Autor Tema: J.36 Real Murcia CF - CE Sabadell FC Dissabte 28 a les 18h  (Llegit 23733 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
Re:J.36 Real Murcia CF - CE Sabadell FC Dissabte 28 a les 18h
« Respondre #160 el: 29 de Abril de 2012, 20:49:13 pm »
Espero de tot cor que Manu Lanzarote em fagi quedar molt però que molt malament les properes jornades i m'hagi d'empassar les meves paraules... Però quan som més d'un els aficionats que estem una mica mosquejats amb aquest jugador, per alguna cosa serà...
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #161 el: 29 de Abril de 2012, 22:06:12 pm »
Parece que ya os ha leído:

Manu Lanza ‏ @MLanza12

Volveremos cuando acabe la temporada. Hasta pronto a todos los seguidores.

A ver si con la neura se vuelve a salir o pasa todo lo contrario...

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #162 el: 29 de Abril de 2012, 22:09:58 pm »
Espero que vuelva... Pero este sábado a partir de las 18h! Sin suda su enorme bajón de forma ha acabado de sentenciar la pobrísima capacidad ofensiva de nuestro equipo.
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #163 el: 29 de Abril de 2012, 22:19:46 pm »
 :scut :bandera :bandera

A veura si es pica i torna a rutllar  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5774
« Respondre #164 el: 29 de Abril de 2012, 23:01:08 pm »
A mi lanza me dio la impresión también que el otro dia no estaba conectado en el partido. Quizas sea una percepción, pero que carreras cambie a un tio tan importante en el descanso quizas da muestras de que no solo fuimos 2 los que vimos eso.

De todas formas, ha sido inteligente con su comentario. El debe hablar sobre el campo y con ese comentario ha demostrado que así lo hará. Seguramente se irá a otro equipo, pero se dejará la piel en el campo como hasta ahora así siempre habia sido.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #165 el: 29 de Abril de 2012, 23:44:45 pm »
Lanza ja s'ha cansat d'aguantar personatges que l'han criticat públicament quan ell ha comentat algun partit del Barça o li han dit que només ha de pensar en el CE Sabadell, o altres personatges patètics que li han enviat desenes de missatges demanant-li la samarreta i quan els ha dit que no en pot regalar tantes com li demanen li han dit de tot.

Només voldria recordar a la gent els gols que porta en lliga, i que comparin amb els davanters teòrics de l'equip. També voldria dir que el dia del Girona estava tocat físicament, i per acabar el tema, també dir que com tot jugador de futbol té ratxes millors i pitjors, i per rendiment general de la temporada ha aportat molt més que no pas ha deixat d'aportar.

Del partit contra el Múrcia... si comencem el partit amb 10 jugadors i el rival en algunes jugades sembla que en tingui 12 sobre la gespa (i no em refereixo a l'àrbitre), és normal que el perdem. Cal intensitat en les jugades a pilota parada en contra, cal més lògica en les posicions dels jugadors i cal un lateral esquerra.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #166 el: 29 de Abril de 2012, 23:51:40 pm »
Lanza ja s'ha cansat d'aguantar personatges que l'han criticat públicament quan ell ha comentat algun partit del Barça o li han dit que només ha de pensar en el CE Sabadell, o altres personatges patètics que li han enviat desenes de missatges demanant-li la samarreta i quan els ha dit que no en pot regalar tantes com li demanen li han dit de tot.

Només voldria recordar a la gent els gols que porta en lliga, i que comparin amb els davanters teòrics de l'equip. També voldria dir que el dia del Girona estava tocat físicament, i per acabar el tema, també dir que com tot jugador de futbol té ratxes millors i pitjors, i per rendiment general de la temporada ha aportat molt més que no pas ha deixat d'aportar.

Del partit contra el Múrcia... si comencem el partit amb 10 jugadors i el rival en algunes jugades sembla que en tingui 12 sobre la gespa (i no em refereixo a l'àrbitre), és normal que el perdem. Cal intensitat en les jugades a pilota parada en contra, cal més lògica en les posicions dels jugadors i cal un lateral esquerra.
Totalment d'acord amb tu, company.

Sin Lanza iríamos últimos. Honor a Lanzarote.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5774
« Respondre #167 el: 30 de Abril de 2012, 00:08:32 am »
Bueno, lo del feisvuc la verdad es que es lamentable que cada vez que hace un comentario salten varios personajes a la chepa ( los mismos que saltan cada vez que se habla de precios de las entradas ) gente con avatares del Barça o del Madrid que se la repapinfla el sabadell.

