Autor Tema: Perillan les retransmisions per Radio Sabadell ?  (Llegit 8849 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Leonderubi

• Visitant
Re:Perillan les retransmisions per Radio Sabadell ?
« Respondre #20 el: 05 de Agost de 2011, 12:16:51 pm »
Para los más avanzados. No se podría crear un grupo en Facebook que mostrará la preocupación de todos los arlekinados ante la posibilidad de que esta temporada Radio Sabadell no retransmita los partidos de nuestro CE SABADELL? Podría ser un toque de atención a la emisora municipal y por que no, una medida de presión.

Salud y suerte.

Desconnectat Arlekinadous

• Infantil
  • Missatges: 231
  • Gènere: Masculí
« Respondre #21 el: 05 de Agost de 2011, 21:49:42 pm »
Para los más avanzados. No se podría crear un grupo en Facebook que mostrará la preocupación de todos los arlekinados ante la posibilidad de que esta temporada Radio Sabadell no retransmita los partidos de nuestro CE SABADELL? Podría ser un toque de atención a la emisora municipal y por que no, una medida de presión.

Salud y suerte.

Encara que no entenc l'ho de "per als més avançats", crec que seria una bona idea crear un grup al Facebook mostrant la nostra preocupació davant la possibilitat de que Ràdio Sabadell no transmeti els partits del Sabadell aquesta propera temporada a segona "A".  :yes:

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #22 el: 06 de Agost de 2011, 11:23:10 am »

Salud y suerte.

Encara que no entenc l'ho de "per als més avançats", crec que seria una bona idea crear un grup al Facebook mostrant la nostra preocupació davant la possibilitat de que Ràdio Sabadell no transmeti els partits del Sabadell aquesta propera temporada a segona "A".  :yes:

Lo de los más avanzados vol dir que como lo tenga que crear yo "estamos apañaos:sad2:

Desconnectat Triple F

• Infantil
  • Missatges: 259
« Respondre #23 el: 06 de Agost de 2011, 23:35:37 pm »
Va, critiqueu-me tots...

Per mi Radio Sabadell ja pot tancar dema mateix... en epoca de crisis, els meus impostos prefereixo que es gastin en altres coses i no en una radio amb uns continguts ridiculs...

Algu sap el pressupost anual de RS?

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #24 el: 07 de Agost de 2011, 00:28:56 am »
Va, critiqueu-me tots...

Per mi Radio Sabadell ja pot tancar dema mateix... en epoca de crisis, els meus impostos prefereixo que es gastin en altres coses i no en una radio amb uns continguts ridiculs...

Doncs començo jo...

abans de tancar la radio, es poden despedir carrecs de confiança, vendres algun que altre cotxe oficial, tancar la pseudo-revista publicitaria del Bustos & Cia, desplaçaments a madrit per asistir a les reunions del PSOE amb low cost, reduir sous de l'alcalde i altres carrecs politics... En fi, que hi han molts llocs on fotre tissorada sense que impliqui 'putejar' a la ciutadania com seria tancar la radio...

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat OriolhvSBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 612
  • A Sabadell, som del Sabadell
    • Colección Arlequinada
« Respondre #25 el: 07 de Agost de 2011, 00:57:48 am »
Va, critiqueu-me tots...

Doncs començo jo...

abans de tancar la radio, es poden despedir carrecs de confiança, vendres algun que altre cotxe oficial, tancar la pseudo-revista publicitaria del Bustos & Cia, desplaçaments a madrit per asistir a les reunions del PSOE amb low cost, reduir sous de l'alcalde i altres carrecs politics... En fi, que hi han molts llocs on fotre tissorada sense que impliqui 'putejar' a la ciutadania com seria tancar la radio...

:clap     :clap     :clap

Desconnectat Triple F

• Infantil
« Respondre #26 el: 07 de Agost de 2011, 11:06:27 am »
Va, critiqueu-me tots...

Doncs començo jo...

Una cosa no treu l'altra... Per mi la radio municipal podria estar dins de la llista que has fet tu, junt amb algunes cosetes mes.

Per què no hi pot haver una radio privada a Sabadell? El mercat es prou interessant... I professionals amb sortida en tenim... Per què TOT s'ha de pagar amb diners publics?

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Bultaco Racer
« Respondre #27 el: 07 de Agost de 2011, 11:20:56 am »
El problema es que no hi es aquesta radio privada que comentes... Si hi fos, ja seria un altre tema.

Jo nomes escolto RS els dies de partit que no estic al camp i lo poc que he escoltat fora dels partits, la majoria de programes fan una mica de pena, com molt be vas dir. Ara be, estic segur que hi ha molta gent que escolta aquesta radio, de dilluns a diumenge, i que per ells, una part de la ciutadania, seria una ******, a l'igual que pels arlequinats que hi escoltem els partits.

jo no estic dient en cap moment que la radio s'hagi de mantenir costi el que costi i que abans de tancar-la prefereixo que tanquin menjadors publics, casals d'avis o que deixin la ciutat a les fosques al vespre, no. L'unic que dic es que hi han MOOOOOLTS conceptes pressupostaris que es podrien retallar/anular sense que la ciutadania s'en vegi perjudicada. ;)

Desconnectat Triple F

• Infantil
« Respondre #28 el: 07 de Agost de 2011, 11:25:05 am »
Doncs llavors estem d'acord.

