Perdoneu, però em fa gràcia la gent que diu que ha sortit tan descepcionada, que ha passat vergonya, o no sé quantes bestieses més he llegit....
jo la única vergonya ajena que he passat és per 4 gamberros que s'anaven dedicant a fer el pena per allà davant... a part d'això, m'he trobat el que esperava veure, molt més afició del Sabadell que del Terrassa (logicameeeeent), un típic partit de pre-temporada (encara que sigui de la "prestigiosa" copa catalunya) on s'estan fent proves, i que ha de servir per treure conclusions de coses bones, i coses a millorar, per anar agafant el ritme després de varies setmanes carregant físicament als jugadors... i ja està. No deixa ser ser un partit de pre-temporada, i jo hagués marxat amb la mateixa sensació encara que haguèssim fet un 0-5, o encara que ens haguèssin guanyat (tot i que està clar que guanyar el derbi contra els egarencs, sempre et deixa un bon gust de boca!)
A cas vem fer una pre-temporada "perfecte" pel que fa a resultas i joc l'any passat? I com va acabar la cosa?...
A cas fan unes pre-temporades impecables els "millors equips del món" que acaben guanyant titols a grapats?
Que voleu que us digui... jo tinc confiança 100% amb l'equip, i tinc ganes de disfrutar i molt aquesta temporada a segona A!! (i no només això, sinò que estic segur que disfrutarem molt.. estic molt optimista, com sempre xD)
Apali.. a disfrutar i ara no ens pensem que ja baixarem a 2B segur si perdem l'amistòs contra el Reus o ens eliminen de la copa catalunya, ni ens pensem que pujarem a primera si guanyem al Espanyol al divendres (que guanyarem! jejeje)
Bon dia a tots!!
i Visca el Sabadell !!!!!!!
PD: Em quedo amb el GOLÀS del Florian... buaaah!