En quant a lo del Lateral esquerre estem d'acord Birrero. Jo possaria a Oscar i treuria a Ezequiel de inici que la pot liar en qualsevol moment. Pero Carreras te fixació amb aquest home a l'extrem. I que consti que l'oscar no ho fa malament en aquesta posició, pero ara mateix em sembla millor lateral que Bermudo.

No obstant ahir no va estar malament ell només, van estar malament TOTS. Lao estaba desbordat, Agustin no sabia per on li venien, ( i ja fa partits... aquest home ens l'estimem molt pero no serveix per a segona, es aixi de trist i realista) Arteaga no pot amb la seva ànima ja i Adrian luna te molt poca visió de joc.

No entenc la mania que tenim de fotreli pilotades a Luna, que es un tap. Abans no fotiem ni una pilotada i ahir era l'unic que sabiem fer. I clar, totes les pilotes perdudes.

Ahir va faltar intensitat i aixo esta clarisim. I també tinc clar que l'equip s'ha relaxat veient-se a 9 punts. Els d'abaix son molt dolents, molt molt molt pero si ens confiem encara ens la fotrán...

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1781
« Respondre #168 el: 30 de Abril de 2012, 13:08:44 pm »
Diumenge estava que estripava el carnet i avui més en fred i reflexionant penso: de veritat no ens veiem capaços de treure 6 punts en 7 jornades? Donem un marge de confiança i a veure si acabem la temporada gaudint d'aquesta segona divisió que ens ha costat tant aconseguir de nou. Tots ja saviem que no seria un passeig o sigui que acabem de passar-nos-ho bé i la temporada que ve ja es veurà.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8175
  • un camp de primera
« Respondre #169 el: 30 de Abril de 2012, 13:15:36 pm »
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat miguellll

• Jugador Prof.
  • Missatges: 640
« Respondre #170 el: 30 de Abril de 2012, 19:51:50 pm »
 :ike: si nos ponemos a pensar los 4 de abajo lo tienen complicadisimo ................... ........ahora bien lo que haga el sabadell es ya otra cosa
Honor al Sabadell! Honor a la Ciutat! i visca el nostre club sempre estimat!

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #171 el: 30 de Abril de 2012, 20:06:38 pm »
Es que no estamos tan mal como parece.

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3790
« Respondre #172 el: 30 de Abril de 2012, 22:31:49 pm »
Una pena la oportunidad perdida en Murcia, porque aunque demostramos ser más equipo que ellos, tuvimos mucha presencia, mucha posesion y mucha autoridad por momentos ... fuimos autenticamente nulos en la parte de arriba.
No creo que sea un problema de actitud o dejadez, pienso que es la tónica de todo el año e incluso del pasado que es que nos cuesta mucho hacer goles.
Por cierto he leido un par de comentarios que dicen que necesitamos un lateral izquierdo, pues si es una critica a Bermudo, no coincido para nada, para mi es de los que más cumplen cada vez que juega... el otro dia no fue de los peores ni mucho menos, pero como siempre comentamos son opiniones y diferentes gustos.
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2823
  • Som el Sabadell !
« Respondre #173 el: 01 de Maig de 2012, 20:08:19 pm »
acabo d'arribar del pont (el partit llogicament el vaig veure) i estic molt preocupat ,portem uns quants partits no jugant a res i jo que em "trago" bastants partits de segona A crec que som ara actualment el equip que estem fent pitjor les coses de la zona baixa. No cal dir la bona ratxa que porten per exemple el OSCA i VILLARREAL, pero es que el dissabte mateix vaig veure el VALLADOLID-CARTAGENA i tot i que tenen un peu i mig a segona B i jugaben amb 10 en van donar molt mes bona impressio que nosaltres, com tambe me la va donar el GIRONA la setmana passada. Crec que estem a temps de canviar, pero jugant aixi, senyors, ens anem a segona B a no ser que els 4 de abaix facin les coses moooolt malament.  Tan de bo el dissabte guanyem al Celta i em critiqueu la tira per pesimista, alarmant i el que vulgueu, pero es que m'estimo tan aquets colors, que ara mateix ho veig negrisim, i tornar al pou em fa panic.
Hem tornat !

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #174 el: 02 de Maig de 2012, 00:41:57 am »
Manu Lanzarote todavia no ha echo nada importante en este club, como para tenerlo como un heroe. Yo creo que le importamos bien poco y si al final de año se quiere ir, adios!!! Ami Lanzarote me da igual, yo quiero que se salve mi equipo, este jugador no sera recordado por mi.
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!