No acostumo a fer comentaris llargs, de fet no acostumo a fer masses aparicions pel foro, però el tema de la ràdio em dol. Primer: conec personalment als components dels esports a R.S. i segon: durant molts anys he fet ràdio a diverses emissores municipals.
En la crisi que estem patint és normal les retallades a tots nivells i a tots els estaments de la corporació municipal, i R.S. hi pertany, fins aqui, i per desgràcia, correcte. Però com bè diu un company més amunt un mitjà ha de ser conscient de que és el que li reporta, en aquest cas, més audiència. Em consta que la direcció de R.S. treu pit perque les últimes dades de la O.M.D. la situen com la emissora municipal de Catalunya més escoltada. Vull creure que sota aquest raonament es continuarà amb les retransmissions del Sabadell (que és el el seu producte estrella). Però hi han indicis que m'amoïnen com son els desplaçaments més cars (avió i hotel) el cànon de la L.F.P., i qui estarà a peu de gespa. La figura de l´Adri és indispensable en una retransmissió amb un mínim de qualitat radiofónica.
Em vénen al cap el Fité i el Padilla a Matadepera ràdio buscant-se la vida, en tots els sentits. Si ells amb 16 anys varen sortir-ne amb la solvència que ho van fer seria molt trist que tota una Ràdio Sabadell, "nº 1 a Catalunya", no sabes gestionar el bombonet que seràn les retransmissions del Centre d'Esports. Entre 2000 i 3000 oients, sobretot si no hi ha T.V. pel mig, és una audiència que a qualsevol anunciant local, sobretot si tenen sentiments arlequinats, li semblarà molt atractiva.
De moment ho deixo aquí, esperant que poguem escoltar cantar els gols del nostre Sabadell a 2ºA per gent arlequinada. Espero no haver de parlar més sobre aquest tema.