba preparando el neceser pa venirse pa Sabadell  :laugh2:. Viva Congresos!

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8824
« Respondre #11 el: 25 de Juliol de 2011, 20:48:23 pm »

Benvingut Redondo, un altre que m´agrada i força, calitat li sobra, també es de toc, la treu jugada i si hagués tingut una mica de sort ara estaría jugant al primer equip del Sevilla.

Bien Congressos, a ver si coges una racha de aciertos y cambias prejuicios :w00t:
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat chus_arlekinat

• Aleví
  • Missatges: 45
« Respondre #12 el: 25 de Juliol de 2011, 21:15:47 pm »
Fa 2o3 anys va estar a punt de quedarse al primer equip sevillista, tenia dorsal del primer equip, peró va tenir una lessió important i es va trencar les seves opcions, als foros sevillistes parlen meravelles d´ell, aviam com surt! pinta bastant bé, el treball de xavi roca i de l´area esportiva es per treures el baret! sense gastarse res, esta fent un bon equip! sort Redondo i benvingut a la nostre gran familia arlequinada!

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #13 el: 25 de Juliol de 2011, 21:34:32 pm »
Si hacemos caso a su trayectoria y, sobre todo,  a su última temporada.
Redondo no es un central que puede jugar de lateral izquierdo (como fue el caso de Olmo la pasada campaña en el Puertollano), sino un lateral izquierdo que puede jugar de central.

PD: si acierta una habrá que decirlo... bravo congressos!
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #14 el: 25 de Juliol de 2011, 22:23:42 pm »
de moment no em vull mullar massa parlant del tema fitxatges més q res perq a la majoria de jugadors encara no els he vist mai a jugar en directe i no puc opinar pero vaja, la política de fitxatges q estem utilitzant de portar a gent jove i amb experiència a la categoria m'està agradant molt i penso q pot ser la clau de l'èxit, espero no equivocar-me !!!

BENVINGUT REDONDO !!!

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #15 el: 25 de Juliol de 2011, 23:08:46 pm »
Fa 2o3 anys va estar a punt de quedarse al primer equip sevillista, tenia dorsal del primer equip, peró va tenir una lessió important i es va trencar les seves opcions, als foros sevillistes parlen meravelles d´ell, aviam com surt! pinta bastant bé, el treball de xavi roca i de l´area esportiva es per treures el baret! sense gastarse res, esta fent un bon equip! sort Redondo i benvingut a la nostre gran familia arlequinada!

por cierto, la lesión importante fue concretamente rotura de tibia y peroné. un año y medio sin jugar. justo cuando el Sevilla At. andaba por la División de Plata. Ya recuperado fue el capitán del filial sevillista en Segunda B, pero ya no le dieron bola en el primer equipo... lo que le empujó a la experiencia en Ponferrada.
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #16 el: 25 de Juliol de 2011, 23:10:49 pm »
Pel que sembla ja ha arribat a Mas Solà. A través de twitter, Mackay ha penjat una foto dels 2 a l'habitació de l'hotel!!

Benvingut  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #17 el: 26 de Juliol de 2011, 12:12:16 pm »
de moment no em vull mullar massa parlant del tema fitxatges més q res perq a la majoria de jugadors encara no els he vist mai a jugar en directe i no puc opinar pero vaja, la política de fitxatges q estem utilitzant de portar a gent jove i amb experiència a la categoria m'està agradant molt i penso q pot ser la clau de l'èxit, espero no equivocar-me !!!

BENVINGUT REDONDO !!!
pues yo estoy esperando tu análisis de los fichajes  :rolleyes2:

Desconnectat PERE PONS(RETURN)

• Infantil
  • Missatges: 297
« Respondre #18 el: 26 de Juliol de 2011, 12:26:38 pm »
Jo el vaig veure a jugar amb el porter que tenim a començaments de temporada de lliga amb la Ponfe,
i la defensa em va semblar un auténtic desastre.........

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #19 el: 26 de Juliol de 2011, 13:03:43 pm »
Jo el vaig veure a jugar amb el porter que tenim a començaments de temporada de lliga amb la Ponfe,
i la defensa em va semblar un auténtic desastre.........

Es lo que dicen por Ponferrada, que es un paquete, pero no lo digo por no destrempar  :laugh2: Supongo que en un equipo que desciende poco se puede salvar, pero yo primero tengo que verlo en acción...