Potser ens hauriem de plantejar perquè no hi ha empreses privades a Sabadell...

Radio, Diaris, Agencies de Publicitat... per què serà???

Desconnectat Mitus

• Aleví
  • Missatges: 40
« Respondre #29 el: 07 de Agost de 2011, 13:41:56 pm »

Si no n'hi ha és senzillament perquè no deu ser rendible. Quina empresa privada seria capaç d'arriscar el seu capital en, per exemple, crear una ràdio nova que només genera un cert interès un cop a la setmana durant un interval de no més de 3 hores? O un diari que només comprés la gent per veure la crònica del dilluns (o dimarts!)?

El mercat respon a les necessitats o gustos de la gent. I, com sempre, estem massa a prop de Barcelona per a certes coses. Mitjans de comunicació no subvencionats a Sabadell ho tindrien ben cru per sobreviure, imaginem-nos d'obtenir beneficis.

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Bultaco Racer
« Respondre #30 el: 07 de Agost de 2011, 13:45:27 pm »
...I, com sempre, estem massa a prop de Barcelona per a certes coses.

Crec que aqui radica una part important del problema  :yes:

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #31 el: 07 de Agost de 2011, 15:05:08 pm »
...I, com sempre, estem massa a prop de Barcelona per a certes coses.

Crec que aqui radica una part important del problema  :yes:

Això no tindria de ser cap problema, si la gent d'aquesta ciutat estes amb les entitats d'aquesta ciutat, però com que la tele es molt llaminera només es fot " propaganda " del cap i casal per al que respecte a la tele " publica" i de les" del capital del reino" ja ni em parlem i com que sembli que a la majoria de la gent els hi costi pensar no s'interessa per les coses del lloc on viu i la propaganda feta des de aqui es molt petita en comparació. :veryangry:
Bé ja m'he quedat a gust  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Bultaco Racer
« Respondre #32 el: 07 de Agost de 2011, 15:13:21 pm »
Home, si que te a veure una mica bastant en segons quins negocis eh...

Per exemple, el que deia el Triple amb lo d'una agencia de publicitat... Si tu has de muntar un negoci d'aquest tipus i tens la Capital del pais a 20 km i a mitja hora de cotxe, el mes normal es que la muntis alla, ja que a part de cubrir BCN, t'entra tambe Sabadell i comarca, per no dir pais... en canvi, si l'ubiques a Sabadell, es mes dificil agafar clientela de BCN o d'altres racons del pais. No dic que sigui impossible muntar-la a SBD i que et funcioni, pero tens moltes mes facilitats i numeros que et funcioni millor alla ;)

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #33 el: 07 de Agost de 2011, 15:17:45 pm »
Home, si que te a veure una mica bastant en segons quins negocis eh...

Per exemple, el que deia el Triple amb lo d'una agencia de publicitat... Si tu has de muntar un negoci d'aquest tipus i tens la Capital del pais a 20 km i a mitja hora de cotxe, el mes normal es que la muntis alla, ja que a part de cubrir BCN, t'entra tambe Sabadell i comarca, per no dir pais... en canvi, si l'ubiques a Sabadell, es mes dificil agafar clientela de BCN o d'altres racons del pais. No dic que sigui impossible muntar-la a SBD i que et funcioni, pero tens moltes mes facilitats i numeros que et funcioni millor alla ;)

Doncs que la muntin a Madrid que encara els hi anirà millor :boig
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Triple F

• Infantil
« Respondre #34 el: 07 de Agost de 2011, 15:47:51 pm »

Si no n'hi ha és senzillament perquè no deu ser rendible. Quina empresa privada seria capaç d'arriscar el seu capital en, per exemple, crear una ràdio nova que només genera un cert interès un cop a la setmana durant un interval de no més de 3 hores? O un diari que només comprés la gent per veure la crònica del dilluns (o dimarts!)?

El mercat respon a les necessitats o gustos de la gent. I, com sempre, estem massa a prop de Barcelona per a certes coses. Mitjans de comunicació no subvencionats a Sabadell ho tindrien ben cru per sobreviure, imaginem-nos d'obtenir beneficis.

No puc estar més en desacord amb el teu comentari.

El mercat de Sabadell està tancat, vetat i destrossat des de fa anys.

Ciutats més pròximes a Barcelona i amb la meitat d'habitants mouen molts més beneficis empresarials que Sabadell.
Terrassa ja ens ha passat la mà per la cara, i només està 10 kms més lluny de Barcelona que nosaltres.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #35 el: 07 de Agost de 2011, 15:55:58 pm »

Ciutats més pròximes a Barcelona i amb la meitat d'habitants mouen molts més beneficis empresarials que Sabadell.
Terrassa ja ens ha passat la mà per la cara, i només està 10 kms més lluny de Barcelona que nosaltres.

Es que sempre sortim amb la mateixa " Barcelona està aquí el costat" Barcelona Barcelona.......i nosaltres que, som inutils no sabem crear o ja ens hem resignat de ser una ciutat dormitori de Barcelona o un barri, falten ganes de fer una ciutat, ja es ben cert que a Sabadell cada escù va per ell............ :botador
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #36 el: 07 de Agost de 2011, 16:37:24 pm »

Es que sempre sortim amb la mateixa " Barcelona està aquí el costat" Barcelona Barcelona.......i nosaltres que, som inutils no sabem crear o ja ens hem resignat de ser una ciutat dormitori de Barcelona o un barri, falten ganes de fer una ciutat, ja es ben cert que a Sabadell cada escù va per ell............ :botador

L'excusa de Barcelona no em serveix. Sincerament.

A Terrassa hi han Kiss Ràdio (Privada(http://www.radioterrassa.com/)), Ser Terrassa, a la 828 OM (Privada, però que crec que està sota mínims), 95.2 (Pública (www.terrassadigital.cat)) i Radio Star, 100.5 (Privada (http://www.radiostarterrassa.com/)), sense comptar la mítica Top-20 (104.7) que de tant en tant la lia i fa algun remember provocador, encara que sense llicència.

Sabadell no té iniciativa privada? O és que en els temes d'informació o publicitat no deixen que es desenvolupi? Jo ho tinc força clar...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #37 el: 07 de Agost de 2011, 17:25:30 pm »
Una pregunta vosaltres que sabeu tant quin es el sou del director de R.S.?

Desconnectat Mitus

• Aleví
  • Missatges: 40
« Respondre #38 el: 07 de Agost de 2011, 18:16:27 pm »
Quan he mencionat Barcelona no ho he dit per cap cosa més que per reflectir que molta de la informació que demandem ens ve per vies que no necessàriament han de ser locals. En altres paraules, que de la informació que demandem a Sabadell un tant per cent molt gran ens la pot proporcionar la televisió/ràdio/premsa autonòmica.

Digueu-me escèptic o capitalí, però tinc molts dubtes que la gent de Sabadell demandi informació específica de Sabadell fins al punt de poder mantenir mitjans de comunicació propis sense subvencionar. Res més. Jo, personalment, em considero molt sabadellenc però només escolto RS per les retransmissions dels partits i només llegeixo la pàgina del CES del diari.

Puc estar equivocat i m'agradaria que algú pogués demostrar-me que ho estic, però crec que ara mateix la demanda és la que és. Tant de bo una ràdio privada pogués omplir el buit que deixaria RS si es confirmés que no se seguiran fent les retransmissions del CES.

P.D. Perdoneu que no entri en el tema de si el mercat no es deixa desenvolupar i altres teories, perquè ho desconec completament. Potser aquest és el problema, i seria el més greu dels casos.

Desconnectat Arlekinadous

• Infantil
  • Missatges: 231
« Respondre #39 el: 07 de Agost de 2011, 19:26:38 pm »
Quan he mencionat Barcelona no ho he dit per cap cosa més que per reflectir que molta de la informació que demandem ens ve per vies que no necessàriament han de ser locals. En altres paraules, que de la informació que demandem a Sabadell un tant per cent molt gran ens la pot proporcionar la televisió/ràdio/premsa autonòmica.

Digueu-me escèptic o capitalí, però tinc molts dubtes que la gent de Sabadell demandi informació específica de Sabadell fins al punt de poder mantenir mitjans de comunicació propis sense subvencionar. Res més. Jo, personalment, em considero molt sabadellenc però només escolto RS per les retransmissions dels partits i només llegeixo la pàgina del CES del diari.

Puc estar equivocat i m'agradaria que algú pogués demostrar-me que ho estic, però crec que ara mateix la demanda és la que és. Tant de bo una ràdio privada pogués omplir el buit que deixaria RS si es confirmés que no se seguiran fent les retransmissions del CES.

P.D. Perdoneu que no entri en el tema de si el mercat no es deixa desenvolupar i altres teories, perquè ho desconec completament. Potser aquest és el problema, i seria el més greu dels casos.

No vull entrar mai en res que comporti controversia de cap de les maneres, més que res perque sóc molt ignorant sobre els motius dels problemes de Sabadell mediàticament, etc., però crec que el problema a Sabadell mediàticament, etc., més que d'estar molt a prop de Barcelona i de demanda (que també totes dues coses), és d'oferta i de costum.

D'oferta en general no n'hi ha gaire, el que comporta poca demanda, i referent a costum, la gent l'han acostumat o s'ha acostumat a... i prou. Qui s'ha acostumat durant molt de temps a simples caramels, no acostuma a demanar gambes..., els caramels ja el satisfàn l'ho suficient, ja hi està acostumat, encara que se suposa que tard o d'hora es saciarà de caramels i ja demanarà alguna cosa millor, amb la qualcosa s'hauria de millorar la oferta i el costum tindria un sostre més alt, i llavors la demanda també seria més elevada.